AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Inspirert av alle trådene om fin mat som kastes. Tipser om nettstedet toogoodtogo.no (med appen deres). Har selv bestilt en overraskelsespose til henting i kveld. Supert initiativ, fint for serveringsstedene/utsalgene og for kundene. Der konseptet er kjent var alt solgt før lunch i dag. Sjekk ut for ditt distrikt og prøv konseptet. Rimelig mat som ellers ville blitt kastet etter stengetid. Anonymkode: 6bd0e...c66
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Nærmeste sted som er med på dette er 15 mil unna Ikke får man dumpster divet her heller da alle butikkene har hengelås på containerne sine :((( Anonymkode: d75c4...e61
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 Liker konseptet, vært moro å prøve det en gang. Dessverre er det kun 2 som tilbyr det her, og de er selvsagt utsolgt allrede. Anonymkode: ac26a...926
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Ingen som tilbyr det her, dessverre. Anonymkode: deed8...a97
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Wow Hentet. Ett helt, stort, skikkelig grovt brød med sprø skorpe. To halve rundstykker (ett grovt og ett fint) med spekeskinke. En lubben skolebolle og en solskinnsbolle. Den skjønne jenta bak disken lurte også på om det var noen allergier som skulle tas hensyn til. Dette må gjentas. Ser ut som fredag er en dag med få bestillinger i min by. Vil jo ikke stjele en pakke fra noen som virkelig trenger den. Anonymkode: 6bd0e...c66 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 Heldiggris Bestill det du vil, når du vil. Ikke tenk at du stjeler en pakke fra de som virkelig trenger den, for det gjør du ikke. Du er en kunde på lik linje med alle andre kunder, det samme er de. Anonymkode: deed8...a97 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #7 Skrevet 4. februar 2017 Prøve det for første gang i går. 35 kr for et grovt brød, en stort rekesmørbrød, en stor kanelbolle og et wienerbrød. Ganske fornøyd. Anonymkode: 82641...33e
font Skrevet 4. februar 2017 #8 Skrevet 4. februar 2017 Elsker Too good to go Det er altfor få her i distriktet som er med på det, men - heldigvis for meg - er mitt nærmeste bakeri med. Sist gang fikk jeg en pose med et wienerbrød, to boller, en formloff og et horn med ost og skinke. Skal prøves ut i ettermiddag også, spent på hva jeg får.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #9 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har så lyst til å prøve, men alt er jo utsolgt hele tiden! Anonymkode: 3f445...b68 1
Lady Lovelylocks Skrevet 5. februar 2017 #10 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har prøvd flere ganger, fra forskjellige steder. Veldig fornøyd. Dagens "kjøp" legges ut for salg ca kl 00.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå