AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Hei! Jeg er på utkikk etter typisk ungdomsserier som Pretty Little Liars, Gossip Girl etc. som er av litt nyere tid. Jeg føler ikke det har blitt produsert så mange serier av denne typen de siste årene. Dersom noen har noen tips utover "standardseriene" blir jeg veldig takknemlig! Anonymkode: 2d55a...710
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Orphan black, Vampire diaries, devious maids, the originals, scandal, scream, easy, how to get away with murder, daredevil, Doctor foster, the good wife osv Anonymkode: 1f457...566
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 På 1.2.2017 den 20.44, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er på utkikk etter typisk ungdomsserier som Pretty Little Liars, Gossip Girl etc. som er av litt nyere tid. Jeg føler ikke det har blitt produsert så mange serier av denne typen de siste årene. Dersom noen har noen tips utover "standardseriene" blir jeg veldig takknemlig! Anonymkode: 2d55a...710 Tror kanskje ikke du har sjekket opp godt nok, for dette er jo en av de mest populære "sjangerne" som er. - Revenge. - Reign - Shadowhunters - Riverdale - The vampire diaries - The originals - Teen wolf - The 100 - The secret circle - Frequency Anonymkode: 64428...d05
Spiteful Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 The Vampire Diaries The Originals Teen Wolf The Secret Circle Modern Family Baby Daddy Reign Quantico Arrow
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #7 Skrevet 18. februar 2017 På 2.2.2017 den 21.11, AnonymBruker skrev: Tror kanskje ikke du har sjekket opp godt nok, for dette er jo en av de mest populære "sjangerne" som er. - Revenge. - Reign - Shadowhunters - Riverdale - The vampire diaries - The originals - Teen wolf - The 100 - The secret circle - Frequency Anonymkode: 64428...d05 Jo, det har jeg, men disse er jo de typisk standardseriene som jeg ikke var ute etter. Anonymkode: 2d55a...710 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #8 Skrevet 19. februar 2017 Liker både PLL og GG jeg og Har du sjekket ut Riverdale? Den er jo årsfersk. Har ikke sjekket den selv. New Girl er ikke splitterny, men litt morsom. Girls er bra og ganske ny. Og så har jo Gilmore girls kommet med en fin sistesesong. Anonymkode: 439b1...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå