LilleL Skrevet 1. februar 2017 #1 Del Skrevet 1. februar 2017 Noen som har? Evt til Andre leverandører? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest økonomifrue Skrevet 2. februar 2017 #2 Del Skrevet 2. februar 2017 Det er bare å kontakte den, så får du det. Vi bygde med boligpartner og den prislista vi fikk var for bare "byggesettet" mener jeg. I og med at vi lot dem gjøre all jobben, så kom det på en del elstra kostnader.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleL Skrevet 2. februar 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 2. februar 2017 Ja jeg vet det er bare å kontakte. Men ting tar tid. Hvilke hus bygde dere? Og hva kom det på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Del Skrevet 2. februar 2017 Prislisten ligger ikke på nett pga det er forskjellige priser alt etter hvor i landet du skal bygge. Prisene er alltid per byggesett. Tomt og grunnmur kommer som regel i tillegg. Anonymkode: ea464...212 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Del Skrevet 2. februar 2017 Det ligger prislister ute for flere leverandører på både komplette hus og byggesett inne på forumet til byggebolig.no Anonymkode: 68cbd...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest økonomifrue Skrevet 2. februar 2017 #6 Del Skrevet 2. februar 2017 12 timer siden, LilleL skrev: Ja jeg vet det er bare å kontakte. Men ting tar tid. Hvilke hus bygde dere? Og hva kom det på? Vi bygde bjørkli. Kom på ca 3.800 000 inkl tomt og opparbeidelse av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #7 Del Skrevet 3. februar 2017 Hvor mye dyrere enn planlagt ble selve huset om du holder tomt og grunnmur utenfor? Huset jeg ser påstår oppgitt til 2,7 uten grunnmur. Er denne summen jeg er usikker på. Hvor mye mer ender man på?? Anonymkode: 0e9d7...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest økonomifrue Skrevet 3. februar 2017 #8 Del Skrevet 3. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye dyrere enn planlagt ble selve huset om du holder tomt og grunnmur utenfor? Huset jeg ser påstår oppgitt til 2,7 uten grunnmur. Er denne summen jeg er usikker på. Hvor mye mer ender man på?? Anonymkode: 0e9d7...296 Det kommer jo helt an på hva man velger å gjøre med huset innvendig. Om en gjør noe av jobben selv, om man velger IKEA kjøkken eller Sigdal, om en setter inn dusjkabinett og vegghengt do osv. Du må nesten be om et møte med boligpartner der du bor, det er jo helt uforpliktende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleL Skrevet 4. februar 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 4. februar 2017 På 2.2.2017 den 22.22, økonomifrue skrev: Vi bygde bjørkli. Kom på ca 3.800 000 inkl tomt og opparbeidelse av denne. hvor bygde dere og når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest økonomifrue Skrevet 4. februar 2017 #10 Del Skrevet 4. februar 2017 7 timer siden, LilleL skrev: hvor bygde dere og når? Østlandet, mere vil jeg ikke si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleL Skrevet 4. februar 2017 Forfatter #11 Del Skrevet 4. februar 2017 3 timer siden, økonomifrue skrev: Østlandet, mere vil jeg ikke si. Neida skjønner det, men hvilket år? Ser bare at prisene endrer seg mye så er jo billig om det var 2017 men blir jo svindyrt om det var 2007 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #12 Del Skrevet 5. februar 2017 Ville aldri bygd med boligpartner, been there done that. De lot huset stå med åpen isolasjon mens det regna/snødde, stenderene stod i vind og full regn. Det kommer garantert til å råtne i løpet av noen år. Anbefales ikke! Anonymkode: 4e976...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå