Gå til innhold

The night of

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den serien?

Anonymkode: 2d359...3bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte bra, men tapte seg etterhvert. Verdt å se hovedsaklig for en glimrende Turtorro.

Anonymkode: ae6eb...ec6

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynte bra, men tapte seg etterhvert. Verdt å se hovedsaklig for en glimrende Turtorro.

Hvorfor synes du den tapte seg etterhvert? Og hva synes du om avslutningen?

Skrevet

Jeg synes på ingen måte den tapte seg mot slutten. Helt klart en av fjorårets beste serier. 

Anonymkode: 7db93...05e

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor synes du den tapte seg etterhvert? Og hva synes du om avslutningen?

Avslutningen var ok, og jeg

Spoiler

måtte smile da katten dukket opp. Det jeg syntes ble kjedelig etterhvert var den heller karikerte skildringen av livet bak fengselsveggene. Etter den første episoden så jeg for meg at vi skulle følge en rikholdig etterforskning og en spennende rettssak, men i stedet ble det mye klisjeer fra Rikers. I tillegg var karakterutviklingen rimelig krampaktig og utroverdig, ikke bare går hovedpersonen fra å være snill gutt til å bli sosiopat og samfunnsfiende nærmest over natta, han klarer også å dra med seg den ambisiøse kvinnelige advokatassistenten i fallet.

Serien fremsto for meg mer styrt av agenda enn plot og derfor som et slags debattinnlegg om hvordan fengselet forderver. Vel er jeg enig i serienskapernes betraktninger om dette, men noen fengslende dramaturgi fikk de ikke ut av det.

Skrevet

Jeg likte serien godt, selvom den tapte seg litt etterhvert. Slutten synes jeg var litt for enkel.

Anonymkode: 5d704...b0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...