søstertusenfryd Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Gutten min (7 klasse) synes den nye jenta er rar for hun er bare sammen med guttene.Etter en fritidsaktivitet i går sa han igjen at hun er rar.Da jeg spurte hvorfor sa han at hun har pult tre ganger i et solarium og vist bilder av en"voksen" erigert penis! Jeg ba han fortelle dette til læreren i dag.Hun tok visst en prat med henne like etterpå. Jeg ble bekymret,tenker det kan være tegn på overgrep.uansett er ikke dette bra! Antagelig vil hun tøffe seg og at dette er tull,men det bildet,hvor kommer det fra? hva synes dere om min reaksjon? Burde jeg handlet annerledes? Hva ville du gjort
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Jeg syns det er supert at du bryr deg, og reagerer. Det er ofte vi stivner til og ikke vet hva vi skal gjøre i vanskelige situasjoner, og tenker at "noen andre får ta tak i det" eller "det er ikke mitt problem". Personlig ville jeg kanskje tatt kontakt med læreren selv, så barnet hadde sluppet og tatt ansvar for det. Sjeldent gøy å være den som må si ifra til en lærer og bli "stilt i midten". Anonymkode: 1371c...5c9 8
Sirah Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Enig med AB over. Ta kontakt med læreren selv, så slipper sønnen din dette "ansvaret". Kanskje er det helt uskyldig, men da kan i det minste læreren holde et ekstra øye med jenta og eventuelt ta det videre dersom det skulle være nødvendig. 2
søstertusenfryd Skrevet 2. februar 2017 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2017 Selvsagt kunne jeg gjort det selv! Han syntes det var greit å si det og fikk gjort det uten at andre kunne mistenke han for å ha "sladret".Jeg synes også det kunne være fint for læreren å høre det fra han som har sett å hørt det fra henne.Jeg hadde ikke vært redd for å si det til læreren selv.Og kommer til å fortelle til læreren om dette fortsetter takk for ditt innspill👍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå