Gå til innhold

Noen andre som nyter singeltilværelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å være singel! Vet ikke hvorfor.. Er snart 18 år og alle venninnene mine klager på at jeg må få meg en kjæreste. Hvorfor skal jeg det? Jeg trives slik jeg har det nå. Man kan bare slappe av og trenger ikke forholde seg til noen konstant. Man kan flørte med hvem man vil, ligge med hvem man vil, snakke med hvem man vil uten at noen blir sjalu. Elsker friheten!

Noen som er enige?

Anonymkode: 02c5a...9a0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Forhold suger. Og jeg har vært i to seriøse. 

• Liker 2
Gjest impressa
Skrevet

Jeg elsker å være singel for tiden! Kommer sikkert ikke til å nyte det for alltid, men akkurat nå er det :yvonne:

Du som bare er 17 har all grunn til å nyte og elske singellivet!

Skrevet

Tråkker inn i mitt tredje år som singel. Har to treårige forhold i bagasjen. Når alt kommer til alt, så trives jeg nok aller best singel ja.
Kan flørte med de jeg vil, jeg kan rett og slett være "egoist" (gjøre det jeg vil, når jeg vil. Kan spise det jeg vil, sove når jeg vil aaand the list goes on :ler: )

• Liker 1
Skrevet

Både og. Har kun vært singel to mnd.  Savner mest en å prate med om kvelden! Så synes jeg dette er et ork.. dating. Usikkerheten. Må se så jævla fin ut for at noen skal bli forelska i meg. Blir nok alene en god stund til ja.. aner ikke hvordan man fløtrer! Skal møte en fyr lørdag.  Mest for øvingen sin skyld, men hvem vet!! Har to seriøse forhold bak meg, 4 og 5 år. Tobarnsmor 28😊 

Anonymkode: 1980d...d38

• Liker 1
Skrevet

Singel på 6 året nå. Trives veldig godt. Dater ikke heller, så er virkelig ikke på leting etter noen. 

Skulle man føle et savn, er det bare å lese i samlivsforumet og se alt tullet man slipper der folk krangler og er sure om alt fra hobbyer til FB venner. 

Anonymkode: 7e74f...750

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 29 og elsker å ha kjæreste. Jeg har hatt kjærester, men aldri noe som ble seriøst fra min side. Nå er jeg i et godt forhold, enn så lenge, og kunne aldri tenke meg å bli singel igjen! ( Håper alt går bra og at det forblir slik)

Alt er mye enklere med kjæreste praktisk også. Bedre råd, mulighet til å få huslån , ha noen å spise sammen med. 

Jeg sover og spiser fremdeles slik jeg selv ønsker. 

TS du er jo bare 18 og har all verdens med tid til å finne en du vil dele resten av livet med. Noen ganger skulle jeg riktig nok ønsket at jeg fant min litt tidligere. 

Anonymkode: 5bb23...b85

Skrevet

Er 40 år og nysingel. Var litt redd for at det skulle føles ensomt, men jeg elsker det! Tror i grunn ikke jeg kommer til å gå inn i noe nytt forhold igjen, noen sinne. 

Såååå ufattelig deilig å gjøre hva jeg vil på fritiden, rote som jeg vil, se trashy TV, drikke vin på en tirsdag, droppe middagen. Slippe det JÆVLA maset om sex, om kvalitetstid sammen, at jeg ikke bryr meg nok, om vi ikke skal gjøre noe romantisk sammen i kveld, og bla bla bla. 

Jeg var nok ikke skapt for å være i et forhold, rett og slett. Utrolig at jeg holdt ut så lenge.

Anonymkode: 17a94...b01

• Liker 5
Skrevet

Elsker også å være singel, kan gjøre som man vil, date menn som man vil osv.. Er 43 og elsker å være singel :fnise:

Anonymkode: 3626e...60c

• Liker 4
Skrevet

Skal noe jævlig bra til for at jeg slutter å være singel :fnise:

orker vertfall ikke bli samboer igjen, elsker alenetiden!

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, -Missi- skrev:

Skal noe jævlig bra til for at jeg slutter å være singel :fnise:

orker vertfall ikke bli samboer igjen, elsker alenetiden!

Har bak meg 25 års ekteskap ! Er nå singel og nyter hvert eneste sekund ! Føler faktisk som om jeg har sonet en dom på 25 år i fengsel ! Er totalt desillusjonert angående et nytt forhold. Men det er akkurat slik jeg føler det nå. Men jeg innser at dette bare er forbigående. Men har da litt av en erfaring med meg videre i livet om jeg skulle treffe en ny kvinne.  Men akkurat nå ! Fri !!!!!

Skrevet

Ja, selvsagt nyter jeg det, hva annet er det å gjøre?

Skrevet

Nei. Aldri vært i forhold selv om muligheten har vært der flere ganger. Vil finne noen nå.

Skrevet
2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Har bak meg 25 års ekteskap ! Er nå singel og nyter hvert eneste sekund ! Føler faktisk som om jeg har sonet en dom på 25 år i fengsel ! Er totalt desillusjonert angående et nytt forhold. Men det er akkurat slik jeg føler det nå. Men jeg innser at dette bare er forbigående. Men har da litt av en erfaring med meg videre i livet om jeg skulle treffe en ny kvinne.  Men akkurat nå ! Fri !!!!!

Den friheten er fantastisk! Etter 6 års samboerskap følte jeg det også slik: sluppet ut av fangenskap og endelig fri! De årene som har gått etter det har jeg blomstret opp og blitt meg selv igjen. Fått masse nye venner, hatt flere intresange jobber og nå studerer jeg :) Livet er i en oppsving nå!

Tror man kan finne seg på ny etter sånt noe, og snu livet til noe bedre. Med den rette instillingen så klart :)

Skrevet
19 minutter siden, -Missi- skrev:

Den friheten er fantastisk! Etter 6 års samboerskap følte jeg det også slik: sluppet ut av fangenskap og endelig fri! De årene som har gått etter det har jeg blomstret opp og blitt meg selv igjen. Fått masse nye venner, hatt flere intresange jobber og nå studerer jeg :) Livet er i en oppsving nå!

Tror man kan finne seg på ny etter sånt noe, og snu livet til noe bedre. Med den rette instillingen så klart :)

Er vel preget av så mange år i et forhold, men er nå fri !!!!!!!!!!!!!! Men søker allikevel nytt forhold, er jeg syk i hodet :)  I ungdommen var jeg kanskje bare naiv ! opp mot et nytt eventuelt forhold  har jeg med meg alle erfaringer, og kan gjøre helt andre valg. Jeg er åpen på dette på en helt annen måte nå!  og vil neppe fanges i et nytt farlig forhold. Det er så mange gode kvinner som der ute, må bare treffe den rette !

• Liker 1
Skrevet
På 2/2/2017 den 17.41, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å være singel! Vet ikke hvorfor.. Er snart 18 år og alle venninnene mine klager på at jeg må få meg en kjæreste. Hvorfor skal jeg det? Jeg trives slik jeg har det nå. Man kan bare slappe av og trenger ikke forholde seg til noen konstant. Man kan flørte med hvem man vil, ligge med hvem man vil, snakke med hvem man vil uten at noen blir sjalu. Elsker friheten!

Noen som er enige?

Anonymkode: 02c5a...9a0

Du er 18...selvfølgelig er det digg å være singel:D det er digg generelt også. Jeg er 26 nyter også singellivet når jeg har dame. Nå er jeg i forhold da. Men regner med at jeg blir lei etterhvert og slår opp med henne etter 1 år. Da blir det singellivet igjen. Det er fantastisk:)

Skrevet

Kvinne 34år, singel på 3året og jeg elsker det :)

Elsker det fordi jeg er så heldig å trives i mitt eget selskap, kan dra på alpinferie hvor jeg vil, telturer hvor jeg vil og jeg kan skrive så mye jeg vil uten å bli forstyrret. 

Per dags dato ikke truffet noen mann som er bedre enn bare mitt eget selskap eller kan/vil dra på alpinferie fremfor syden. 

Snowboard/slalom er viktig for meg, det er også alenetiden. 

Heller singel, leve som man liv, reise hvor man vil og nyte stillhet når man vil. 

😊

Anonymkode: 13dbe...f52

Skrevet

25 år og singel på 2 eller 3 året 😊 kunne ikke hatt det bedre.

Anonymkode: 6b594...4f2

Skrevet
1 time siden, brownbrown skrev:

Du er 18...selvfølgelig er det digg å være singel:D det er digg generelt også. Jeg er 26 nyter også singellivet når jeg har dame. Nå er jeg i forhold da. Men regner med at jeg blir lei etterhvert og slår opp med henne etter 1 år. Da blir det singellivet igjen. Det er fantastisk:)

Kanskje du bare skal gjøre dama di en tjeneste og slå opp med en gang? Så slipper hun å kaste bort et år av livet på en som ikke er oppriktig interessert i henne.

• Liker 6
Skrevet

:digge::husarbeid::perebrus::kghjerte::sove: Her har du ei til!  :ninuskapus::kaffekopp::nordvesta::vin::shoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...