Gå til innhold

Hvordan fjerne Norton antivirus ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver og prøver på" Legg til eller fjern programmer" men jeg får ikke slettet Norton Antivirus 2004,jeg var i kontakt med Telenor direkte,men jeg er like rådløs.

Årsaken til at jeg vil slette det er at jeg i dag har lagt inn bredbånd og der følger det med et Virusprogram som jeg vil laste ned da det jeg har nå ikke fungerer som det skal.

Jeg lastet ned Service Pack2 i dag ,fikk da en beskjed at datamaskinen er utsatt for risiko........

Slik sto det ! Norton antivirus rapporterer at den er innstallert,med statusen er ukjent.

Jeg er ikke noen særlig kløpper med data,men skjønner at maskinen er ganske utsatt nå for virusangrep.

Er det noen som skjønner hva jeg mener og kan forklare meg i rene ord hva og hvordan jeg skal gjøre dette ??

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Har du innstallert antivirus, så er det vel greit. Må ikke tro på alt tytet som følger med SP2.

Skrevet
Jeg lastet ned Service Pack2 i dag ,fikk da en beskjed at datamaskinen er utsatt for risiko........  

Slik sto det ! Norton antivirus rapporterer at den er innstallert,med statusen er ukjent.

Jeg fikk også dette varselet .. men så blir det borte - men det kommer hver gang jeg logger meg på - og Norton er aktivert.. - at dette er et "ukjent" program er jo litt morsomt...

(synes forøvrig det er mye tull med Servicepack 2)

Skrevet

Jeg vet at virusprogrammet ikke er helt som det skal være ,når jeg kjører virusscanning får jeg opp melding om trusler,når jeg trykker på "slett" trusler skjer det ingenting,de ligger der uansett.

Forstå det den som kan :o

Skrevet

SP2 til windows kjenner ikke igjen alle antivirusprogrammene. Vet om flere som har opplevd dette. Ikke noe å bry seg om. Deaktiver heller den varslingen som er påkker så plagsom! ;)

Skrevet

Takk for tipset,jeg begynte sannelig å få kalde føtter når jeg fikk denne mld. ang virusprogrammet som var ukjent,men skjønner nå at det ikke er noe å bry seg med.

Visste ikke helt om jeg vågde å sette på maskinen i fare for å bli nedrent av virus, nå puster jeg lette ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...