Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er passende å gi som betaling av en kjøkkenhjelp i et konfirmasjon i ca 6 timer.

Personen er så perifer at det blir en bekjent? Det blir ikke på lik linje som en vennetjeneste.

Hjelpen vil bestå i å få mat og kaker inn og ut fra kjøkken. Det blir nok også noe kaffekoking og oppvask.

Takk for tips til hva du syns er passende å gi som betaling for 1 stk person til jobben. Hva ville være passende til hver, dersom 2 stk personer ble satt til jobben sammen?  

Anonymkode: 90980...d03

Videoannonse
Annonse
Gjest Magnifiq
Skrevet

Hadde nok gitt en 1000-1500kr til dem hver, og kanskje en god flaske vin

Skrevet

Jeg fikk 800 kr og en flaske vin for en lignende jobb som tok fire timer for et par år siden.

Anonymkode: 96f69...5f9

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk 1000 kr i fjor vår. Pluss middag, kaffe og kaker, og en julegave fra jenta som konfirmerte seg, til jul.

Anonymkode: cd27d...149

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Magnifiq skrev:

Hadde nok gitt en 1000-1500kr til dem hver, og kanskje en god flaske vin

Takk for svaret!

Det er mulig hjelpere blir personer under 18, men kan jo legge ved noe annet.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk 800 kr og en flaske vin for en lignende jobb som tok fire timer for et par år siden.

Anonymkode: 96f69...5f9

Takk for svar!

Hadde du for likt bedre å få 1000kr og ingen vinflaske? Eller er penger og vin å foretrekke?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk 1000 kr i fjor vår. Pluss middag, kaffe og kaker, og en julegave fra jenta som konfirmerte seg, til jul.

Anonymkode: cd27d...149

Takk for svaret!

Hvor mange timer jobbet du?

Skrevet

Ble rabalder da fylket mente det var en slik ære å servere kongeparet at ungdommene kunne gjøre det gratis. Ble selvfølgelig betaling til hver enkelt servitør lærling.. kr 1000 for 6 timer må være minstelønn mener jeg i et privat selskap.

Anonymkode: 114c1...232

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble rabalder da fylket mente det var en slik ære å servere kongeparet at ungdommene kunne gjøre det gratis. Ble selvfølgelig betaling til hver enkelt servitør lærling.. kr 1000 for 6 timer må være minstelønn mener jeg i et privat selskap.

Anonymkode: 114c1...232

Takk for svar!

Syns også minimum 1000kr.

Satt ukorrekt med tiden jeg trenger hjelp. Det blir halve tiden.

Kommet frem til 1500kr. Hjelperen får også spise middag og kaker om han el hun vil. I følge de andre svarene her, syns jeg det blir bra betaling. Kom gjerne med flere innspill i tråden. Vil på ingen måte underbetale.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!

Hadde du for likt bedre å få 1000kr og ingen vinflaske? Eller er penger og vin å foretrekke?

Penger og ingen alkohol, takk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...