Gå til innhold

Vellykket første date, fortsetter å holde kontakten, men viser ikke interesse for neste date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en jeg-er-forvirret-i-mellomfasen tråd

Jeg har pratet med en mann på tinder i noen uker, og vi var på date en uke siden. Det var kjempehyggelig, kjemien var der, vi lo og drakk vin til sent på natten. Vi ble kanskje litt ivrige på slutten, kysset, men så avsluttet vi kvelden der. Etter dette sendte vi intensivt i et par dager, men så dabbet han av. Vi prater fortsatt litt hver dag, sender bilder til hverandre, men det skjer ikke noe mer. Jeg har også foreslått til å møtes (to ganger tror jeg), men det har han bortforklart med andre planer og mye å gjøre.

Så da lurer jeg på om han holder meg på stand by nå, mens han treffer andre? Har han virkelig mye å gjør, og jeg overdriver her? Han viser jo mye mindre interesse nå enn i starten, og de dagene etter møtet, men gidder allikevel sende meldinger. Jeg blir så rar av dette, da jeg virkelig likte han og trodde at det var gjensidig. Spørre rett ut om han er fortsatt interessert i å møte meg eller blir det litt overdramatisk og masete?

Anonymkode: a2e05...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde sendt ham en melding at jeg ville treffes, og overlatt til han å gjøre ny avtale. Hadde formulert meldingen på en slik måte at det ikke lenger var naturlig med småsnakk. Noe alla :  Har lyst å treffes en dag, meld meg en dag du har tid. Ha en fin dag :-) . Ikke vits å holde det gående med småprat hvis han likevel prøver å fase deg ut 

• Liker 8
Skrevet

Hvor gammel er han da? Kanskje han faktisk bare har mye å gjøre?

Anonymkode: fb29e...e12

Skrevet

Takk for svar. Isåfall må jeg drøye det til i morgen. Blir unaturlig å sende dette etter småsnakk i dag. 

Han er 33, har et aktivt livsstil, og det har jeg forståelse for. Men interessen virker ikke å være der lenger, selv om det er ofte han som sender første meldingen. 

Skrevet

Jeg ville ikke gjort noe mer, du har spurt 2 ganger allerede. Jeg pleier alltid å avtale date nr. 2 direkte på date nr. 1, har fungert bra for meg. Det beste du kan gjøre nå er nok å ikke ta kontakt og håpe han gjør det.

Anonymkode: 86785...332

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Isåfall må jeg drøye det til i morgen. Blir unaturlig å sende dette etter småsnakk i dag. 

Han er 33, har et aktivt livsstil, og det har jeg forståelse for. Men interessen virker ikke å være der lenger, selv om det er ofte han som sender første meldingen. 

Da syns jeg at du skal la ham ta initiativ og ikke gjøre noe mer selv. Hans tur til å ta styringa i den retningen han vil at "forholdet" skal gå

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har allerede spurt to ganger. Han har kanskje en aktiv livsstil, men hvis han virkelig var interessert hadde han tatt intiativet nå.

Anonymkode: 50ec4...a70

Skrevet

Hadde han virkelig vært interessert så hadde han tatt initiativ nå. Når du har foreslått å møtes to ganger, og han bare finner unnskyldninger uten å foreslå et tidspunkt hvor han har tid, da er han bare ikke interessert. Glem han og gå videre.

Anonymkode: e97dd...279

Skrevet

Er man virkelig interessert i jenta, avtaler man date nr 2 på første date. Eller ringer kort tid etterpå og foreslår date. Han er ikke interessert 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...