AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Noen som vet om jeg må gjøre det obligatoriske til et emne på nytt om jeg vil ta eksamen igjen for å forbedre karakterene? Anonymkode: 2d301...0b9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Tenker du på høgskole? Det spørs vel på læreren din, men jeg tror ikke du må det hvis du allerede har levert inn oppgaver. Anonymkode: a7fdb...610
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Det kommer ann på skolen, og kanskje fakultetet også. På matnat ved UiO, trenger man ikke levere obliger på nytt hvis man har fått de godkjent tidligere. Anonymkode: 1cec5...c9a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Hos oss må man ikke det, med mindre det har kommet nye arbeidskrav for emnet som må bestås. Anonymkode: edcc1...6fb
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Nei, jeg har aldri hørt om emner der man må gjøre dette. Hvis dette er tilfelle vil det i så fall stå tydelig på emnesiden. Anonymkode: 44abb...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå