AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #1 Skrevet 3. februar 2017 Noen som så denne i går? Hva syns du? Litt klisjeer, men lett underholdning og litt (veldig) skummel.. :D Jeg likte den. Handler om en vennegjeng (med masse drama), som skal se på et forlatt og stengt vintersted. De vil kjøpe det. De bor der for å sjekke stedet og løypene. oregår ett eller annet rart på hotellet. En familie ble drept der for 20år siden. Lokalbefolkningen vil jo selvsagt ikke snakke om dette, og misliker at vennegjengen er der.. Så, litt klisjeer med drama, søsken, noen har mistet søsken, to krangler, litt dop og selvsgat utroskap. Du får vite litt og litt om vennegjengen, men bare små drypp, sånn at man skjønner at det er noe der. Anonymkode: 8b7cf...9af
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 Elsker serien har sett hele ! Men ja er kanskje ikke akkurat golden globe vinner men lett underholdning veldig spennende, spesielt slutten Anonymkode: 85992...78e
veslefrøken Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Dårlig pott. Dårlig skuespillere. Dårlig dårlig dårlig 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 3 minutter siden, veslefrøken skrev: Dårlig pott. Dårlig skuespillere. Dårlig dårlig dårlig Einig! Elendig serie!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 Hvor ser dere hele serien? På viasat ligger kun 3 episoder. Jeg er sykemeldt med ødelagt kne og takknemlig over enhver severdig serie:) Synes forøvrig klisjeene gjør serien ganske underholdende:) Anonymkode: 70b49...2f8
veslefrøken Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 7 minutter siden, Stjerner og planeter skrev: Einig! Elendig serie! Nordmennene er verst. Og når to brødrene vokst opp I nord og han ene snakker kav Oslo dialekt og han andre mer sørlands/vestlands dialekt er det jo så realistisk.. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. februar 2017 #8 Skrevet 3. februar 2017 2 timer siden, veslefrøken skrev: Nordmennene er verst. Og når to brødrene vokst opp I nord og han ene snakker kav Oslo dialekt og han andre mer sørlands/vestlands dialekt er det jo så realistisk.. Haha! Tenkte ikkje over det då eg såg serien. Irriterte meg over dårleg plott. Elendig faktisk! Og at me ikkje fekk svar på alt
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. februar 2017 #9 Skrevet 3. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor ser dere hele serien? På viasat ligger kun 3 episoder. Jeg er sykemeldt med ødelagt kne og takknemlig over enhver severdig serie:) Synes forøvrig klisjeene gjør serien ganske underholdende:) Anonymkode: 70b49...2f8 Viaplay
Prinsesse788 Skrevet 4. februar 2017 #10 Skrevet 4. februar 2017 Sånn er det jo med alle nordiske serier. Synted det var bra at de brukte noen (for meg) ukjente skuespillere. Og plottet syntes jeg var godt lagt opp, var spennende lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #11 Skrevet 13. februar 2017 "Lippi" er så søt! Synd at han er så anonym i serien. Jeg synes at de svenske skuespillerene gjør en god jobb, samt Nils Ole Oftebro, resten er elendige. litt fornøyd med meg selv som gjettet riktig på hva dunkelyden er🙏🏻 Anonymkode: d6cf1...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå