AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Er åpen for alt som ikke er veldig enkle lamper som ligner på et halvt eggeglass. Liker noe ala tom dixton's beat light fat pendel eller spinning pendel. Så også disse på pinterest som jeg falt for, men vet ikke hvor jeg kan få tak i de. Noen som har sett noe lignende eller har andre forslag? Anonymkode: 9be12...702
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #2 Skrevet 3. februar 2017 ikea selvfølgelig, der finner du billige lamper og lampeskjerm - http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/living_room/10804/ Anonymkode: a15b4...4a8
Fanteria Skrevet 3. februar 2017 #4 Skrevet 3. februar 2017 På 2.2.2017 den 14.20, AnonymBruker skrev: Så også disse på pinterest som jeg falt for, men vet ikke hvor jeg kan få tak i de. Pendlene heter Kelly og er fra Studio Italian Design Anonymkode: 9be12...702 Lampefeber har solgte de , men kan ikke finne denne modellen på nettsiden nå. :/
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Har du sjekket Vita lampene? Fine og rimelige Anonymkode: baac8...f63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå