Anglofil Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Hei! Etter gradering på lørdag har jeg blitt skikkelig syk. Egentlig burde jeg være til sengs, men pga voldsomme hoseanfall er det helt umulig å ligge. Fikk sove 3 timer i natt . Føler meg mildt sagt pjuskete :-? . Høy feber har jeg også, og har blitt pappas panelovn :-( . Legg til forskjøla, ørevondt og halsvondt i tillegg og så er alt komplett . Mvh Yvonne -som synes fryktelig synd på seg selv...*snufs* :cry:
@riel Skrevet 7. desember 2004 #2 Skrevet 7. desember 2004 Dakar deg Yvonne. Å være syk er noe dritt det er sikkert og visst :oops: Sender deg en bli frisk snart jeg
Anglofil Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2004 Takk Mamma mente jeg så ut som en glassmanet i øya -ikke bra... Mvh Yvonne
@riel Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Kanskje har fått sånne Riddick øyer som kan se i mørket
Sniglå Skrevet 7. desember 2004 #7 Skrevet 7. desember 2004 Mvh Yvonne -som synes fryktelig synd på seg selv...*snufs* :trøste:
liv Skrevet 7. desember 2004 #8 Skrevet 7. desember 2004 god bedring! Du får trøste deg med at en jeg kjenner akkuratt har blitt skrevet ut fra sykehuset, men da han ble lagt inn hadde han 41,5 i feber! Så du blir nok frisk du også!
Anglofil Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2004 god bedring! Du får trøste deg med at en jeg kjenner akkuratt har blitt skrevet ut fra sykehuset, men da han ble lagt inn hadde han 41,5 i feber! Så du blir nok frisk du også! Det var fint å høre Mvh Yvonne
LilleBille Skrevet 7. desember 2004 #10 Skrevet 7. desember 2004 :trøste: GOD BEDRING. .. men det var jo godt du ble ferdig med graderingen før du ble syk da..
Anglofil Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #13 Skrevet 8. desember 2004 Jeg er også syk :trøste: Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå