Hu i Svingen Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Så ofte har vi sex: 0,7 prosent oppgir å ha sex flere ganger daglig. 1,8 prosent har sex daglig. 3,5 prosent har sex 5- 6 ganger i uka. 17,9 prosent har sex 3- 4 ganger i uka 41,9 prosent har sex 1- 2 ganger i uka. 18,5 prosent har sex hver 14. dag 15,6 prosent har sex sjeldnere. (Kilde: Folkehelsas seksualvaneundersøkelse) Det er MANGE tråder her på KG som omhandler ulikt sexbehov hos to mennesker som lever sammen. Dette er kilde til mye frustrasjon, og har trolig skylden for et utall samlivsbrudd. Men hvorfor er det slik? Følgende artikler kan være interessante både for dem som har lyst, og for dem som ikke har det: Dagbladet Aftenposten
Kevin Skrevet 8. desember 2004 #3 Skrevet 8. desember 2004 Det er nok mange mennesker som lever i utilfredsstillende parforhold ja, sånn rent seksuelt. Eller er det bare jeg som er hyper....?
Bunny Skrevet 8. desember 2004 #4 Skrevet 8. desember 2004 pleide å ligge på 17.9 % jeg også. Nå er jeg singel så nå ligger jeg på 0 %. Må fikse det på egenhånd skal det bli noe på meg. Har vel hvert heldig og hatt men med omtrent det samme behovet for sex som meg.
Kevin Skrevet 8. desember 2004 #5 Skrevet 8. desember 2004 Tja, jeg er i samme kategori som deg Bunny, enda jeg er i parforhold... du er ikke alene... :-?
Kevin Skrevet 8. desember 2004 #7 Skrevet 8. desember 2004 Men man blir en jævel på å kjenne sin egen kropp av slikt...
Nelle Skrevet 8. desember 2004 #8 Skrevet 8. desember 2004 Tja, jeg er i samme kategori som deg Bunny, enda jeg er i parforhold... du er ikke alene... :-? Har du ikke fått ordnet opp i det der enda, Kevin? :trøste:
Kevin Skrevet 8. desember 2004 #9 Skrevet 8. desember 2004 Takk for trøsten, Nelle! Klarer meg uten kroppskontakten nå, så det går bedre. Blir bare mer på meg selv...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå