AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #61 Skrevet 4. februar 2017 Jeg hadde lagt ved en smekke også i den nistepakka. Anonymkode: 09c12...c24 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #62 Skrevet 4. februar 2017 Så hvis mannen din kommer hjem og gnåler over at kollegaen sin er så heldig pga dama til kollegaen har lagt inn silikon så skal også du bestille time til plastisk kirurg? Jeg er så misunnelig på kollegaen min, mannen hennes har den sixpacken, men mannen min har vaskeball. Synes virkelig han burde lagt inn en innsats for å få sixpack, det er det minste han burde gjøre for å vise at han setter pris på meg. Buhu. Anonymkode: 47a43...899 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #63 Skrevet 4. februar 2017 Tror nok ts vet å diske opp lunsj retter. Problemet er ikke at en ikke kan lage mat men med full jobb, 3 unger som krever sitt så må man nesten forvente at mannen i huset klarer å smøre sin egen niste. Kan ikke mannen feks ordne lunsj til kona si hvis han syns det er så flott. Anonymkode: 09c12...c24 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #64 Skrevet 4. februar 2017 Mulig jeg er gammeldags, men jeg synes det er viktig å gjøre hyggelige ting for hverandre. Jeg liker å lage mat til mannen min, stryke klærne hans, og det fordi jeg setter pris på ham og er glad i ham. Det skulle bare mangle at har man tid og mulighet, så skal man gjøre det. Man skal ikke ignorere hverandre. Anonymkode: 0a546...601
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #65 Skrevet 5. februar 2017 Jada det er nok tydeligvis forventet av deg, men trenger du å gjøre det? Nei. Jeg gjør det innimellom om jeg får sånn et " rykk" og fryktelig lyst( og lyst det hadde jeg egentlig bare når jeg var nyforelska). Han kan smør på brødskiva si sjøl..., eller smør ei til mæ. MEN jeg stryker t-skjortene hans og han vasker dassen, står opp med ungene, bretter klær, tar ut av oppvaskmaskinen, går ut med søppla, henter posten, banker mattene. Jeg gjør alt det andre+ lunch når jeg får lyst... Anonymkode: 49386...ebc
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #66 Skrevet 5. februar 2017 På 2/3/2017 den 7.48, AnonymBruker skrev: Mannen har fått en ny kollega på jobb som hver dag kommer med veldig fine lunsjer. Salater, wraps, sandwicher, masse grønt og sunt. Jeg lager matpakke til meg selv og barna, mannen får fikse selv siden jeg også leverer i barnehagen. Nå har han begynt å hinte om at han føler seg dum ved lunsjbordet med brødskivene sine og han føler at han ikke blir satt pris på av MEG. For kollegaen hans var visst DEN kona som fikser lunsj, holder huset fint og ja.... jeg googlet litt og fant ut at hun både er veldig pen og jobber 100% OG har tre barn, akkurat som oss. Lager dere fancy lunsj til mennene deres? Anonymkode: fb99f...c1a Hvorfor føler han seg dum fordi én kollega har en kone som gjør alt husarbeide og lager fin niste til han? Hva med de andre kollegaene? Er mannen din den eneste som må lage niste sin selv og som må ta del i oppgavene hjemme? Forventer mannen din nå at du skal lage niste til alle i huset OG gjøre alt husarbeide - og hva skal han gjøre da? Skifte dekk to ganger i året? Anonymkode: 473b1...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #67 Skrevet 8. februar 2017 På 4.2.2017 den 2.20, Snuppi skrev: Jeg lager alltid sunn mat og kan lage søte sunne matpakker til min kjære om jeg har tid og anledning til det. Men det går begge veier Har dere barn? Anonymkode: 0298c...ddb
Gjest Snuppi Skrevet 14. februar 2017 #68 Skrevet 14. februar 2017 På 4.2.2017 den 17.46, Jessica skrev: Det er så koselig å glede sin kjære 😚 Ja, så absolutt
Gjest Snuppi Skrevet 14. februar 2017 #69 Skrevet 14. februar 2017 På 8.2.2017 den 21.47, AnonymBruker skrev: Har dere barn? Anonymkode: 0298c...ddb Kan en ikke lage sunn mat selv om en har barn?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #70 Skrevet 14. februar 2017 Noe sånt ville jeg aldri ha giddet. Vil han ha fancy lunsj så får han ordne selv. Hadde han fortsatt å lege press så hadde jeg gått. Anonymkode: 6f0f5...519
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå