Gå til innhold

Jeg har lite interesser på fritida mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater når folk spør om det på dating apper typ tinder. Barn annenhver uke  (der raser dagene mine avgårde med jobb og studier.). Ukene uten: jobb og da mye aftenvakter. Litt trening. Tv titting og venninner når tid. Thats it.. føler meg kjedelig? 

Anonymkode: 3f054...41f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du mener få...

Kanskje du er kjedelig? Første rådet til dating er å gjøre noe morosamt.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Jeg tror du mener få...

Kanskje du er kjedelig? Første rådet til dating er å gjøre noe morosamt.

Men må jeg ha en morsom fritid for å få meg type?😂 

Skrevet

Forresten anser jeg ikke meg selv som kjedelig. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men må jeg ha en morsom fritid for å få meg type?😂 

Nei, du kan alltid finne deg en kjedelig type. Eventuelt noen som vil ha en kjærest for å slippe maset men som vil ha så lite å gjøre med henne som mulig.

Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Nei, du kan alltid finne deg en kjedelig type. Eventuelt noen som vil ha en kjærest for å slippe maset men som vil ha så lite å gjøre med henne som mulig.

Mitt liv består av mye hverdag og dermed lite interesser. Skulle gjerne løyet på meg ekstremsport, strikking og reising en gang i mnd men det vil jeg ikke.  Litt spesielt å anslå folk er kjedelig av den grunn.  

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt liv består av mye hverdag og dermed lite interesser. Skulle gjerne løyet på meg ekstremsport, strikking og reising en gang i mnd men det vil jeg ikke.  Litt spesielt å anslå folk er kjedelig av den grunn.  

Hva er det mest spennende du gjorde i januar?

I januar har jeg vært på strippeklubb, på hurtigruten, og på storbyferie. 

Skrevet
15 minutter siden, amativeReflection skrev:

Hva er det mest spennende du gjorde i januar?

I januar har jeg vært på strippeklubb, på hurtigruten, og på storbyferie. 

Strippeklubb og harrytur på hurtigruta? Muligens ikke noe man nevner på en date.  

• Liker 7
Skrevet

Strippeklubb og harrytur på hurtigruta? Muligens ikke noe man nevner på en date.  

Kanskje ikke, men det er bedre enn: "jeg sitter inne å leser statsvitenskap hver kveld, har egentlig ikke noe sosialt liv..."

Skrevet
9 minutter siden, amativeReflection skrev:

Kanskje ikke, men det er bedre enn: "jeg sitter inne å leser statsvitenskap hver kveld, har egentlig ikke noe sosialt liv..."

Jeg vil helst ha en lesende person som ikke bryr seg om å være sosial mer enn en gang eller to i kvartalet. :hjerte:

Anonymkode: 492e5...be1

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns at du heller får fokusere på det du har å holde på med. Studier og barn pleier å ta mye tid det. 

Jeg har ikke så stor tro på disse datingsidene....at partneren dukker opp der (uten at jeg vil dømme totalt for alle). Jeg synes det er utrolig overfladisk og kleint med den måten å søke på. Man skal liksom fremstå som en attraktiv "vare". 

Tenk deg litt om, om det er noe du kunne tenke deg å lære el gjøre som en avveksling til hverdagslivet. Det er jo for det meste hverdager i de fleste vanlige mennesker sitt liv. Å du er ikke alene om å føle deg kjedelig, uten at du er det. At andre har behov for mer "action" i livet skal ikke legge lista hvor mye av tiden din du må bruke på det samme. Verden er full av likesinnede mennesker enten de er slik eller sånn...du har bare ikke møtt dem enda :)

Skrevet
28 minutter siden, amativeReflection skrev:

Smaken er som baken, jeg ville heller hatt en som leser statsvitenskap, enn en som var på harrytur på hurtigruta......så det som er kjedelig for den ene er ikke det for den andre. Dett er enormt viktig når man skal velge partner, at dette ikke spriker formye akkurat her. Da kan det etter som tiden går bli unødvendige gnissninger for begg ønsker egentlig noe annet :Nikke:Så sitter den ene alene hjemme å leser og den andre reiser (neppe alene) men i selskap med andre

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hater når folk spør om det på dating apper typ tinder. Barn annenhver uke  (der raser dagene mine avgårde med jobb og studier.). Ukene uten: jobb og da mye aftenvakter. Litt trening. Tv titting og venninner når tid. Thats it.. føler meg kjedelig? 

Høres ut som meg dette. Og jeg føler meg da ikke kjedelig. Det bare ikke så mye annet jeg rekker? Joda, er av og til på kino eller en konsert også. Og er på fjelltur. Og leser da bøker og strikker litt innimellom. Men stikking anses neppe som spennede.:fnise:

Jeg tror vel de aller fleste er som oss i hverdagen jeg, joda, men kan være glad i å reise feks, men har man barn så er det jo litt begrenset hva man får gjort av sånt også. Har da opplevd at mange har lagt inn mye på interesser, flere ting som de ikke har gjort de siste 15 årene feks. Det blir jo feil det.

Anonymkode: 57dc5...d02

Skrevet

Mulig livet ditt er kjedelig, men det er da ikke noe galt i det? Er det andre som tenker det er kjedelig, eller er du selv misfornøyd?

Anonymkode: 459ed...d20

• Liker 1
Skrevet

Alle juger så det renner av dem på slike nettsteder. Bare å smøre tjukt på med hvilke ting som INTERESSERER deg og ikke nødvendigvis hva du gjør TS..

Anonymkode: 98efc...6cc

• Liker 1
Skrevet

Mulig livet ditt er kjedelig, men det er da ikke noe galt i det? Er det andre som tenker det er kjedelig, eller er du selv misfornøyd?

Høres ut som Tinder menn forventer man skal gjøre så mye på fritiden. Tar meg selv i å tenke jeg egentlig gjør lite på min fritid😊 den lille jeg har.. egentlig er jeg fornøyd. 

Skrevet

Du høres da ganske normal ut? Hvorfor må man være så "spennende" hele tiden? Synes du selv livet ditt er kjedelig?

Jeg har ikke lyst til å drive med voldsomme ting på fritiden. Det var jeg også helt ærlig på da jeg var på nettdatingskjøret. Jeg vil heller bruke hverdagene på å trene, lese, game, lage mat, og se tv, enn å farte rundt hit og dit og styre voldsomt på. Det må en fremtidig partner være klar over. Jeg vil ikke ha en fyr som forventer at jeg skal være med på alt mulig slikt, ei heller vil jeg ha en fyr som driver på slik. 

Jeg fant samboeren min på sukker, og vi stortrives med å trene, se tv, game, og gjøre helt hverdagslige ting ilag. Hadde jeg gjort meg til og sagt jeg likte å hoppe i fallskjerm ville jeg aldri fått napp hos ham. 

Anonymkode: 8a349...105

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som Tinder menn forventer man skal gjøre så mye på fritiden. Tar meg selv i å tenke jeg egentlig gjør lite på min fritid😊 den lille jeg har.. egentlig er jeg fornøyd. 

Så drit i dem da. Jeg liker veldig godt å slappe av og gjøre "ingenting". Har en krevende jobb og trenger å koble ut, orker ikke gjøre noe annet i ukedagene.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil helst ha en lesende person som ikke bryr seg om å være sosial mer enn en gang eller to i kvartalet. :hjerte:

Anonymkode: 492e5...be1

De finnes. Så er bare å være åpen om det :)

Anonymkode: 84efe...d20

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal det være kjedelig? Du har mye å gjøre, sånn er det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...