Gå til innhold

Dame på 33 og mann på 44? Hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere dette er helt akseptabelt eller tenker dere at mannen da er en gris som liker yngre damer? ( Denne dama ser ut som hun er 25 år)

Anonymkode: 8e359...ad7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må dere finne dere så jævlig gamle mannfolk i forhold til dere selv. Menn dør tidligere enn kvinner så da blir du sittende der.

• Liker 3
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Må jeg tenke noe, er det noe jeg må bry meg om? Virkelig, jeg bryr meg ikke. De er voksne, tar sine egne avgjørelser! Fint for dem. 

Endret av Wanda Maximoff
Skrevet

Uff!   🙈🙉🙊

Skrevet
6 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Uff!   🙈🙉🙊

Nei? Ekkelt?

Skrevet
7 minutter siden, Nøste~ skrev:

Hvorfor må dere finne dere så jævlig gamle mannfolk i forhold til dere selv. Menn dør tidligere enn kvinner så da blir du sittende der.

Er en mann på 44 gammel ift ei på 33? Er 44 oldis??

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei? Ekkelt?

Selvfølgelig ikke ekkelt.

Kun teit at haugevis av slike tråder om VOKSNE mennesker opprettes.

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en mann på 44 gammel ift ei på 33? Er 44 oldis??

11 å er ganske stor forskjell ja. Vil si MAKS 5 år eldre. Hos mannfolk kan man derimot finne ei dame som er mye eldre fordi det blir mer balanse når man blir gammel.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enormt lei av mannfolk som går kun etter damer minst ti år yngre  enn dem selv. Det er jævla patetisk.

Skrevet

Da tenker jeg at han må være veldig lite attraktiv, siden han ikke finner seg ei som er enda yngre. 

Anonymkode: 909f4...717

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, End skrev:

Jeg er enormt lei av mannfolk som går kun etter damer minst ti år yngre  enn dem selv. Det er jævla patetisk.

Jaha?

Var sammen med ei på 30 da jeg var 40. Og med ei 13 år eldre da jeg var 34. Er begge deler ekkelt?

Forøvrig "gikk" jeg ikke etter noen av dem i den forstand du mener. 

Det bare ble slik.  :)

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tenker jeg at han må være veldig lite attraktiv, siden han ikke finner seg ei som er enda yngre. 

Anonymkode: 909f4...717

Han har en kropp de fleste 20 åringer bare kan drømme om! Har trent aktivt og på tippidrettsnibå fra han var ung, den flotteste 6-packen du kan tenke deg! Og jæbla kjekk også, men man set jo at han er voksen da:) 

Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Jaha?

Var sammen med ei på 30 da jeg var 40. Og med ei 13 år eldre da jeg var 34. Er begge deler ekkelt?

Forøvrig "gikk" jeg ikke etter noen av dem i den forstand du mener. 

Det bare ble slik.  :)

Det er forskjell på når det "bare ble slik" enn de som konsekvent går etter ti år yngre. Du skjønte hva jeg mente.

Skrevet

Tenker ikke en dritt. Men synes det er rart så voksene mennesker føler behovet for å søke bekreftelse fra fremmende folk på et forum. 

Anonymkode: 3a1b0...2a4

Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Hadde sannsynligvis ikke lagt merke til det. Synes ikke 10-11 år er så mye. Håper dere har det bra sammen! :) 

Skrevet

Folk skal alltid legge seg oppi hvem andre liker og vil dele livene sine med. Trodde mest dette var et religiøst fenomen, men later til at alle demografier sliter med andres kjærlighet og begjær.

Blir dere aldri lei? 

Skrevet

Det er deres sak. Men stor alderforskjell blir sjeldent et langvarig forhold. Jeg kunne ALDRI ha vært sammen med en mann som var så mye eldre (eller yngre) enn meg selv. Men tenker at når hun faktisk er i 30-årene så er det innafor. Hadde hun vært under 30 hadde jeg kalt han en gammel gris.

Anonymkode: 501ab...1c4

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er deres sak. Men stor alderforskjell blir sjeldent et langvarig forhold. Jeg kunne ALDRI ha vært sammen med en mann som var så mye eldre (eller yngre) enn meg selv. Men tenker at når hun faktisk er i 30-årene så er det innafor. Hadde hun vært under 30 hadde jeg kalt han en gammel gris.

Eventuelt tenkt at hun kun var ute etter penger.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere dette er helt akseptabelt eller tenker dere at mannen da er en gris som liker yngre damer? ( Denne dama ser ut som hun er 25 år)

Hva jeg tenker??

33+44=77  Hvor kult er ikke det:biggrin:

• Liker 1
Skrevet

11 år er vel ikke allverdens når begge har passert 30. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...