AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Når folk krangler og er uenige, hva er poenget med å forsøke å blande inn folk som ikke har noe med det å gjøre oppi en diskusjon, eller en krangel som jeg heller ville ha kalt det? Hva skal en utenforstående få gjort med det? Anonymkode: 73577...a6d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Det kommer an på hva krangelen handler om. I noen tilfeller er det greit å få inn et nytt synspunkt. Anonymkode: ce455...d02 1
Nøste~ Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Ja, som når to venninner krangler så drar de inn meg og vil vite hvem av dem som har rett -_- 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 2 minutter siden, Nøste~ skrev: Ja, som når to venninner krangler så drar de inn meg og vil vite hvem av dem som har rett -_- Det vet du vel best selv? Anonymkode: 73577...a6d
Nøste~ Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det vet du vel best selv? Anonymkode: 73577...a6d Ehh, nei. Når de random sier at jeg skal si hvem av dem som har rett når jeg ikke har vært tilstede eller vet noe om saken selv .... men det er jo alltids gøy at jeg får lov å velge, ahaha. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 3 minutter siden, Nøste~ skrev: Ehh, nei. Når de random sier at jeg skal si hvem av dem som har rett når jeg ikke har vært tilstede eller vet noe om saken selv .... men det er jo alltids gøy at jeg får lov å velge, ahaha. Random, hva da: rane dem? Hva vil det si? Ja, du syntes det når du er i en krangel. Ja, og det må du få lov til å mene. Anonymkode: 73577...a6d
Nøste~ Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Random, hva da: rane dem? Hva vil det si? Ja, du syntes det når du er i en krangel. Ja, og det må du få lov til å mene. Anonymkode: 73577...a6d Tilfeldig. Kan du ikke engelsk? 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 10 minutter siden, Nøste~ skrev: Tilfeldig. Kan du ikke engelsk? Er det et engelsk ord? Anonymkode: 73577...a6d
fuglekvitter__ Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 18 minutter siden, Nøste~ skrev: Ehh, nei. Når de random sier at jeg skal si hvem av dem som har rett når jeg ikke har vært tilstede eller vet noe om saken selv .... men det er jo alltids gøy at jeg får lov å velge, ahaha. Føler ikke du da at du må være enig med noen selv om du kanskje ikke er det? Og så kan det hende at enda en til blir sur og da blir jo du involvert i krangelen også. Det beste er jo å være så sterk og si at du ikke vil være med på det.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når folk krangler og er uenige, hva er poenget med å forsøke å blande inn folk som ikke har noe med det å gjøre oppi en diskusjon, eller en krangel som jeg heller ville ha kalt det? Hva skal en utenforstående få gjort med det? Anonymkode: 73577...a6d En måte å håndtere konflikter på, er å la flere vite om at der er en konflikt mellom to eller flere personer. Anonymkode: b42b5...d1a
Nøste~ Skrevet 2. februar 2017 #11 Skrevet 2. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det et engelsk ord? Anonymkode: 73577...a6d Ja, et ganske vanlig et også.
Nøste~ Skrevet 2. februar 2017 #12 Skrevet 2. februar 2017 4 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Føler ikke du da at du må være enig med noen selv om du kanskje ikke er det? Og så kan det hende at enda en til blir sur og da blir jo du involvert i krangelen også. Det beste er jo å være så sterk og si at du ikke vil være med på det. Det hender jeg har gjort det også, men som oftest bare velger jeg ut det jeg føler for selv. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #13 Skrevet 2. februar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det et engelsk ord? Anonymkode: 73577...a6d Hvor gammel er du liksom.. Anonymkode: c3fb6...c58
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #14 Skrevet 2. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du liksom.. Anonymkode: c3fb6...c58 Har det noe med saken å gjøre? Du svarer ofte sånn midt i en debatt. Hvorfor lurer du på det? Anonymkode: 73577...a6d
Gjest O.G. Skrevet 3. februar 2017 #15 Skrevet 3. februar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Når folk krangler og er uenige, hva er poenget med å forsøke å blande inn folk som ikke har noe med det å gjøre oppi en diskusjon, eller en krangel som jeg heller ville ha kalt det? Hva skal en utenforstående få gjort med det? Anonymkode: 73577...a6d En utenforstående skal ikke gjøre noe som helst annet enn å gi beskjed om at det her gidder man ikke å høre mer om.
GammelKaktus Skrevet 3. februar 2017 #16 Skrevet 3. februar 2017 Folk som oppfører seg på en slik måte orker jeg ikke å forholde meg til. Det blir bare for dumt. Så da ender det opp med at jeg treffer dem mindre og til slutt bare dropper hele kontakten. Jeg kjenner en som er slik hver gang vi diskuterer noe og han kommer inn i et hjørne så sier han "Jeg vet jeg har rett, og Marion er og enig med meg og siden hun er enig med meg så vet jeg at jeg har rett"... Altså hallo.. Og da ved en annen anledning når jeg treffer Marion som og er en god venn av oss så spør jeg henne om hun har sagt ditt og datt, og da er det alltid "Nei, det har hun aldri hørt noe om"... Og jeg orker bare ikke slikt, så da kutter jeg kontakten litt og litt. For noen kan du bare ikke prate med og den typen personlighet blir bare verre og verre tydeligvis.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #17 Skrevet 3. februar 2017 Tåpelig strategi. Ekstra ille er det når voksne drar barna inn i krangelen på den måten. Anonymkode: 5243e...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå