Gå til innhold

Hva er poenget med Badoo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er poenget med Badoo? Jeg får fra tid til annen en del personer fra det motsatte kjønn som ønsker å chatte med meg ved at de sender en forespørsel om det. Hver eneste gang jeg begynner samtalen med f.eks: Hei, det var hyggelig at du ville chatte med meg. Jobber du eller studerer du i *(byen)* som vi bor i?

Tenker at jeg umulig være noe galt med det jeg skriver. Dette har skjedd 10 ganger for meg.

Anonymkode: 38591...1b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta ingenting seriøst der inne.Badoo er først og fremst en sex-dating side.

En bekjent av meg var på date med en "seriøs"  engelskmann fra Bergen der.men det viste seg han var bare ute etter en ting.

Anonymkode: c4ce2...eac

Skrevet

Høres ut som falske profiler. Opplevde det samme på Zoosk. De prøver kun å få deg til å tegne abonnement... 

På Sukker har jeg derimot ingen problemer med å få respons. 

Skrevet

Greia er at når Badoo sier at en person vil chatte med deg så er det bare tull fra appen sin side. Det holder at de har besøkt profilen din, så sier badoo at de vil chatte før at du ska starte samtalen..

Anonymkode: 71977...89a

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greia er at når Badoo sier at en person vil chatte med deg så er det bare tull fra appen sin side. Det holder at de har besøkt profilen din, så sier badoo at de vil chatte før at du ska starte samtalen..

Anonymkode: 71977...89a

Dette. En enkel teknikk, men mange som går på den. Inkludert ts.

Anonymkode: 178e4...dcf

• Liker 1
Skrevet

Men også: tam førstemelding det der da. Prøv noe litt mer spenstig kanskje som bygger opp under noe fra profilen deres - noe litt mer personlig! 

Anonymkode: e67fc...1b3

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men også: tam førstemelding det der da. Prøv noe litt mer spenstig kanskje som bygger opp under noe fra profilen deres - noe litt mer personlig! 

Anonymkode: e67fc...1b3

Du vet hva personlig betyr? Uansett så har jo nesten alle jenter på slike apper ingen tekst som beskriver seg selv og massevis av selfies på badet. Kunne jo selvfølgelig ha skrevet "Hei, likte godt det tredje bilde av deg på profilen. Den ene flisa på veggen trengs å skrubbes litt!" Eller "Hei, jeg kom nettopp ut fra fengselet etter å ha sonet i 9 år, hvor jeg har mottatt massevis av brever fra ukjente kvinner. Lyst til å møtes for å se på frimerkesamlinga mi som jeg har fått etter all brevutvekslingen?"

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet hva personlig betyr? Uansett så har jo nesten alle jenter på slike apper ingen tekst som beskriver seg selv og massevis av selfies på badet. Kunne jo selvfølgelig ha skrevet "Hei, likte godt det tredje bilde av deg på profilen. Den ene flisa på veggen trengs å skrubbes litt!" Eller "Hei, jeg kom nettopp ut fra fengselet etter å ha sonet i 9 år, hvor jeg har mottatt massevis av brever fra ukjente kvinner. Lyst til å møtes for å se på frimerkesamlinga mi som jeg har fått etter all brevutvekslingen?"

Brever:Knegg:

• Liker 3
Skrevet
49 minutter siden, Nøste~ skrev:

Brever:Knegg:

En kvinne svarte han iallefall :fnise:

Anonymkode: 178e4...dcf

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

hmm

Anonymkode: a3cad...f63

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe forskjell på Badoo og Tinder? Aldri prøvd førstnevnte. 

Anonymkode: 643bf...28a

• 4 år senere...
Skrevet

Masse falske profil! Også jeg vil betaler premium for en uke - 49 nok, men tar fra meg 149 for en monad. Jeg vil avbrite betaling og avsluttes Premium, men det går ikke.

• Nyttig 1
  • 1 år senere...
Skrevet
femali skrev (På 11.12.2022 den 13.21):

Masse falske profil! Også jeg vil betaler premium for en uke - 49 nok, men tar fra meg 149 for en monad. Jeg vil avbrite betaling og avsluttes Premium, men det går ikke.

85 for en uke og 339 for en måned. 

Anonymkode: 0dd0c...b0c

Skrevet

Jeg har brukt badoo siden 2018. Betalte en engangs sum den gangen siden har jeg aldri betalt noe.

Har bare møtt folk fra badoo på kaffe etc. syns badoo er bedre enn tinder. Du trenger ikke match for å starte en samtale. Bare å skrive enten svarer de eller ikke.

Har kun jeg har hatt kontakt med siden 2019 som jeg diskuterer mye med. Som jeg fortsatt kan diskutere med. Aldri hatt interesse for noe annet med han en skravlings ..

fake profiler er det over alt 

kvinne

Anonymkode: a9a50...8d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har brukt badoo siden 2018. Betalte en engangs sum den gangen siden har jeg aldri betalt noe.

Har bare møtt folk fra badoo på kaffe etc. syns badoo er bedre enn tinder. Du trenger ikke match for å starte en samtale. Bare å skrive enten svarer de eller ikke.

Har kun jeg har hatt kontakt med siden 2019 som jeg diskuterer mye med. Som jeg fortsatt kan diskutere med. Aldri hatt interesse for noe annet med han en skravlings ..

fake profiler er det over alt 

kvinne

Du betalte bare for en uke?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du betalte bare for en uke?

Jeg betalte over 1000 kr den gangen og siden ikke blitt trekt hver mnd.. ikke betalt noe.. men mulig jeg ikke har det fulle men jeg ser likes jeg kan skrive til hvem jeg vil osv osv jeg kan flytte hvor jeg vil i verden plassering osv. 

Kvinne

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg betalte over 1000 kr den gangen og siden ikke blitt trekt hver mnd.. ikke betalt noe.. men mulig jeg ikke har det fulle men jeg ser likes jeg kan skrive til hvem jeg vil osv osv jeg kan flytte hvor jeg vil i verden plassering osv. 

Kvinne

Finner ikke det alternativet noe plass 🧐

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Finner ikke det alternativet noe plass 🧐

Hender jo ting endrer seg på fem år.

Anonymkode: 1f875...ac8

Skrevet

Har opplevd at profilen min der ble kopiert over til en lignende app. Og har også nylig hørt at profilen min fortsatt er der, selv om det er en god stund siden jeg sletta den. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hender jo ting endrer seg på fem år.

Anonymkode: 1f875...ac8

Fortsatt sykt billig for permanent medlemsskap O.0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...