AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Venninnen min har ganske dårlig råd og sliter med å få det til å gå rundt hver måned, selv om hun kun er en person. Hun har bursdag om et par uker og jeg tenkte å kjøpe en gave som kan være nyttig som gjerne bidrar til at neo nav utgiftene hennes blir litt mindre neste måned. Derfor vil jeg gi noe som hun har bruk for og gjerne bruker i det daglig, altså ikke f.eks en bukett blomster som visner etter en uke. Jeg vil jo ikke at det skal være for tydelig, men jeg tenker f.eks å lage en kurv som er pakket inn med diverse. Har dere noen forslag? Til nå har jeg noen eksempler: håndsåpe, lys (stearinlys eller kubbelys), diverse matvarer en bruker ofte (f.eks oljer), renseservietter til ansikt Blir det mer "ryddig" å gi noe innfor et tema? Eller kan jeg velge litt sånn "her og der", altså f.eks noe mat og noe til velvære? Anonymkode: f2fe3...366
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Spør hva hun ønsker seg Gavekort på matbutikken hjelper nok. Det er nok mye bedre enn at du velger mat, såper og ting hun kkanskje aldri bruker. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Personlig hadde jeg satt pris på kaffe/te, sjokolade, en god håndkrem eller bodylotion, kanskje nøtter eller tørket frukt, dadler. Ting jeg setter pris på, men som jeg nødvendigvis ikke legger mye penger i om budsjettet er stramt. Jeg likte tanken din om oljer, en god olivenolje er knall. Håndsåpe også. Sjampo og balsam er også fint. En godt sammensatt kurv med litt forskjellig gjør det ikke til åpenlys "hjelp", men mer som en velværegave alle ville satt pris på. Anonymkode: 8a968...4f9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Tror jeg ville gitt henne noe som ville fått ned de vanlige utgiftene hennes. Om hun f.eks. bruker netflix går det kanskje an å gi et års abonnement i gave? Eller andre ting utgifter som går an å "gifte." Eller så ville jeg gitt noe hun har lyst på men ikke kan unne seg til vanlig, som gavekort på velvære(massasje f.eks.), kino/teater/konsert, hva enn du tror hun vil like. Anonymkode: 6d440...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Liker hun te? Anonymkode: 6b822...4aa
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Forresten synes jeg det er helt ok å ha litt hummer og kanari oppi slike kurver. Blir mer spennende når det er litt variasjon. Anonymkode: 6b822...4aa
Ella1 Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Synes ideén din var fin, men kan det være at hun ønsker seg litt "luksus" som hun ikke prioriterer ellers? F.eks en ny genser, kosmetikk, parfyme, invitasjon til lunsj/middag eller kino?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå