Gå til innhold

Mulig med merkbar forandring på en måned?

mulle

Anbefalte innlegg

Jeg skal på en stor happening om en måned, og har utrolig lyst til å føle meg litt bedre enn jeg gjør nå. Er ikke spesielt overvektig, men et el to kg kunne jeg nok ha klart meg uten..Er dette mulig å få bukt med på en måned? Eller med andre ord, kan man få en merkbar endring på en måned hvis man virkelig går inn for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, MULIG er det, sunt er det ikke, men i nøden spiser fanden fluer....

Prøv å kutte ned på de raske karbohydratene (men spis proteiner, og pass på å få i deg nok mat), og tren styrketrening (gjerne også utholdenhet) til du blir skikkelig sliten, ca tre ganger pr uke.Du burde merke det hvis du gjør det på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jada det er fullt mulig!

Sett deg på en skikkelig sunn og fiberrik diett og tren hver dag så skal jeg love deg at du ser resultater! :-) Men ikke spis for lite da...

Husk å variere treningen da og ikke tren de samme muskelgruppene hver dag.. Jeg gikk ned 1,5 kilo på 2 uker fordi jeg trente 4 ganger i uka og spiste sunt, så det er mulig. Det er selvfølgelig vanskeligere når man har lite å ta av da.. jeg har 10 kilo ekstra å ta av! :o

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi deg et godt tips:

Tren 10 minutter styrketrening før frokost min 4 dager pr. uke. Når det er så lite så klarer du kanskje hver dag i den kommende måneden? Det er utrolig effektivt!

Ikke tren de samme musklene dag etter dag - la det gå minst en dag mellom der du trener en annen muskelgruppe. Det kan være lurt å finne fram 4-5 ulike øvelser - så tar man halvparten den ene dagen og halvparten av øvelsene den andre dagen. 12-15 repetisjoner x 3 -4 omganger på hver øvelse.

Kanskje er det ikke kiloene du vil merke det mest på - men målene (og de er jo mye viktigere da...)

Lykke til!

Om du lurer på hvor jeg har det fra så kan du se på www.eat-web.com

Hilsen linek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være usunt.

Bare å trener (aerobics, spinning, osv) 2-4 ganger i uke vil du absolutt merker en forandring etter en måned.

Jeg selv meldt meg på treningsenteret slutten av oktober, og har gikk ned 10 kilo, og 2 str. i klær.

Jeg også sluttet med å drikke vanlig brus, tok bare snop/sjokolade på lørdagene og brukt mye mer "lett" produkt nå før jeg hadde nok bare tok og forsynt meg av det jeg vil.

Jeg har nok vært litt ekstremt innimellom, men det absolutt går an å se foranding på kroppen din etter en måneder. Ellers hadde jeg aldri kommet så langt.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Kommer ann på hvor godt trent du er fra før. Er du lite trent, vil STYRKE RTRENING kunne sees fort. Sats på to-tre ganger kondisjonstrening, to til tre ganger styrke i uka. (en dag hvile mellom hver økt)

På ett godt treningssenter vil du få (gratis) program satt opp til deg personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...