Gå til innhold

Brudebukettern , nok en gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Har sett mange bilder og linker her inne på brudebuketter. Mitt problem er at jeg er på utkikk etter en forholdsvis enkel, lang og smal bukett. Synes at alle jeg har sett blir for tette og store...

Ser etter noe sånt som dette (den øverste til venstre):

http://www.dittbryllup.no/artikler/brudebuketten

Hvordan i hele verden får man til en direktelink til bare dette bildet forresten, holder på å bli gal... Er det en enkel måte å gjøre det på, eller må hele adressen skrives...puh...). :roll::roll::roll:

Klem fra Vekten :briller:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hvis du vil ha noe sånt, så kan du jo printe ut buketten, og ta den med deg til blomsterdekoratøren. Da kan de kanskje gi deg en ca pris også :-) Lykke til!

Ragnhild

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjempenydelig bukett, som jeg tror du blir fornøyd med.

Jeg hadde tre enkle Kalaer, og ble kjempefornøyd.

Lykke til.

Klem fra More :D

Gjest nelena
Skrevet

Jeg falt selv for en i det siste Bryllupsmagasinet (det norske). www.bryllupsmagasinet.no. Den er i bakgrunnen på forsiden. Flere bilder av den inne i bladet og hovedsiden på nettet. Avbildet sammen en modell med en blå og hvit kjole. Smal, tett og litt romantisk. Kjekt å ha noe som ikke alle har.

Måtte finne en bukett som ikke tar all oppmerksomheten fra kjolens mønster. (Romantica Nevada).

Jeg er så glad i blått og har gitt beskjed til blomsterbutikken at de skal finne noe mørkeblått å supplere med. De skulle finne lyse, holdbare blomster. Jeg har vært ned til dem med blå, grønne og offwhite perler som de skal supplere med. Har brukt det i borddek.

Så får vi se da om den blir bra. Skal å se den på forhånd fredag ettermiddag.

Lørdag 3.8 er den store dagen.

Gjett om det kjennes på magen... :P

Gjest mia03
Skrevet

Det er nok et annet navn på den siden, for om man klikker på linken du la ved så kommer man til domenespesialisten. Er det siden til Ditt Bryllup du tenker på? De er linken http://www.dbas.no/

Mvh

Mia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...