AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Jeg er 9 uker på vei, fått signaler om å få tilbud om et vikariat som jeg gjerne vil ha. Problemet er at jeg går ut i permisjon før vikariatet går ut. Er det dårlig gjort å takke ja? Jeg er ikke klar for å fortelle om graviditeten før uke 12... Det er en stor statlig bedrift, om det har noe å si. Anonymkode: 461aa...13b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Jeg ville tatt det uansett. Lite sannsynlig at du får noe bedre til ud når magen begynner å vokse, og uten jobb; ingen foreldrepenger. Så ja, vær smart og egoistisk. Anonymkode: 53788...b86 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #3 Skrevet 4. februar 2017 Ta vikariatet, og sikre deg selv og familien. Arbeidsgiver finner en løsning. Det er uansett billigere for dem å gi deg det, enn å begynne å søke etter en annen. Anonymkode: 787e6...6d8 2
Puny Skrevet 4. februar 2017 #4 Skrevet 4. februar 2017 Selvsagt tar du vikariatet, tenk på deg selv og babyen nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå