Gå til innhold

Fortvilet etter 16 måneder med prøving..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet med p-pillen for over 16 måneder siden, siden jeg mistet en liten en som jeg ikkje visste om et par måneder tidligere. Så vi bestemte oss for å prøve. Jeg fikk min første mensen som 11 åring, og siden den gang har den komt som en klokke hver andre måned (ikkje hver som hos de fleste). 

Etter spontanaborten, så har vi ikkje hatt noe hell. Kan det ha noe med at jeg har en unormal syklus i forhold til andre kvinner? Eller at jeg mistet den lille?  Har og hørt noe med at dersom den ene forelderen har rhesus minus og andre rhesus pluss i blod så kan dette føre til problemer,stemmer dette?(jeg er A- og han er pluss men husker ikkje bokstaven)

Legen vil ikkje hjelpe i og med at jeg fremdeles er under 25, så jeg spør her om råd. Jeg er for øyeblikket snart ferdig med barnehagelærer-utdanningen og han er lærling.

Hvor lang tid tokk det før dere? Hva kan være grunnen til at vi sliter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen vil ikke hjelpe deg siden du er under 25? Hva slags svadasvar er det!? Jeg blir 25 om ikke så lenge, har vært prøver i snart 2 år og har hatt én SA. Hvis min lege svarer det, så tror jeg at jeg klikker! 

Bytt fastlege, og prøv å få utredning der. 

Har dessverre ikke noe tips, annet enn det som funka for meg - slappe helt av. Og ja, det er utrolig vanskelig..

• Liker 1
Skrevet

Du har rett på utredning etter 12 mnd prøving. Bytt lege om den du har ikke vil hjelpe deg (og send inn klage, fordi det er din rett å bli utredet)

Har du prøvd å kartlegge eggløsning?

Anonymkode: 9b8f4...a4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...