AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Jeg er 37 år, singel, og ute etter et seriøst forhold. Jeg har store pupper, slank midje, og stor sprett rumpe, og da mener jeg virkelig stor rumpe. Og jeg føler alle menn, vil ha sex med meg. Menn som er rumpe gale, blir jo helt ville. Og samme med menn, som liker pupper. Og de gjør gjerne det de kan for å få meg til sengs, sier alle de rette tingene, oppvarter meg som bare det, og de kan fint vente til date nummer 10 før de får sex og. Så fortsetter vi en stund til. Men så er det som de går lei, for de var aldri forelsket i meg, de var bare kåte på meg. I dag kunne og min tenårings datter, fortelle meg at alle guttene i klassen hennes, hele tiden prater om kroppen min, og hvor deilig den er. Hun synes jo dette er flaut. Og på sommeren, hvor kroppen min ikke er pakket bort, så får jeg alltid kommentarer på kroppen min. Og jeg har alltid blitt klådd på rumpa. Så er jeg bare et sex objekt, så klarer de ikke å komme forbi det, og falle for meg. Anonymkode: 1cb48...af8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Hvordan er det med personligheten din? Og hva slags type menn er det du dater? Anonymkode: 48e29...63e 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Tror du er litt for opptatt av hvordan du ser ut og hva folk syns om deg. Fokuser heller på personligheten din. Anonymkode: c8513...4c1 3
Poppeloppane Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Hvilke signaler sender du ut da? Du har tydeligvis møtt på feil menn.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Du får kle deg litt mer diskré hvis du har mye former og ikke liker oppmerksomheten det fører med seg. Du kan fremheve og skjule deler av kroppen veldig enkelt med riktige typer klær tilpasset din kropp. Anonymkode: b8f15...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 Jeg dater forskjellige menn. Men går ikke etter de kjekkeste, er litt glad i nerder. Er veldig klar på at jeg er ute etter forhold. Prater ikke noe om sex. Vil de ha meg hjem på date tidlig, så takker jeg nei. Og jeg bryr meg ikke så mye om det ytre, jeg bruker ikke sminke i det daglige, bare litt på øynene da jeg går ut. Og jeg kler meg ikke utfordrende. Men jeg er lett overvektig, og kler best klær som fremhever min smale midje. Og jeg bruker bare kjoler. Men på date, går jeg alltid med kjole, som ikke er utringet, eller for kort. Og jeg kan fint ta på meg treningstøy, og gå tur i skogen, gå på skøyter osv. Jeg er en ganske rolig person, men glad i å prate, snill, kanskje litt for ærlig noen ganger. Og har flere interesser. Og det finnes jo noen menn som vil noe mer, bare synes det er så utrolig få av de. Og jeg har jo og kompiser, men etter en stund så går det ikke lenger, for de blir opphengt i kroppen min, og hinter bare mer og mer om sex. Anonymkode: 1cb48...af8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 Litt interessant at samtlige som har svart til nå skylder på TS. Anonymkode: a0b45...bd3 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #8 Skrevet 3. februar 2017 Jeg kjenner til problemet. jeg har også timeglassfigur, store pupper, liten midje og stor relativt spretten rumpe. Det suger, hadde gitt mye for en mer anonym kropp so "sto" til personligheten min som ikke synes noe om oppmerksomheten. Føler ofte at jeg blir et "eksperiment" når jeg dater. Det er dessuten rævva å få beskjed om å dempe seg når man kler seg helt normalt, an gidder jo ikke legge energi i å aktivt gjøre seg uflid med seg selv heller. Anonymkode: db4ae...511
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #9 Skrevet 3. februar 2017 Selvfølgelig er det ingen som er FOR pene til at noen vil ha dem. En narsisistisk forsvarsmekanisme å tenke slik. *spy litt* Anonymkode: d972a...724 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #10 Skrevet 3. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er det ingen som er FOR pene til at noen vil ha dem. En narsisistisk forsvarsmekanisme å tenke slik. *spy litt* Anonymkode: d972a...724 Det er ikke det hun sier. Herregud. Anonymkode: a0b45...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå