AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg er ensom. Så langt denne uka har jeg kun pratet med min mor på telefon. Jeg er mann. For noen år siden mistet jeg min samboer i sykdom og ble alene. Vi hadde ingen barn sammen. Da jeg satt i den mørkeste og dypeste sorgen følte jeg meg helt forlatt. Fikk kontakt hvis JEG tok initiativ. Til slutt orket jeg ikke å gjøre dette lengre. Jeg forstår mine venner, de har sine barn og familier å ta vare på. Har mine fritidsaktiviteter, men det er vanskelig å få nye venner i voksen alder. De har igjen sine familier og venner, så jeg føler meg mer som en inntrenger... Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Føler meg forlatt og ensom, en følelse som kommer tilbake igjen og igjen. Denne uken har jeg trøstespist, for det meste stappet i meg snop. Alkoholforbruket har økt i det siste, uten at jeg vil si at det er ute av kontroll. Det føles bedre når jeg drikker. Nå er jeg lei av å være i denne situasjonen til stadighet. Jeg planlegger å flytte til Oslo til høsten. Pga. jobb lar det seg ikke gjøre før den tid. Kan i alle fall ikke bli verre enn det er nå. Føler jeg ikke har noe som gir meg mer her. Noen som har noen gode råd for å greie og komme meg gjennom tiden fremover? Anonymkode: 8bddd...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Del Skrevet 1. februar 2017 Du trenger Allah så vil Insha Allah alt ordne seg bror. Du kan starte med å høre på en bror som heter Noman Ali Khan. Søk han opp på Youtube. Jeg var også ensom, men fant islam. Kanskje ikke det rådet du ville ha, men det hjalp meg. Lykke til! Anonymkode: 0227c...0e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caduceus Skrevet 1. februar 2017 #3 Del Skrevet 1. februar 2017 Har du mulighet for å engasjere deg i lokal frivillighetssentral? Røde kors? Hive seg med i et politisk parti? Så leit at du har det sånn! Sender deg en klem og håper du finner noe hyggelig å peise på med😊Kan anskaffelse av hund kanskje være noe? Hunder er fantastisk selskap,og du vil lett kunne få kontakt med andre hundeeiere gjennom f.eks ulike kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 1. februar 2017 #4 Del Skrevet 1. februar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger Allah så vil Insha Allah alt ordne seg bror. Du kan starte med å høre på en bror som heter Noman Ali Khan. Søk han opp på Youtube. Jeg var også ensom, men fant islam. Kanskje ikke det rådet du ville ha, men det hjalp meg. Lykke til! Anonymkode: 0227c...0e8 HAHAHA 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 1. februar 2017 #5 Del Skrevet 1. februar 2017 Start å løfte. Folk digger menn med muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 2. februar 2017 #6 Del Skrevet 2. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trenger Allah så vil Insha Allah alt ordne seg bror. Du kan starte med å høre på en bror som heter Noman Ali Khan. Søk han opp på Youtube. Jeg var også ensom, men fant islam. Kanskje ikke det rådet du ville ha, men det hjalp meg. Lykke til! Anonymkode: 0227c...0e8 Du mener det sikkert godt men jeg syns det er upassende å prøve å rekruttere flere til din religion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 2. februar 2017 #7 Del Skrevet 2. februar 2017 1 minutt siden, Jessica skrev: Du mener det sikkert godt men jeg syns det er upassende å prøve å rekruttere flere til din religion Du skuffer aldri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 2. februar 2017 #8 Del Skrevet 2. februar 2017 15 minutter siden, WubWub skrev: Du skuffer aldri Takk 😙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #9 Del Skrevet 2. februar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ensom. Så langt denne uka har jeg kun pratet med min mor på telefon. Jeg er mann. For noen år siden mistet jeg min samboer i sykdom og ble alene. Vi hadde ingen barn sammen. Da jeg satt i den mørkeste og dypeste sorgen følte jeg meg helt forlatt. Fikk kontakt hvis JEG tok initiativ. Til slutt orket jeg ikke å gjøre dette lengre. Jeg forstår mine venner, de har sine barn og familier å ta vare på. Har mine fritidsaktiviteter, men det er vanskelig å få nye venner i voksen alder. De har igjen sine familier og venner, så jeg føler meg mer som en inntrenger... Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Føler meg forlatt og ensom, en følelse som kommer tilbake igjen og igjen. Denne uken har jeg trøstespist, for det meste stappet i meg snop. Alkoholforbruket har økt i det siste, uten at jeg vil si at det er ute av kontroll. Det føles bedre når jeg drikker. Nå er jeg lei av å være i denne situasjonen til stadighet. Jeg planlegger å flytte til Oslo til høsten. Pga. jobb lar det seg ikke gjøre før den tid. Kan i alle fall ikke bli verre enn det er nå. Føler jeg ikke har noe som gir meg mer her. Noen som har noen gode råd for å greie og komme meg gjennom tiden fremover? Anonymkode: 8bddd...2c3 Anbefaler psykolog. Hva liker du egentlig gjøre på fritiden? Begynn der! Kom deg ut blant folk, bytte alkohol ut med kaffe. Jobber du? Kjør i gang noe sosialt med jobb. Også sender jeg en klem♡ Anonymkode: fdd66...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslefrøken Skrevet 2. februar 2017 #10 Del Skrevet 2. februar 2017 Liker du friluftsliv? Hva med å melde seg inn i turistforeninga? Da kommer du kanskje i kontakt med andre single/barnløse som er veldig interesert i å få flere venner. I tilegg får du mer mosjon, friskluft, kanskje lærer mer. Etter hvert, når tiden er inne og du er klar for det kanskje du treffe en dame..? (beklager om dette var for tidlig altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #11 Del Skrevet 2. februar 2017 Kjøp mer øl. Anonymkode: 06b27...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #12 Del Skrevet 2. februar 2017 I Oslo er det flere unge/voksne single i bybildet, så det er ikke så dumt å flytte på seg. Anonymkode: a2a1d...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #13 Del Skrevet 2. februar 2017 Var jeg deg, ville jeg sett fremover og fokusert mer på hvor godt det blir å flytte enn hvor nedrykkende situasjonen er nå. Å se fremover har alltid hjulpet meg, men nå er jeg litt av en drømmer også. Anonymkode: 4ba4f...cec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 2. februar 2017 #14 Del Skrevet 2. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp mer øl. Anonymkode: 06b27...321 Du er sikkert veldig sjarmerende og god person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #15 Del Skrevet 2. februar 2017 15 timer siden, amativeReflection skrev: Start å løfte. Folk digger menn med muskler. Trener og løfter. Begynner å bli muskler nå... 😁 TS Anonymkode: 8bddd...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #16 Del Skrevet 2. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp mer øl. Anonymkode: 06b27...321 Tja, GT er ikke så verst det heller... TS Anonymkode: 8bddd...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #17 Del Skrevet 2. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I Oslo er det flere unge/voksne single i bybildet, så det er ikke så dumt å flytte på seg. Anonymkode: a2a1d...5e4 Slik tenker jeg også 😱 TS Anonymkode: 8bddd...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #18 Del Skrevet 2. februar 2017 4 timer siden, veslefrøken skrev: Liker du friluftsliv? Hva med å melde seg inn i turistforeninga? Da kommer du kanskje i kontakt med andre single/barnløse som er veldig interesert i å få flere venner. I tilegg får du mer mosjon, friskluft, kanskje lærer mer. Etter hvert, når tiden er inne og du er klar for det kanskje du treffe en dame..? (beklager om dette var for tidlig altså) Dette er et godt råd. Litt av problemet eller utfordringen er at andre på min alder har sine nettverk. Det er vanskelig når jeg føler meg som en inntrenger i andres sosiale liv. Det gir meg ikke noe god selvfølelse eller selvtillit. Jeg dater, skal faktisk på date i morgen, og det blir noe "ekstra" i hverdagen. Det er de "vanlige" dagene/kveldene hvor ensomheten setter seg. Det er her jeg sliter, og det er jo flest slike dager... TS Anonymkode: 8bddd...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #19 Del Skrevet 2. februar 2017 8 timer siden, Jessica skrev: Du mener det sikkert godt men jeg syns det er upassende å prøve å rekruttere flere til din religion 15 timer siden, Nøste~ skrev: HAHAHA Poenget hans er vel at religion hjalp han med å takle ensomhet, og det bør vi alle kunne klare å respektere selv om det ikke er noe vi kan relatere oss til. Selv om jeg ikke er religiøs selv kan jeg se positive sider som det å ha en tilhørighet og et samhold. Dersom det ikke er noe for TS kan han takke for tipset, og gå videre til neste. Anonymkode: abb7d...930 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 2. februar 2017 #20 Del Skrevet 2. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Poenget hans er vel at religion hjalp han med å takle ensomhet, og det bør vi alle kunne klare å respektere selv om det ikke er noe vi kan relatere oss til. Selv om jeg ikke er religiøs selv kan jeg se positive sider som det å ha en tilhørighet og et samhold. Dersom det ikke er noe for TS kan han takke for tipset, og gå videre til neste. Anonymkode: abb7d...930 Jeg ler fordi det er typisk religion å rekruttere de svake eller de som er i en dårlig situasjon/ikke skjønner det selv. Ja jeg vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå