Gå til innhold

Hvordan sminke korte, avstumpa øyenvipper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjernet extensionene mine i dag, for å gi vippene en pause.
De siste gangene har annen dame en hun jeg går til vanlig, lagt vippene mine. Hun har ikke vært like flink og brukt mye lim. Så dette har nok tært ekstra mye.
Så nå har jeg bare noen korte, elendige stumper igjen. :P
Trenger tips til hvordan jeg kan sminke meg. Mascara får bare frem hvor utrolig korte og stygge de er, så det kan jeg ikke bruke på ei god stund.
Er det best å bare la øynene være usminka, og heller fokusere på hud, bryn og hår?
Eller kan eyeliner funke selv om jeg ikke bruker maskara?

Pleier vippene med castor olje mens jeg venter på at de skal vokse ut. Men andre tips ønskes også. :)

Anonymkode: 8db9b...af4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sminker ofte hud og bryn, men lar øynene være. Synes det er pent og litt "annerledes".

Synes ikke eyeliner og annen øyensminke ser spesielt bra ut uten maskara. 

Skrevet (endret)

Har du forsøkt fibermascara? Sånn at du legger et lag med mascara, så tørre fibre, så mascara osv. Da kan du bygge opp lengre vipper en du egentlig har.

Ellers er det veldig fint uten mascara og med fokus på hud og bryn, som du sier. Synes også det kan være fint med en dus, naturlig smokey eye i bruntoner til.

Men jeg personlig ville droppet eyeliner, da jeg føler det blir litt ''hardt'' uten mascara. Men, det er jo opp til hver enkelt å avgjøre :)

Endret av Khloe
Skrevet

Syns det er sykt fint med et tynt lag med eyeliner uten mascara :) 

Anonymkode: 549a8...d6c

Skrevet

Jeg hadde droppet øyensminke, og bare lagt naturlig sminke i ansikt/bryn og litt farget leppepomade. Og litt highlighter under bryn/på kinnben. 

Castorolje kommer til å hjelpe, men det tar jo noen uker.

Anonymkode: a4561...5db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...