Gå til innhold

bu huuuu,, hvor er puppene mine!! TRøst meg!

Gjest marilyn

Anbefalte innlegg

Gjest marilyn

sukk, jeg har født 1 stykk barn, og ammet. Og de små men veldig fine :oops: puppene mine gikk fra a-cup til c-cup.. og nå.. etterpå... ingenting, null cup! :(

jeg trenger å høre trøstens ord om at ja da man er pen som man er (???), man må akseptere det, (???), det blir nok bedre igjen(????) pupper er ikke alt her i livet (????).. Bedre argumenter mottaes med takk!

jeg føler meg som en flaskehals!!! :veldigsur: og går nesten missunnelig rundt å kikker på alle andre veldreide fine jenter... Jeg føler meg ikke det spor sexy lenger, knapt nok som dame.. Man kan si hva man vil, men de små puppene jeg faktisk hadde før betydde faktisk utrolig mye for meg!

Silikon er ikke et alternativ for meg... Men gudene vet hva jeg gjør i framtiden hvis de ikke blir finere igjen... Føler jo at jeg må gjemme bort den delen av kroppen jo!!!

Grusomt, jeg har alltid hatt kjempe små pupper , men var faktisk veldig fornøyd,, det synes jeg er urettferdig.. JEg var en av de FÅ her i verden som hadde det fint med mine a cupper!!

Så på TV N (?) disse to eng damene som fikser opp uflidde og slitne damer,, der var det en dame som fikk noe gele bryst(EH?),, ikke operasjon altså,, men noe for å putte i bhen?!! Noen som vet hva det er??

Hilsen frustreeeeert!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bertine

Hei!

Først og fremst :klem:

Jeg vet at da jeg skulle prøve brudekjoler hadde de sånne "gele-pupper". tror de kostet rundt 200??

De har nok på en undertøys foretning, og de virker veldig naturlige...

Trøste, trøste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei!

Først og fremst :klem:

Jeg vet at da jeg skulle prøve brudekjoler hadde de sånne "gele-pupper". tror de kostet rundt 200??

De har nok på en undertøys foretning, og de virker veldig naturlige...

Trøste, trøste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike "chicken fillets" (de kalles visst det, men kanskje ikke lurt å gå inn i en undertøysbutikk og spørre etter kyllingfilet?) får du i undertøysbutikker.

Eventuelt kunne du prøve en BH med geleinnlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo også prøve de natural push up pillene. Puppene skal visst bli litt fastere og større av at du tar de. Har hørt at de har fungert på noen, men har ikke personlig erfaring med det. Heller tvert imot. Har nettop vært og operert bort 2 kg med pupp jeg :) Hadde jeg visst da at du trengte litt kunne du fått litt av meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Skjønner hvordan du har det! Etter første barn tenkte jeg at det var da utrolig så små bryster det går an å ha, og etter andre barn var de enda mindre... Fra liten B-cup opp til C og så nå nede i AA...

Jeg har brukt masse bh-er med innlegg og silikon i, de gir fin form når man har klær på. Men nå er jeg lei av å ta av meg brystene om kvelden, jeg vil se ut som en dame, selv uten klær!

Prøvde urtekur for å øke størrelsen på en naturlig måte, men det virket ikke på noe annet enn humøret som ble helt elendig! :ler: men greit å prøve det da.

Så skal operere inn silikon om to uker, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Uff da.. stakkars deg... Jeg tror ikke jeg hadde følt meg noe bedre hvis jeg hadde mistet puppene mine!

Jeg vet om ei som sov med push up bh i noen måneder etter amming og puppene ble like fine og spenstige som før, men jeg tviler på at det hjelper hvis man mister størrelsen... :-?

Men det eneste jeg kan trøste deg med er at det finnes uttallige typer innlegg man kan få kjøpt i undertøysforretninger. Og i dag finnes det jo dyre løsninger hvis man ønsker å gå drastisk til verk :wink:

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

hmmm, jeg ok,, her må det shoppes ser jeg. Men hvor??? Jeg dør av skam hvis jeg må gå på hennes og maurits og spørre fjortis jentene der med D-cup om kylling fileter?! :hoho:

Er det noen butikker som noen kan anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du kan jo også prøve de natural push up pillene. Puppene skal visst bli litt fastere og større av at du tar de. quote]

Utrolig at folk fremdeles går på slike useriøse kampanjer!

Til trådstarter vil jeg si at mine pupper også var litt "tomme" etter endt graviditet og amming, men i dag er de mye bedre igjen. Jeg har lagt på meg noen kilo og det hjalp GODT på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at sparkjøp selger slike løse silikonputer til å legge inni bh. Spør i undertøysavdelingen.

Finnes også ganske bra polstrede bh'er, og noen kan man legge ekstra innlegg inni hvis de har en sånn liten lomme på innsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har nesten ikkje puppa i det heile tatt, og eg har ikkje fått en einaste unge lenger... lure på korleis dei blir etter det... kanskje innhula der puppane skulle vært....

Har kjøp bh med silikon innlegg på lindex (trur eg...)

og det funka bra.. ser nesten ut som om eg har naturlig kløf!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig! :blomst:

Lindex har gele innlegg (40,-), inni en polstra bh,hjelper kanskje litt på humøret?

Hadde jeg kunnet skulle du fått halvparten av mine, jeg har motsatt problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...