Gå til innhold

Å endre sivilstatus på Facebook uten at det havner på veggen til folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så glad i oppmerksomhet og har lyst å unngå masse spørsmål og kommentarer på facebook fra alle mulige folk når jeg endrer statusen min. Har lest at uansett hva du gjør (dersom du ikke trykker på "kun meg") så vil det komme opp på veggen til vennene... Jeg vil jo at folk skal kunne se sivilstatusen min når de fysisk klikker seg inn på min profil, men vil helst unngå at det havner på veggen.

Finnes det virkelig ingen måter å gjøre det på, utenom å gjøre hele greia privat? 

Anonymkode: c4cbf...416

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjul sivilstatus for alle andre enn deg. 

Endre den. 

Åpne for at andre kan se sivilstatus. 

Samme kan gjøres med yrke, bosted mm. 

Anonymkode: 6d9c0...12d

Skrevet

hvorfor vil du at alle skal se det men samtidig vil du at ingen skal se det? jeg og kjæresten er ikke i forhold på fb i det hele tatt, å i tilleg er den statusen gjemt. eneste som tyder på at det er oss to er en status/bilde av og til (uhyre sjeldent) 

Anonymkode: 6acc8...bce

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor vil du at alle skal se det men samtidig vil du at ingen skal se det? jeg og kjæresten er ikke i forhold på fb i det hele tatt, å i tilleg er den statusen gjemt. eneste som tyder på at det er oss to er en status/bilde av og til (uhyre sjeldent) 

Anonymkode: 6acc8...bce

Hei, har noen tips til en god cider? 

Hvorfor vil du ha cider når det er bedre med vin? 

Altså, hvorfor ts vil dette er irrelevant, men jeg tipper det er fordi hun/han ikke vil skjule sin sivilstatus, men ikke ønsker en bølge av oppmerksomhet rundt at den endres. 

Anonymkode: 6d9c0...12d

• Liker 2
Skrevet

Det kommer ikke på noens vegg? Hadde du publisert det ville det kommet i feeden til folk. Uansett, endre personverninnstillingene, endre sivilstatus også tilbake.

Anonymkode: 52397...f0b

Skrevet

Ja, feeden mener jeg. Er sjelden på facebook...

Så dette vil gjøre at det ikke kommer på feeden, altså å trykke "kun meg" og så endre etterpå? :) 
Tror jeg må teste det, bare for sikkerhets skyld. Ikke at det er SÅ nøye, men hadde vært greit å unngå alle spørsmålene. 

Vil bare unngå alle spørsmålene og kommentarer når jeg endrer statusen. Hadde vært greit å kunne unngå at det kom på feeden! Men vil jo at folk skal kunne se at jeg er i et forhold, hvis de sjekker profilen min. 

:) TS

Anonymkode: c4cbf...416

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...