Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 (endret) ...men i min ungdom hadde man blitt hardt mobbet om man iførte seg slike "høyvannsbukser". Det har jo vart en stund nå, men hvordan kan det bli nyeste mote å gå med noe som er så langt ute på viddene... Folk syns det er fint hvis de rette folkene skriker at : "DETTE ER SISTE MOTE!!" Hva syns dere egentlig om dette? Koster 1.100,- forresten. Det er estetisk sett en skikkelig bommert i mine øyne. Endret 2. februar 2017 av Hoppetaujenta 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Det skumle er vel at etter en stund så venner vi oss til at bukser ser slik ut, iallfall om trenden varer lenge nok. Først kan vi synes de er stygge, så ok, og vips så går vi i dem selv og synes de er sååå fine. Selv syntes og synes jeg at jeans som sitter som en tights er utstygt, og jeg går ikke i slike selv. Men de aller fleste bruker dem, og jeg antar at mange syntes de var rare da de kom inn i motebildet. Etter en stund så er det allment akseptert. Sjuke greier! Anonymkode: 7d2aa...475 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
KaDust Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Synes. og vil alltid synes, at det ser helt grusomt ut - uansett hvem som går med det. Det er helt forferdelig stygt. 2
Honey Dew Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 De er forferdelige. Eneste plusset med denne lengden, er at de blir akkurat passelige for oss som er kortbeinte 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Jævlig irriterende når jeg plukker med meg et par bukser uten å prøve dem på i butikken for så å oppdage at de er altfor korte! Anonymkode: 1cdc3...1fe 1
Gjest Axl Rose Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 Den er for kort for beina hennes jo!
Vesentlig Skrevet 8. februar 2017 #10 Skrevet 8. februar 2017 Man skal vel aldri si aldri, men jeg kan ikke se for meg å noensinne skulle finne på å betale for slike bukser. Skulle heller fått betalt for å gå i dem... 1
Forundret.. Skrevet 8. februar 2017 #11 Skrevet 8. februar 2017 Kjenner jeg dør litt inni meg av tanken på å måtte gå slik. Hadde aldri betalt for en slik bukse, jeg måtte blitt betalt store summer for å gå med en.
Linnea27 Skrevet 8. februar 2017 #12 Skrevet 8. februar 2017 Synes også at det er stygt. Hvis dette er dagens mote,betyr det nok at jeg har blitt gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå