Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd den "Shai" barberhøvelen, som jeg ikke liker i det hele tatt :glare: 
Så jeg har søkt litt rundt på nettet for å finne ut av hva som da kan være bedre, og da kommer det opp at manne-høvelen som feks den ene fra Gillette er best for kvinnekroppen å barbere med, men jeg vil da helst ha en "kvinne-høvel" :klo:

Hva bruker dere, og hvilken er dere mest fornøyd med? :) Noen som har prøvd den Venus Olay? 

Anonymkode: 66009...ed8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ha en kvinnehøvel hvis mannehøvel er best? 

Anonymkode: db634...e8b

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ha en kvinnehøvel hvis mannehøvel er best? 

Anonymkode: db634...e8b

Er nok bare vant til å kjøpe kvinnehøvel så har vel kun med vane å gjøre :)
Har bare lest noen plasser at mannehøvelen skal være bedre, men vil gjerne høre om andres favoritter

Anonymkode: 66009...ed8

• Liker 1
Skrevet

Mannehøvlene er dessverre de beste, du blir vant til det etterhvert, trenger jo ikke å ha den liggende framme hvis du syns det er flaut eller noe.

Hvis du absolutt ikke vil ha det... Wilkinson Sword Quattro for Women er vel en av de få damehøvlene som er brukbar, men vet ikke om man får tak i den i Norge. Venus Olay er bare søppel, gå heller for orginalen da.

Anonymkode: 4732e...ade

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Mack 3 power

Skrevet

Mannehøvler, kommer aldri til å slutte med det.

Anonymkode: e8143...cb5

Skrevet

Jeg bruker gammeldags barberhøvel, er kjempefornøyd! Mye, mye, MYE bedre enn alt annet jeg har prøvd. Anbefales absolutt. barbershop.no jeg har Mühle r89.

Anonymkode: 9c022...b43

Skrevet

Gillette Mach "et eller annet" er jo veldig bra, du får skikkelig tett barbering! Nå barberer ikke jeg så mye lenger siden jeg har tatt laser, men før brukte jeg en del høvel. 

Skrevet (endret)

Liker absolutt de til menn best. Dame utgavene er så klumpete utformet i blad delen. 

Vet en del bruker skaftet til dame høvlene, og blad til herre høvlene. 

Selv bruker jeg bare til menn. Synes de er absolutt best. 

Endret av MissPierce
Skrevet

Barberhøvler for menn er helt klart best! Og nå er det uansett stort sett bare bikkjene mine som er tilstede når jeg barberer legger og annet og de bryr seg garantert ikke om at matmor bruker "mannehøvel" :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...