Plonk Skrevet 7. desember 2004 #1 Del Skrevet 7. desember 2004 Plonkeliten er tre måneder og vi har ikke brukt bæresele til henne fram til nå. Er det noen vits å ønske seg det til jul, eller blir hun snart for tung til å ha i bæresele uansett? Hvor lenge har dere brukt bæresele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. desember 2004 #2 Del Skrevet 7. desember 2004 Min sønn satt i bæresele til han ble for tung. Det skjedde omtrent samtidig med at han kunne sitte selv oppreist i vogna, ved ca seks mnd alder..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 7. desember 2004 #3 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvis du kjøper et bæresjal i stedet, kan du bruke det til ungen blir så stor at du ikke gidder å bære lenger (2-3 år for eksempel). Du kan se bilder her: '>http://www.naturbarn.no/ Hvis du er smart og heldig, kan du kjøpe et pent brukt sjal på e-bay til litt over halv pris, det har jeg gjort! Bare som et litt mer langvarig alternativ til en vanlig bæresele. Mange får vondt i ryggen av den fordi den legger all tyngde på et lite område på skuldrene, og barna blir fort for store til å bæres på den måten. Men det trengs trening for å knyte, jeg driver og øver nå. Hvis du kjøper av dem i Oslo (og bor der), kan du få gratis demonstrasjon hjemme hos dem har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 8. desember 2004 #4 Del Skrevet 8. desember 2004 Det kommer jo an på størrelsen til barnet, men jeg ville ikke kjøpt til en baby på 3 mnd. Vi brukte vel bæreselen til vesla var 5-6 mnd., da begynte det å bli ganske tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå