AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Del Skrevet 1. februar 2017 Hei, er så knyttet til psykologen min.. er det rart å bli venn med hun på Facebook/ sende venneforespørsel ???? er noen av dere venn med psykologen på Facebook?? Anonymkode: 6ee5b...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epiphany Skrevet 1. februar 2017 #2 Del Skrevet 1. februar 2017 Har psykologen min sin private mail, men bruker den kun i nødstilfeller (veldig sjeldent) og da skriver jeg om min psykiske helse. Du kan vel spørre henne i en av timene om hun synes det er greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 1. februar 2017 #3 Del Skrevet 1. februar 2017 Er hun profesjonell, vil hun aldri akseptere den forespørselen. Og sånn bør det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Del Skrevet 1. februar 2017 Neineinei! Dette er ikke greit. Anonymkode: de5ac...546 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Del Skrevet 1. februar 2017 Nei. Anonymkode: a93f0...eb7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #6 Del Skrevet 1. februar 2017 5 minutter siden, chisandra skrev: Er hun profesjonell, vil hun aldri akseptere den forespørselen. Og sånn bør det være. Hvorfor ikke?? Har kjent henne sååå lenge og hun sier selv hun er glad i meg samtidig som hun også kan si ting en psykolog kanskje ikke skal nevne.. liksom ikke private ting men ting man ikke sier til en pasient. Har hennes private nummer men bruker d kun i nød. Anonymkode: 6ee5b...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #7 Del Skrevet 1. februar 2017 8 minutter siden, Epiphany skrev: Har psykologen min sin private mail, men bruker den kun i nødstilfeller (veldig sjeldent) og da skriver jeg om min psykiske helse. Du kan vel spørre henne i en av timene om hun synes det er greit? Er d ikke litt rart og bare spørre om det? Anonymkode: 6ee5b...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #8 Del Skrevet 1. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke?? Har kjent henne sååå lenge og hun sier selv hun er glad i meg samtidig som hun også kan si ting en psykolog kanskje ikke skal nevne.. liksom ikke private ting men ting man ikke sier til en pasient. Har hennes private nummer men bruker d kun i nød. Anonymkode: 6ee5b...716 Det er noe het annet. Dette er vanlig å si til pasienter. Det er det samme som å si bry seg om. Anonymkode: e5eda...79e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #9 Del Skrevet 1. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er noe het annet. Dette er vanlig å si til pasienter. Det er det samme som å si bry seg om. Anonymkode: e5eda...79e Men da skal jeg ikke høre på det da? Hater at folk sier sånn om d bare er ord som sies... jeg er så sykt glad i hun, skulle ønske det var mammaen min Anonymkode: 6ee5b...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #10 Del Skrevet 1. februar 2017 Ingen psykologer er venn med pasientene sine på Facebook. Da får man helsetilsynet på nakken, så enkelt er det. Det er ikke i tråd med fagetiske retningslinjer og vil føre til problemer for den enkelte. Det betyr selvfølgelig ikke at psykologen ikke bryr seg. Anonymkode: d035d...17d 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #11 Del Skrevet 1. februar 2017 Ikke greit. Anonymkode: 1f9b3...a63 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #12 Del Skrevet 1. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da skal jeg ikke høre på det da? Hater at folk sier sånn om d bare er ord som sies... jeg er så sykt glad i hun, skulle ønske det var mammaen min Anonymkode: 6ee5b...716 Øh, hvor gammel er du? Anonymkode: 6935d...ae3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #13 Del Skrevet 1. februar 2017 En psykolog er en profesjonell som får penger for å prate med deg. Det er nesten som prostitusjon. En prostituert er sjeldent oppriktig "glad i" kundene sine. Det er ikke psykologer heller. Fint for deg at du liker henne, men hun er ikke vennen din.. Anonymkode: 8ff62...cbb 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #14 Del Skrevet 1. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noe het annet. Dette er vanlig å si til pasienter. Det er det samme som å si bry seg om. Anonymkode: e5eda...79e Er det vanlig for psykologer å si til pasientene sine at de er glad i pasienten? Og hvorfor sier de det hvis det ikke stemmer? Stygt gjort. Anonymkode: e9462...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #15 Del Skrevet 1. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da skal jeg ikke høre på det da? Hater at folk sier sånn om d bare er ord som sies... jeg er så sykt glad i hun, skulle ønske det var mammaen min Anonymkode: 6ee5b...716 Du skal høre på de. De har fortsatt samme betydning. Glad i deg og bry seg om har samme betydning. Men å gå over til facebook er noe annet. Jeg vil bare ikke at du skal bry såret om hun avslår din invitasjon. Anonymkode: e5eda...79e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #16 Del Skrevet 1. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En psykolog er en profesjonell som får penger for å prate med deg. Det er nesten som prostitusjon. En prostituert er sjeldent oppriktig "glad i" kundene sine. Det er ikke psykologer heller. Fint for deg at du liker henne, men hun er ikke vennen din.. Anonymkode: 8ff62...cbb Jeg er glad i mange av mine pasienter. Men det betyr uansett ikke at jeg kan være venn med dem på face. Anonymkode: 79ff1...c21 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #17 Del Skrevet 1. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er glad i mange av mine pasienter. Men det betyr uansett ikke at jeg kan være venn med dem på face. Anonymkode: 79ff1...c21 Hva betyr det at du er glad i dem? (Jeg er ikke ts.) Anonymkode: e9462...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #18 Del Skrevet 1. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er glad i mange av mine pasienter. Men det betyr uansett ikke at jeg kan være venn med dem på face. Anonymkode: 79ff1...c21 Samme her, selv om det er kunder, og ikke pasienter jeg har (jobber som sexarbeider). Det blir en utviskning av roller som ikke er heldig. Dog, jeg har nok et litt annet problem med stalkere ol enn det du har. Anonymkode: aef63...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #19 Del Skrevet 1. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Samme her, selv om det er kunder, og ikke pasienter jeg har (jobber som sexarbeider). Det blir en utviskning av roller som ikke er heldig. Dog, jeg har nok et litt annet problem med stalkere ol enn det du har. Anonymkode: aef63...703 For å drive med prostitusjon og terapi er jo to kvalitativt sammenlignbare størrelser. Anonymkode: 6935d...ae3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #20 Del Skrevet 1. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å drive med prostitusjon og terapi er jo to kvalitativt sammenlignbare størrelser. Anonymkode: 6935d...ae3 Nix, men endel problematikk er lik. Anonymkode: aef63...703 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå