Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Ser at dette temaet har vært oppe i forskjellige former før, men jeg spør likevel jeg! Hvilken prevensjon bruker du og hvordan påvirker det sexlysten din (tror du)? Er særlig interessert i svar fra dere som har skifta prevensjonsmiddel og har sammenlikningsgrunnlag. Selv går jeg på p-piller og har minimal sexlyst... Vet ikkje om det er pga dette, men lurer på å droppe pillene og se. Men synes kondom blir klondrete og pearly blir litt risky... Er ihvertfall ikke noe artig med minimal sexlyst. Går ut over forholdet i stor grad føler jeg. Men det er jo absolutt ikke noe særlig å ha sex kun for å ha det liksom.
Arkana Skrevet 7. desember 2004 #2 Skrevet 7. desember 2004 Mangel på sexlyst er en vanlig bivirkning av p-piller. Jeg har gått på Trinordiol i 6 år og har heldigvis aldri hatt noen bivirkninger og sexlysten er det ingenting i veien med. Gå til legen å få byttet merke. Jeg skal selv begynne på Cerazette nå, som er en østrogenfri p-pille og som dermed skal ha langt færre bivirkninger.
Solskinnsbolla Skrevet 8. desember 2004 #3 Skrevet 8. desember 2004 jeg bytta fra minipille til vaginal ring! sleng pillene om dere har vettet i behold! ikke finn dere i å bli herset med av piller hele livet... JEG VIL PÅ DET STERKESTE ANBEFALE VAGINARING!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #4 Skrevet 9. desember 2004 Vaginal ring? Er det p-ring? Går på pillene og har minimal sexlyst... Men aner jo ikke om det er pga de... Men tror det er verdt et forsøk å kutte dem ut, kanskje det bedrer seg?
Gjest GreenSky Skrevet 9. desember 2004 #5 Skrevet 9. desember 2004 Jeg bruker p-plaster, og det har øket sexlysten for meg. Men nå går jeg på snillepiller (antidepressiva) og har mistet lysten. Blæ.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå