AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Noen ganger ser jeg dette istedenfor bilde på nettsider ( bilde ). Bildet er tatt fra denne artikkelen i Dagbladet. Dere ser sikkert bildet men dette er det jeg ser. http://www.dagbladet.no/mat/stor-test-fem-grovbrod-far-seks-pa-terningen/66925662 Hva er grunnen til det og hvordan fikser jeg det? Jeg har Opera. Anonymkode: 21f5a...946
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Ser at jeg ikke har problemer med å se bildet i Xplorer. Anonymkode: 21f5a...946
KaDust Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Det som skjer er at nettleseren ikke klarer å laste ned bildet, og den viser i stedet en alt-tekst, som er en tekst som beskriver bildet. Har du noen extensions? Nå er det en stund siden jeg brukte Opera sist, men har du et kamera-ikon på statuslinjen? I så fall kan du trykke på den og velge "Vis bilder" -> "Alle". 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 Har ikke slik kamera-ikon. Anonymkode: 21f5a...946
KaDust Skrevet 3. februar 2017 #5 Skrevet 3. februar 2017 Gå til innstillingene dine -> Nettsteder og se hvilken setting du har under "Bilder". Igjen spør jeg: Har du noen extensions?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #6 Skrevet 3. februar 2017 36 minutter siden, KaDust skrev: Gå til innstillingene dine -> Nettsteder og se hvilken setting du har under "Bilder". Igjen spør jeg: Har du noen extensions? Nettsteder: vis alle bilder Iingen extentions Anonymkode: 21f5a...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå