AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Hei! Jeg og kjæresten er litt nysgjerrige på analsex, men jeg har sagt at jeg vil leke og bli kjent med rumpa på egenhånd først. Har dere noen gode tips til buttplug? Anonymkode: de8e0...094
SlemUlv Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 http://www.duoshop.no/produkt/sett-sort-butplug-x-3-easytoys/
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Skrevet 3. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg og kjæresten er litt nysgjerrige på analsex, men jeg har sagt at jeg vil leke og bli kjent med rumpa på egenhånd først. Har dere noen gode tips til buttplug? Anonymkode: de8e0...094 Er du gutt eller jente? Anonymkode: 42c5c...6ff
LiseOslo Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Det kan ta litt tid å venne analen til at noe skal inn der. Start med å utforske deg selv bak med fingre først, Først en inntil du er komfortabel med det, og så en til. Etter at du har vendt deg til en et par fingre, så kjøp gjerne et sett med buttplugger som linket til over. Husk god vask først. Butikken det er linket til over selger også analdusj som gjør renhold lettere. Det er også veldig viktig med glidemiddel, uten det er det ikke noe godt. Det kan nok ta litt tid før du typen din kan ta deg bak, men det er det verdt. Det er VELDIG deilig
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Humpgear. Ingen rifter. Det og vibrator på klitoris vil kunne gjøre susen. Anonymkode: e6827...8da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå