Gå til innhold

Hvordan avvise på datingnettsider etter at man har pratet litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt med nettdating og det jeg synes er aller vanskeligst er å avvise folk. En ting er når det ved første melding ikke er en match, da sier jeg gjerne "hyggelig du skrev til meg, men jeg tror ikke det er helt match/du er noe eldre/yngre enn det jeg søker etc. Men hva sier man etter at man har pratet litt?

For eksempel prøver jeg å ikke være så kritisk på utseende, fordi for meg er personlighet viktig og menn med fin personlighet/sjarm blir veldig pene etter hvert som jeg blir litt kjent. Men noen har man jo ikke kjemi med i det hele tatt etter hvert, eller så skriver de helt forferdelig, holdninger man ikke er ute etter i en partner. Så hvordan avviser man da?

Anonymkode: 1418f...68a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med noe ala det samme som du skriver til første melding? Jeg føler det passer bra uansett, "Nå har vi snakket sammen litt og jeg tror nok ikke vi er en match."

Det er jo bare å være ærlig hvis de spør hvorfor; "Vi deler ikke de samme verdiene", "Vi har ingen kjemi" o.l.

• Liker 1
Skrevet

Mine erfaringer er at stillhet fungerer veldig bra, d opplever jeg begge veier, og da tar man et hint.

Skrevet

Det er stillhet som er det normale. Det gjelder også når man får førstemelding fra noen man ikke er interessert i. Jeg har i hvert fall aldri opplevd at en mann har skrevet en avvisning til meg. Men stillhet har jeg opplevd noen ganger. Det blir jo bare unødvendig å sende en avvisningsmelding, da det er ubehagelig å få for mottakeren.

Anonymkode: 8b246...6f9

Skrevet

Jeg ville foretrukket stillhet. Kleine avvisningsmeldinger er bage så... kleint...

Anonymkode: 21796...fe3

Skrevet

Hadde heller satt pris på et ærlig svar enn stillhet, stillhet=feighet.

• Liker 7
Skrevet

Synes man kan sende en melding, så slipper man å bli sittende som et spørsmålstegn :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...