Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg endelig har kommet over eksen, så legger hun meg til på snap og fucker til alle følelsene mine. Jeg hadde endelig begynt å få det bra. Jeg tenkte knapt på henne. Jeg var på vei videre. Men nå... 
Jeg får ingen tydelige svar, stort sett bare vet ikke. Og siden det var jeg som ble dumpet, så sliter jeg veldig nå med å stoppe det hele. 

Jeg unngår å svare, men da får jeg høre at jeg er stille. Hun sa i en tekst at hun hadde følelser for meg, men det kom etter jeg sa at jeg ikke kan ha kontakt når følelsene ikke blir gjengjeldt. Virket som hun fikk panikk og måtte si at hun har følelser for meg for å holde på meg. Men så i det andre øyeblikket så svarer hun bare med en smiley på en tekst som i hvert fall jeg ville gitt noe annet enn bare en smiley. 

Jeg analyserer alt hun skriver. Og det gjør meg gal!! Jeg vil ikke ha det sånn her. Jeg gidder ikke. Jeg fortjener det ikke. Faen også!!

Jeg er rett under 30 år. Ikke så langt unna hun heller.

Anonymkode: 24140...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg endelig har kommet over eksen, så legger hun meg til på snap og fucker til alle følelsene mine. Jeg hadde endelig begynt å få det bra. Jeg tenkte knapt på henne. Jeg var på vei videre. Men nå... 
Jeg får ingen tydelige svar, stort sett bare vet ikke. Og siden det var jeg som ble dumpet, så sliter jeg veldig nå med å stoppe det hele. 

Jeg unngår å svare, men da får jeg høre at jeg er stille. Hun sa i en tekst at hun hadde følelser for meg, men det kom etter jeg sa at jeg ikke kan ha kontakt når følelsene ikke blir gjengjeldt. Virket som hun fikk panikk og måtte si at hun har følelser for meg for å holde på meg. Men så i det andre øyeblikket så svarer hun bare med en smiley på en tekst som i hvert fall jeg ville gitt noe annet enn bare en smiley. 

Jeg analyserer alt hun skriver. Og det gjør meg gal!! Jeg vil ikke ha det sånn her. Jeg gidder ikke. Jeg fortjener det ikke. Faen også!!

Jeg er rett under 30 år. Ikke så langt unna hun heller.

BLOKK!!! Stol på magefølelsen. Hun er sikkert bare ute etter å få oppmerksomhet.

Anonymkode: e251a...d8c

• Liker 7
Skrevet (endret)

Hun leker med følelsene dine for å få mettet sitt oppmerksomhetsbehov, hun leker bare med deg til hun finner noen andre. Blokker henne fra snapchat.

Endret av perplexed
  • Liker 2
Skrevet

Skriv: Hei, jeg vet ikke helt hva som er målet eller intensjonen din med å være tilbake i livet mitt, svarene er tvetydige and you are not listening to me. Så jeg setter en strek, her og nå______

Anonymkode: f9719...efc

• Liker 1
Skrevet

UGH. move on.

• Liker 1
Skrevet

TS her:

Ja, det er det jeg frykter. Hun vil jo aldri innrømme at hun holder meg på gress. Det er en stund siden vi avsluttet, så jeg tenker hun er ferdig med å styre rundt med andre og nå er hun vel litt ensom. Jeg vet ikke om hun bare vil være venn, eller om hun er ute etter noe annet. Jeg tenker hun er redd hun mister meg om hun bekrefter at hun bare vil være venn - siden jeg har følelser. 

Skrevet

Hun får bedre selvfølelse av å gjøre deg til en nervevrak. Egoist.

Anonymkode: e6d41...17e

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun får bedre selvfølelse av å gjøre deg til en nervevrak. Egoist.

Anonymkode: e6d41...17e

Jeg tror jeg vet det. Må bare innse det selv. Klarte ikke dy meg for noen dager siden og ga henne noen komplimenter, som det er så godt å lukte på deg. Etterpå følte jeg meg som en dust, fordi jeg fikk naturligvis ikke noe tilbake. Bare at "du har fine øyne og er sterk." 

Skrevet

Fjern henne fra livet ditt! Sånt medfører bare forvirring og uro. Det er respektløst av henne å komme til deg nå som du har jobba så hardt med deg selv. Skriv at du ikke ønsker å ha kontakt hvis det kun skal være som venner. At hun savner deg er ikke godt nok. Min eks savna også meg, men ville ikke være sammen med meg. Så ikke tolk små ting som at hun vil ha deg tilbake, det trenger ikke å være tilfelle. Isåfall må hun være ærlig å si det. Noe annet er ikke godt nok! Du fortjener bedre😊

Anonymkode: c3d85...f9d

• Liker 1
Skrevet

Ta praten! All or nothing - og handle deretter! 

• Liker 2
Skrevet

Har  gjennomgått akkurat  dette her for et år siden. Ikke hold på slik, ta så fjern henne og blokker. 

Tro meg, det endrer ikke bra. Så lenge du svarer henne , får hun god selvfølelse og følelse at du er under henne. Ikke la henne føle det. Vis henne at du er sterkere enn hun tror 

Anonymkode: e24a8...ddb

• Liker 1
Skrevet

Slutt å svar.  Kommenterer hun at du er stille, ikke svar.  Eneste slike folk forstår.

• Liker 1
Skrevet

TS her:

Takk for svar! Ender nok opp med å kutte henne ut ganske snart. 

• Liker 1
Skrevet

Det dummeste du gjør er å holde kontakt med eksen som dumpet deg. Jeg ble dumpet av min eks for noen andre og vi var fremdeles venner i ettertid selv om han var med henne og han visste hvor knust jeg var. Han mener selv at det ble slutt fordi vi kranglet mye, jeg mener det ble slutt fordi han hadde følelser for noen andre igjennom forholdet som førte til at vårt skrantet. Det funker aldri. Ikke gå i samme fellen som meg. Jeg angrer som pesten på at jeg ikke kuttet han tvert. Han burde ha fått kjent på følelsen av å miste meg og det bør definitivt din eks også få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...