AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Heisann! Jeg har nå trent styrketrening i 3-4 uker ca, jeg trener på bulk og spiser rundt 3000kcal.(er mann) Har vel også gått opp noen kg. Styrkeprogrammet jeg følger er et helkroppsprogram, der den eneste lårøvelsen er knebøy. Men det jeg lurer på er at hvorfor føler jeg at låra mine har blitt større? Nesten som jeansen ikke passer lissom. Kan det være at jeg er på bulk, eller innbiller jeg meg bare det? Anonymkode: 81f18...9b3
King in the North Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Knebøy er god massebygger på kalorioverskudd, samt muskler blir automatisk "fyldigere" når man starter med styrketrening. Akkurat som at du kanskje kjenner at lårmusklene dine er hardere nå enn for en måned siden. Og hvis du går opp i vekt, kommer det jo litt fett i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 7 minutter siden, King in the North skrev: Knebøy er god massebygger på kalorioverskudd, samt muskler blir automatisk "fyldigere" når man starter med styrketrening. Akkurat som at du kanskje kjenner at lårmusklene dine er hardere nå enn for en måned siden. Og hvis du går opp i vekt, kommer det jo litt fett i tillegg. Ah okei. Men greia er at jeg egentlig ikke vil ha noen store lår, vil ha en slank linje om du skjønner. Kanskje jeg skal bare stoppe å ta knebøy? Eller vil låra "bli mindre" når jeg blir å deffe/kaloriunderskudd, som er om to uker ca? Anonymkode: 81f18...9b3
Pringle Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 (endret) Spis og tren på en måte som får deg til å føle deg vel, så får du en fin kropp som også greier det du krever av den. Høres ut som du må kjøpe nye bukser bare Endret 2. februar 2017 av Pringle
Gjest Cyrus Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Jeg tipper låra dine ikke er så store som du tror. Hva er målene?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ah okei. Men greia er at jeg egentlig ikke vil ha noen store lår, vil ha en slank linje om du skjønner. Kanskje jeg skal bare stoppe å ta knebøy? Eller vil låra "bli mindre" når jeg blir å deffe/kaloriunderskudd, som er om to uker ca? Anonymkode: 81f18...9b3 Nei nei nei. Vær så snill og forsett med beinøvelser. Du skal være glad du har muskler i beina. Alt annet ser helt utrolig snålt ut. Jeg gråter innvendig hver gang jeg ser overkroppsmenn med spinkle bein. Hvorfor vil de seg selv så vondt? 😩 Anonymkode: 93dc0...413 4
Gjest canacas Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei nei nei. Vær så snill og forsett med beinøvelser. Du skal være glad du har muskler i beina. Alt annet ser helt utrolig snålt ut. Jeg gråter innvendig hver gang jeg ser overkroppsmenn med spinkle bein. Hvorfor vil de seg selv så vondt? 😩 Anonymkode: 93dc0...413 Hahaha, ikke sant? Jeg ser det på trening hele tiden. Trente menn med store biceps og skikkelig brøst, men med pipestilker til ben At de ikke ser det selv?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 41 minutter siden, Svinpäls skrev: Jeg tipper låra dine ikke er så store som du tror. Hva er målene? Jada, men jeg liker ikke sånne store lår, enkelt og greit. Kan det ha noe med at jeg er på bulk nå, og at det har lagt på seg litt ekstra fett da? Dette vil vel forsvinne ved deff? Kan ta måla etterpå. Anonymkode: 81f18...9b3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei nei nei. Vær så snill og forsett med beinøvelser. Du skal være glad du har muskler i beina. Alt annet ser helt utrolig snålt ut. Jeg gråter innvendig hver gang jeg ser overkroppsmenn med spinkle bein. Hvorfor vil de seg selv så vondt? 😩 Anonymkode: 93dc0...413 Så jeg kan altså bygge såpass muskler på 3 ukers styrketrening i låra? Anonymkode: 81f18...9b3
Gjest Cyrus Skrevet 2. februar 2017 #11 Skrevet 2. februar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada, men jeg liker ikke sånne store lår, enkelt og greit. Kan det ha noe med at jeg er på bulk nå, og at det har lagt på seg litt ekstra fett da? Dette vil vel forsvinne ved deff? Kan ta måla etterpå. Anonymkode: 81f18...9b3 Ta mål du. Det er genene dine som bestemmer hvor mesteparten av underhudsfettet legger seg, så det kan være at du spiser litt for mye.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #12 Skrevet 2. februar 2017 26 minutter siden, Svinpäls skrev: Ta mål du. Det er genene dine som bestemmer hvor mesteparten av underhudsfettet legger seg, så det kan være at du spiser litt for mye. Ja jeg spiser i overskudd nå. Spiser 3000 kcal. Anonymkode: 81f18...9b3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #13 Skrevet 2. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jada, men jeg liker ikke sånne store lår, enkelt og greit. Kan det ha noe med at jeg er på bulk nå, og at det har lagt på seg litt ekstra fett da? Dette vil vel forsvinne ved deff? Kan ta måla etterpå. Anonymkode: 81f18...9b3 Du må få en annen til å vurdere din kropp. Antagelig ser du deg blind på deg selv og tror du er større en du er. Du sier du er mann, at du trener og at du går i overskudd. Men 3000 kalorier høres ikke ut som noe overskudd for en trent mann. PS: se på disse mannfolka med pipestilker og diger kasse. Du vil ikke se slik ut om du kan slippe. Det er så kleint å se de på senteret 🙈🙈 lårmuskler er digg og sexy! Anonymkode: 93dc0...413 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #15 Skrevet 2. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må få en annen til å vurdere din kropp. Antagelig ser du deg blind på deg selv og tror du er større en du er. Du sier du er mann, at du trener og at du går i overskudd. Men 3000 kalorier høres ikke ut som noe overskudd for en trent mann. PS: se på disse mannfolka med pipestilker og diger kasse. Du vil ikke se slik ut om du kan slippe. Det er så kleint å se de på senteret 🙈🙈 lårmuskler er digg og sexy! Anonymkode: 93dc0...413 3000 kcal er ganske mye jo, med mindre du er sånn mega kroppsbygger. Men blir ikke låra mindre ved kaloriunderskudd og deff? Anonymkode: 81f18...9b3
drue Skrevet 2. februar 2017 #16 Skrevet 2. februar 2017 (endret) Menn med store lår er dritsexy Ikke slutt med beintreninga!!! Jeg ser ofte menn på treningsstudio som glemte leg day, og det ser skikkelig merkelig ut. Skinny legs, stort bryst og brede skuldre liksom. I tillegg er det jo svært nyttig for helsa å ha sterke bein. Endret 2. februar 2017 av drue
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #17 Skrevet 2. februar 2017 7 minutter siden, drue skrev: Menn med store lår er dritsexy Ikke slutt med beintreninga!!! Jeg ser ofte menn på treningsstudio som glemte leg day, og det ser skikkelig merkelig ut. Skinny legs, stort bryst og brede skuldre liksom. I tillegg er det jo svært nyttig for helsa å ha sterke bein. Snakker for meg selv, og det er min mening. Er vel heller ikke uten grunn at modeller er slanke og har slanke lår. Men kan du svare på spm mitt? Anonymkode: 81f18...9b3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #18 Skrevet 3. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakker for meg selv, og det er min mening. Er vel heller ikke uten grunn at modeller er slanke og har slanke lår. Men kan du svare på spm mitt? Anonymkode: 81f18...9b3 Nei vi vil ikke svare fordi verden trenger ikke flere menn med pipestilker av noen ben så fortsett slik og tren bena videre du gjør alt riktig. Vi vil ha menn med bein! Anonymkode: 93dc0...413 1
jabx Skrevet 3. februar 2017 #19 Skrevet 3. februar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakker for meg selv, og det er min mening. Er vel heller ikke uten grunn at modeller er slanke og har slanke lår. Men kan du svare på spm mitt? Anonymkode: 81f18...9b3 Hva har sykelig tynne modeller med saken å gjøre? 1
drue Skrevet 3. februar 2017 #20 Skrevet 3. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei vi vil ikke svare fordi verden trenger ikke flere menn med pipestilker av noen ben så fortsett slik og tren bena videre du gjør alt riktig. Vi vil ha menn med bein! Anonymkode: 93dc0...413 Enig i dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå