AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #41 Del Skrevet 4. februar 2017 32 minutter siden, Bossa Nova skrev: Du hadde rett i at jeg er generator, analysen stemte bare ikke på meg. Men takk for at du tok deg tid. Jeg er åpen for det alternative, men dette analysesystemet var ikke noe for meg. Synes det virket rart, spesielt det med mmmm når vi mener ja. Skal liksom 70 % av befolkningen oppføre seg sånn... Og det med evighetsmotor og aktivitetsnivå, er ikke meg i det hele tatt, selv ikke i barndommen.. Jeg opplevde det samme i begynnelsen. Først ble jeg overveldet av all informasjonen, så jeg sendte linken til en venninne og spurte hva hun tenkte om det. Hun fant ut at hun var Prosjektor, og sa det stemte ned til minste detalj på henne, så jeg ga det en sjanse til. Men syns fortsatt ikke det stemte på meg. Jeg har heller ikke noen evighetsmotor, men i forhold til en Prosjektor så har jeg det. Prosjektorer kan bruke uendelig lang tid på å hente seg inn igjen når de har slitt seg ut, mens vi Generatorer er som regel oppegående igjen når vi har sovet. Selvfølgelig er det veldig stor variasjon blant Generatorer, så det blir veldig generelt. Auratypen er den groveste inndelingen, så kommer åpne og definerte sentere, channels og gates, lines, colors....i tillegg har man profilen, inkarnasjonskorset og mye mere til. Det som gjorde at jeg ikke forkastet det helt i begynnelsen var profilen min, den beskrev meg utrolig bra, og jeg fikk svar på ting som jeg har slitt med hele livet. Den gode nyheten er at du trenger ikke dette systemet, fordi du er Generator. De er også generelt mindre interessert i det enn det f.ex. Prosjektorer er, særlig hvis de er friske og klarer seg ok i livet. Jeg trengte det fordi jeg bare gjorde feil valg hele tiden, og brant meg ut på helt feil jobber. Anonymkode: 7f937...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #42 Del Skrevet 4. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så bra! Dette kan være spesielt nyttig for Prosjektorer da de virker så annerledes enn de andre typene, helt motsatt nesten. Og Generatorene forstår dem rett og slett ikke, så man kan av og til føle seg litt rar. Men dere er uvurderlige for oss Generatorer som løper rundt og bruker energien vår på ofte helt meningsløse ting, vi trenger sårt litt veiledning av og til. Kjenner etpar Projektorer som gjør intuitive readings og de er bare helt rå. Jeg vet ikke noe om det inkarnasjonskorstet, finner lite om korsene på nettet. Står ikke så mye i boken jeg har heller. De må være laget for å lede iallefall, men som Prosjektorer må de bli invitert til det. Det skal visst komme flere Prosjektorer i lederstillinger fremover. Obama er Prosjektor (om fødselsdataene hans stemmer da). Anonymkode: 7f937...b9e 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her er det som står i The Definitive Book of Human Design: "People who are here to be offered (or to exercise) power. In current times this translates to the boardrooms of the corporate world as CEO's." Anonymkode: 7f937...b9e Tusen takk for svar igjen! Jeg fant denne boken som handler om inkarnasjonskors så kanskje jeg leser den når jeg har lest et par andre https://www.amazon.com/Book-Destinies-Discover-Life-Were-ebook/dp/B01MTMMKVP/ref=la_B003R80732_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1486235428&sr=1-2 Anonymkode: d5190...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. februar 2017 #43 Del Skrevet 4. februar 2017 På 1.2.2017 den 20.17, AnonymBruker skrev: Egentlig burde denne stått på vitenskap, for Human Design er vitenskap Anonymkode: 7f937...b9e På hvilken måte da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. februar 2017 #44 Del Skrevet 4. februar 2017 Ok, ser at dette bare er enda mer alternativsvindel. At folk virkelig går på dette tullet.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #45 Del Skrevet 4. februar 2017 For å unngå angrep må jeg skrive som AB. Jeg har lest mye om Human Design og analysert min profil i snart 6 måneder. Alt stemmer om meg og det er ikke tull, som mange påpeker. Jeg har hele livet mitt vært frustrert av å vente på ting og det er ikke rart når det viser seg at jeg er en ren Generator. Det betyr at jeg må vente på at ting kommer til meg og ikke omvendt. Resten av analysen stemte til punkt og prikke med hvem jeg er. Irriterende at HD ikke kan forutsi min framtid. Leter fremdeles etter nøkkelen til det. Anonymkode: 8a424...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 4. februar 2017 #46 Del Skrevet 4. februar 2017 Jeg skulle også gjerne visst hva som gjør at dette er vitenskap. Anekdotiske fortellinger om at folk kjenner seg igjen holder rett og slett ikke. Jeg kjenner meg også igjen i besrkivelsen jeg fikk servert, men det kreves mer for å kunne kalles vitenskap. Spesielt når hele systemet bygger på stemmene i hodet til en forretningsmann som bestemte seg for å bli en hippie. Sitat On Ibiza in 1987 he experienced an extrasensory intelligence, which he calls “The Voice.” During eight days and nights he was taught about the mechanical and spiritual structure of the Universe. Immense knowledge and countless details was channeled to him. Sitat Ra says, that HDS not is here because of him, but because of a supernova in 1987. Mankind was influenced by the neutrino stream from this supernova – precisely in the eight days and nights, where he received the informations about HDS Det er en artig kuriositet, og jeg skjønner at det er lagt ned mye tid og energi i dette, og at det virker veldig gjennomført, men det gjelder også andre moderne trosretninger som scientologi o.l., som forøvrig bygger på fantasiene til en scienc-fiction-forfatter. Det blir ikke til vitenskap bare fordi man påstår at det er det. Les gjerne mer her: http://mortentolboll.weebly.com/a-critique-of-the-human-design-system.html Jeg antar dette regnes som forsøpling av tråden, så jeg skal la det bli med det, men linken jeg postet er interessant lesning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #47 Del Skrevet 4. februar 2017 30 minutter siden, Raindrops skrev: Jeg skulle også gjerne visst hva som gjør at dette er vitenskap La oss si det er en ufundert påstand, så får vi ikke noen diskusjon om det her. For å forstå hva jeg mener må man studere det grundig over tid, ikke bare lese det, men eksperimentere med sitt eget design, observere praktisk hvordan de forskjellige designene oppfører seg, og hvordan de oppfører seg i forhold til hverandre, hvordan livene deres leves, hvordan de tar avgjørelser, hvor mye energi de har, hvordan de tenker og hvordan de føler etc. Jeg kunne komme med anekdoter, men det er det ingen som blir overbevist av. Uansett hva jeg sier kan jeg ikke overbevise noen, og jeg kan ikke forklare det til deg, man må studere selv. Anonymkode: 7f937...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 5. februar 2017 #48 Del Skrevet 5. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hele livet mitt vært frustrert av å vente på ting og det er ikke rart når det viser seg at jeg er en ren Generator. Anonymkode: 8a424...ba9 Haha.. frustrert av å vente på ting, som 99% av befolkningen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. februar 2017 #49 Del Skrevet 5. februar 2017 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Tekola, forumansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #50 Del Skrevet 5. februar 2017 På 3.2.2017 den 22.00, AnonymBruker skrev: Profile: 4/6 Type: Manifesting Generator Strategy: To Respond Signature: Satisfaction Not-Self Theme: Frustration Inner Authority: Emotional Authority Incarnation Cross: Right Angle Cross of The Sphinx (2/1 | 13/7) Hva er dette for noe?:p Anonymkode: fea3a...15f Du er en Manifesterende Generator med 4/6 profil og emosjonell autoritet. Manifesterende Generator: "En kraftpakke som det sjelden er mulig å overse er en beskrivelse som passer godt på en MG. Dette er en Manifestor og en Generator i en og samme kropp. Det sier seg selv at dette er et eksplosivt og utålmodig menneske full av energi og kreativitet som ikke kan vente med å gå dagen imøte. Fordi dette er et menneske som har et konstant behov for fysisk eller verbalt å uttrykke energien sin kan dette bli et liv med lite kompromisser og mye dramatikk og utfordrende situasjoner. Tiden går så altfor sakte for en MG hvis det er noe de ser fram til. Fordi MG kjeder seg så lett sørger de ofte for å fylle tiden med så mange prosjekter på en gang at tiden ikke strekker til. Underveis hender det ofte at de går glipp av eller glemmer ting på veien som de blir nødt til rette opp senere. Pga. farten og kraften har MG rett og slett ikke tid til å dvele for lenge ved detaljene fordi de må videre. En MG kan kjennetegnes som en utålmodig og sta pådriver og har et potensiale til å nå så langt som det er mulig å komme og gjerne i ung alder dersom kreftene blir fokusert og brukt riktig. Det viktigste er timingen for i likhet med rene Generatorer må de vente på en positiv respons fra magen og kroppen før de kan gå igang. Men fordi MG har en så kollosal sterk og fokusert energi, er de også i besittelse av et backup system: De trenger en endelig bekreftende respons/ god magefølelse før de tråkker på gasspedalen. Dersom den første gode responsen/ kicket dør ut og lysten til å gå videre blir borte, må hele prosjektet bråstoppes; akkurat som en rakettoppskytning som må avbrytes i siste sekund pga. en liten feil som kunne fått katastrofale konsekvenser for hele besetningen ombord. Dette er MG i et nøtteskall. Tålmodighet, årvåkenhet og timing er mesterprøven for en MG. Alt eller ingenting, suksess eller fiasko blir det uunngåelige resultatet. En MG har en fleksibel, åpen og utvidende aura: Hvem er jeg og hvordan opplever du meg? De er her for både å forstå deres innflytelse på andre og å kjenne seg selv. Derfor skal de unngå både sinne og frustrasjon og finne både fred og tilfredsstillelse. De føler tilfredshet med å utføre fysisk arbeid og skal ikke gå å legge seg før de er slitne. MGs strategi: Når beslutninger skal taes skal de i likhet med rene Generatorer vente til de kan gi en respons på omgivelsene fra magen, før de bestemmer seg. Responsen for en MG er sterkere enn for en Generator og varer også lenger. Dersom magefølelsen ikke forandrer seg underveis er det bare å tråkke på gassen. Ikke vær redd for å ombestemme deg dersom magefølelsen plutselig ikke føles bra. Dette er en "no-brain" operasjon der mage-følelsen bestemmer ! Og en ting til: Når noen pirker deg på skulderen og gjør deg oppmerksom på noe som mangler eller noe som bør korrigeres: Vennligst lytt til deres anbefalinger om å rydde opp og tette igjen hullene så fort du har muligheten for det tar jo likevel ikke så lang tid for deg. Dette er viktig fordi påminnelser fra omgivelsene er en del av ditt støtteapparat som gjør at andre lettere kan akseptere din kraftfulle energi. Det lønner seg å være tålmodig og forståelsesfull med dine omgivelser!" http://www.humandesignstrategy.com/DE-4-TYPENE.html "Profil 4/6: (budbringer av forbildet) Dette er svært oppmerksomme observatører i sine sosiale omgivelser selv om de ofte kan oppleve seg selv litt på utsiden. De er fantastiske nettverksarbeidere som liker å formidle sine observasjoner i vennekretsen, fellesskapet og familien. Andre oppfatter dem ofte som svært ambisiøse og fokuserte mennesker like mye som vennlige og sosiale individer med veldig mye på hjertet. Egentlige setter de stor pris på privatlivet sitt og ønsker ikke så stort engasjement i andre menneskers liv. De opplever svik som det mest smertefulle(også sitt eget svik) og de setter derfor et ekte vennskap som de kan stole fullt og helt på aller høyest. Det er også gjennom vennskapet de til slutt vil finne den store kjærligheten når tiden er moden for dem til å praktisere som ekte og troverdig rollemodeller. 4/6- skygge: (avvisning / isolasjon) De føler seg ikke akseptert fordi de er avskåret og har mistet kontakten med venner og omgivelser. De prøver å være perfekte rollemodeller for andre for å bøte på, skjule og benekte deres dype frykt for ikke å bli akseptert. De opprettholder en uklanderlig, stram og uavhengig stil for å dekke over sin sårbarhet. Dette isolerer dem og gjør det bare enda mer vanskelig for andre å nå inn til dem eller å få ”menneskelig” kontakt." http://www.humandesignstrategy.com/DE-12-PROFILENE.html https://humandesignnorway.wordpress.com/profiler/profil-46/ Emosjonell autoritet: https://www.youtube.com/watch?v=4sL0kwVNysU Du har helt åpent Ego og Miltsenter (Spleen). Med helt åpent ego kan du oppleve at selvtilliten og viljestyrken veksler veldig. Du må aldri love noe til noen, for åpent Ego har vanskelig for å holde løfter, og det å konstant måtte bryte dem tærer på selvfølelsen. https://www.youtube.com/watch?v=riqs4x6mydA Med åpen milt kan du føle det ubehagelig å være sammen med syke mennesker, og sykepleier er vanligvis ikke helt det riktige for noen med åpen milt. De kan derimot bli gode leger, da de kan bruke intuisjonen for å finne ut om noen er syk og hvordan de er syke. Man kan bli avhengig av mennesker og andre ting som ikke er bra for en fordi en tar inn frykt og usikker het fra andre, og bruker mennesker eller alkohol f.ex. for å føle seg bedre. Vanligvis tåler man alkohol og andre substanser dårligere, også kjemikalier og forurensning. https://www.youtube.com/watch?v=0fYBdcwu3Aw Anonymkode: 7f937...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #51 Del Skrevet 5. februar 2017 På 4.2.2017 den 14.53, Polly Ester skrev: Jeg har definert både head, ajna og throat og jeg leste et sted at det betyr at jeg tenker hele tiden, konstant, i ett kjør. Om jeg blir ferdig med en problemstilling så fortsetter jeg med noe nytt, for jeg bare MÅ ha noe å tenke på. Og det stemmer. Det gjør det litt vanskelig når jeg også har sacral autoritet, som går på å ikke tenke, men føle. Og dette med å vente for å respondere ja eller nei. Det har jeg ikke skjønt så mye av enda. Jeg skjønner ikke hvordan det går an å vente på å respondere i hytt og pine. Er det meningen at jeg skal passivt bare vente på invitasjoner, forespørsler etc.? Og så svare ja eller nei på det? Er det meningen at jeg ikke skal ta kontakt med ei venninne f.eks og spørre om vi skal på kino? For da har jeg initiert noe, ikke ventet på invitasjon. Og hva da om hun også er en Generator eller MG, da skal hun i utgangspunktet også vente? Dette med sacrale lyder syns jeg er litt morsomt. Jeg har alltid vært veldig var for lyder, og blir gal av smatting eller snorking eller noen som tapper med kulepenn eller andre klikke-tappelyder. Men, så er det disse lydene for ja og nei. Jeg sier jo mmm-mmm for både ja og nei og jeg nynner omtrent alltid når jeg sitter med noe. Eller hhhmmm for tenkelyder og mmm for godlyder når jeg spiser mat osv. Har fått et helt nytt perspektiv på det. Jeg laget en profil hos Jovian og kjøpte et par ekstra moduler, så nå har jeg modulene for transit/here and now, og lines. Men, jeg skjønner fortsatt ikke så mye av det. Og jeg kjenner ingen som driver med dette. Så det var så morsomt å se at det ble laget en tråd om dette på KG. Hvor lenge har du drevet med dette? Det at du har cross of education - betyr det at du er drevet av å lære andre? At læreryrket er det riktige for deg f.eks? Dette med å vente tror jeg er en litt dårlig formulering av Ra som grunnla det. Enkelte andre har senere erstattet det med å "leve i respons", som gir mye mere mening for meg. Sakralenergien vår responderer altså konstant på verden, vi trenger ikke å sitte og vente på at det skal skje. Man må selvfølgelig ta initiativ til ting, jeg tror kanskje at man også responderer på behov man har, for eksempel det at man vil ringe noen? Vi kan jo ikke overlate alt initiativ til Mainfestorene Og uansett er det et eksperiment, så man skal jo prøve og feile hele tiden med det, for å finne ut hvordan det virker for en selv. Hehe, artig at du har disse lydene, jeg har ikke lagt merke til det med meg selv. Jeg har faktisk visst om dette systemet siden...2013? Men jeg er flinkere til å observere andre enn meg selv tror jeg. Og ja, cross of education gjør at jeg konstant prøver å lære andre ting (eller kanskje belære dem), slik som f.ex. her, det er jo grunnen til at jeg startet denne tråden antagelig, jeg vil lære folk om designet deres Anonymkode: 7f937...b9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 5. februar 2017 #52 Del Skrevet 5. februar 2017 Dette virker utrolig spennende! Jeg er selv kjempeinteressert i astrologi og tolkning av personlighetshoroskop. Men første gang jeg har hørt om dette. Kommer nok til å sette meg mer inn i det i kveld. Hadde vært artig om du kunne "reade" meg. Profile: 4/6 Type: Generator Strategy: To Respond Signature: Satisfaction Not-Self Theme: Frustration Inner Authority: Sacral Authority Incarnation Cross: Right Angle Cross of The Unexpected (28/27 | 31/41) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katyperry Skrevet 7. februar 2017 #53 Del Skrevet 7. februar 2017 Profile: 2/5 Type: Manifesting Generator Strategy: To Respond Signature: Satisfaction Not-Self Theme: Frustration Inner Authority: Emotional Authority Incarnation Cross: Right Angle Cross of Contagion (29/30 | 8/14) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 7. februar 2017 #54 Del Skrevet 7. februar 2017 På 5.2.2017 den 23.23, Hypnosee skrev: Dette virker utrolig spennende! Jeg er selv kjempeinteressert i astrologi og tolkning av personlighetshoroskop. Men første gang jeg har hørt om dette. Kommer nok til å sette meg mer inn i det i kveld. Astrologi er jo bare svindel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 7. februar 2017 #55 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) Jeg er en slik Profile: 6/3 Type: Generator Strategy: To Respond Signature: Satisfaction Not-Self Theme: Frustration Inner Authority: Sacral Authority Incarnation Cross: Left Angle Cross of The Clarion (57/51 | 62/61) Endret 7. februar 2017 av absinthia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #56 Del Skrevet 11. februar 2017 På 4.2.2017 den 14.23, Drakan skrev: fjernet litt, man kan aldri være for forsiktig. Du er en Prosjektor med Milt/Spleen-autoritet Jeg klipper og limer litt fra en tidligere post: Verden består av 70% Generatorer, 8% Manifestorer, 1% Reflektorer og 20% Prosjektorer. Generatorene og Manifestorene er dem man kaller for energityper. De virker som de har energi hele tiden, noe som er uforståelig for en Prosjektor eller en Reflektor, som ikke genererer denne energien konstant, fordi de ikke har en definert Sakral (nest nederste firkant på grafen er hvit). Dere Projektorer må legge dere og hvile når dere ikke har energi, dette er veldig viktig. Det er også viktig å legge seg ca. en time før man egentlig skal sove, for å "gire ned", da de andre typene kan gire en opp, så en ikke får sove. Om du sitter i et rom fullt av Generatorer, kjenner du ikke at du er trøtt engang, så du må se på klokka og si "nå må jeg gå og legge meg". De andre vil protestere for DE er jo ikke trøtte, men dette handler om din energi, og ditt liv. Dette er veldig viktig. Om Prosjektorer:https://www.youtube.com/watch?v=Njz7_NsQLVQ Om Splenic Authority/Milt-autoritet:https://www.youtube.com/watch?v=7nZMjjmTJ8A Om de forskjellige auratypene, Generator, Manifesting Generator, Manifestor, Projektor og Reflektor:http://loveyourhumandesign.com/2010/08/28/the-5-types/ På norsk: "PROJEKTOR:( 21%) Dette er typen som kan lede og veilede andre mennesker og da spesielt Generatorer. De er som regel godt synlige for andre og liker å få oppmerksomhet. De må behandeles med respekt og setter stor pris på å få invitasjoner. En Projektor har ikke noe plass for kompromisser og er avhengig av å ha mennesker i livet sitt som kan anerkjenne dem for den de er og deres egenskaper og talenter. De har sterk tiltrekningkraft og er dyktige ledere fordi de kan lese og forstå hvert enkelt menneske sin energetiske struktur. Fordi de har problemer med å se sitt eget potensiale og sine egne behov, trenger de hjelp fra andre til å oppdage seg selv og sitt eget talent. En Prosjektor som er oppdaget og gjenkjent for sine strålende evner og talenter kan oppnå uvanlig spektakulære bragder og suksesser i livet som selvfølgelig blir lagt godt merke til. Projektoren er ofte sårbar fordi mange av dem kan være svært mottagelig for påvirkning fra andre mennesker og trenger derfor å være svært nøye med hvilke mennesker de knytter til seg i livet. Projektorer bør pga. sin mottagelighet og synlighet kun oppholde seg og eksponere seg i miljøer og foraer der de er anerkjent og der hvor mennesker er åpne og oppmerksomme på deres spesifikke energetiske uttrykk og veiledning. Vær oppmerksom på at det kan ta lang tid for en Projektor å få den RETTE invitasjonen. En Projektor som forsøker å tiltrekk seg oppmerksomhet kan ende opp med å omgi seg med feil mennesker som er svært skadelig for dem. Pga. dette er Projektoren den typen som kan ha kommet lengst vekk fra seg selv. En ensom reise kan det bli i starten, men den kan vise seg å bli svært fruktbart. En Projektor har en fokusert, gjennomtrengende og absorberende aura og fungerer best ved å forholde seg til en om gangen: Hvem er du? De er her for å forstå den andre. Derfor skal de unngå bitterhet og finne sin suksess. De er ikke her for å utføre hardt arbeid. De skal legge seg før de blir trøtte og sove alene. Projektorens strategi: De må vente med å ta betydningsfulle beslutninger før de har fått en formell INVITASJON av den andre og samtidig blitt gjenkjent og anerkjent for den de er. I det daglige kan de vente til de blir spurt på en respektfull og gjerne formell måte."http://www.humandesignstrategy.com/DE-4-TYPENE.html Om 5/1-profil: https://www.youtube.com/watch?v=zPVQXoSEh1c "Blant disse finner vi ofte våre mest forføreriske ledere, generaler og guruer fordi de er naturlige ledere. De er egentlig ganske private mennesker, men er det behov for det kan de gi oss funksjonelle løsninger for organisasjoner, myndigheter og samfunnet som helhet. Disse menneskene har enten et veldig bra eller dårlig rykte avhengig av om de har klart å oppfylle de skyhøye forventningene folk har til dem. Det viktigste for dem vil alltid være om de kan klare å komme opp med nyttige og praktiske løsninger på et viktig og grunnleggende problem slik at de kan opprettholde et godt omdømme. 5/1- skygge: (mistenksomhet / usikkerhet) De er mistenksomme og redde for å fremstå som usikre og useriøse. De prøver å skjule sin usikkerhet ved å være aktive. Det eneste de oppnår er å tiltrekke seg mer oppmerksomhet slik at det blir pinlig åpnbart for alle at de egentlig er redde. Jo mer de eksponerer sin usikkerhet, jo mer vil de ønske å gjemme seg."http://www.humandesignstrategy.com/DE-12-PROFILENE.html Milt-autoritet: https://www.youtube.com/watch?v=7nZMjjmTJ8A Du har kun Milt og Ego definert i kartet ditt, og kun èn definert kanal/channel som er den som forbinder disse to senterne. Her er det jeg har funnet på nett om den kanalen http://aneaglessight.blogspot.no/2013/04/26-channel-of-enterprise-44.html Dette er en kanal som for en stor del vil definere deg som menneske. Mye annet vil komme og gå, men det som disse to senterne representerer, og denne kanalen, det er noe som blir værende i personligheten din. Du har en pålitelig vilje og selvtillit, og du kan bestemme deg for noe og gjennomføre det. Det er omtrent alt jeg vet om Ego-senteret. Om Milten vet jeg at en definert Milt gir en følelse av velvære som andre gjerne blir tiltrukket og også avhengig av hvis de har åpen milt, og du vil alltid vite om noe er farlig eller ikke, for milten vil si fra. Det skal du alltid høre på, det er som en rask "hit" av intuisjon, og så er det borte. Så det gjelder å være oppmerksom på den intuisjonen når den kommer. John Martin som jeg linket til lenger opp, har videoer om hvert enkelt senter, og forklarer hvordan det arter seg når det er åpent (hvitt) og definert (farget inn). Det viktigste er kanskje å lære om de åpne senterne, for det er her du tar inn andre, og derfor kan bli villedet fordi det ikke er "deg". Anonymkode: 7f937...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #57 Del Skrevet 13. februar 2017 Profile: 1/3 Type: Manifestor Strategy: To Inform Signature: Peace Not-Self Theme: Anger Inner Authority: Splenic Authority Incarnation Cross: Right Angle Cross of Tension (38/39 | 48/21) Anonymkode: a140e...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palamina Skrevet 13. februar 2017 #58 Del Skrevet 13. februar 2017 På 03.02.2017 den 12.17, Raindrops skrev: Profile: 5/1 Type: Generator Strategy: To Respond Signature: Satisfaction Not-Self Theme: Frustration Inner Authority: Emotional Authority Incarnation Cross: Left Angle Cross of Upheaval (18/17 | 39/38) Dette ga ekstremt lite mening for meg, hva er greia med alle tallene Fikk akkurat det samme som deg Raindrops. Go figure. Hva i all verden er poenget med den siden der? Den genererer jo bare pdf'er helt uten mål og mening. Jeg trodde alle i tråden hadde tastet inn en masse info om seg selv som den satt i system jeg, det hadde vært interessant. "Betal 20 dollar og få din profilrapport, en reise inn i underbevisstheten din." Vi trenger jo ikke psykologer når vi har sånne sider, så utrolig kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #59 Del Skrevet 13. februar 2017 30 minutter siden, palamina skrev: Fikk akkurat det samme som deg Raindrops. Go figure. Hva i all verden er poenget med den siden der? Den genererer jo bare pdf'er helt uten mål og mening. Jeg trodde alle i tråden hadde tastet inn en masse info om seg selv som den satt i system jeg, det hadde vært interessant. "Betal 20 dollar og få din profilrapport, en reise inn i underbevisstheten din." Vi trenger jo ikke psykologer når vi har sånne sider, så utrolig kjekt! Hvordan fikk du akkurat det samme som Raindrops, kan du poste biltet så jeg kan se? Den eneste måten du kan få akkurat det samme er om du er født på samme lengdegrad som henne til akkurat samme tid. TS Anonymkode: 7f937...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 13. februar 2017 #60 Del Skrevet 13. februar 2017 På 5.2.2017 den 23.23, Hypnosee skrev: Dette virker utrolig spennende! Jeg er selv kjempeinteressert i astrologi og tolkning av personlighetshoroskop. Men første gang jeg har hørt om dette. Kommer nok til å sette meg mer inn i det i kveld. Hadde vært artig om du kunne "reade" meg. Profile: 4/6 Type: Generator Strategy: To Respond Signature: Satisfaction Not-Self Theme: Frustration Inner Authority: Sacral Authority Incarnation Cross: Right Angle Cross of The Unexpected (28/27 | 31/41) Hei, skal gjøre et forsøk Du er en Generator med Sakral-autoritet, eller en ren Generator som de også kaller det. Generator er man når man har den røde firkanten innfarget, og det betyr at man genererer energi på en pålitelig måte gjennom livet, og at denne energien blir tilgengelig i respons. I HD sier de at Generatorer må "vente" på at livet skal komme til dem, men jeg syns det er en bedre beskrivelse å "leve i respons", da energien stiger eller faller hele tiden i respons til det som er rundt, eller det som skjer inni en. Livet kommer liksom mot en Generator, mennesker blir trukket mot auraen, og så responderer energien på dem. Videoer om Generator: https://www.youtube.com/watch?v=lkbwMqGLt00https://www.youtube.com/watch?v=KahvjOr9bMw "Dette er selveste arbeidskraften i samfunnet. De er evighetsmotorer som kan stå på til de stuper om kvelden og våkne uthvilte og opplagte neste morgen klare for nye tunge løft og utfordringer. Generatoren er den seigeste av alle typer på både godt og ondt. De har mye sensuell og sexsuell energi i seg som kan virke veldig atraktivt og tiltrekkende spesielt på de andre typene. De kan ofte sitte fast i frustrerende forhold, ekteskap, jobber og prosjekter i årevis. Derfor kan livet for Generatorer som har mistet kreativiteten sin, ofte havne inn i et kjedelig og rutinepreget liv der alt dreier seg om arbeid, mat og familie. Men de kan likevel bygge enorme byggverk og "luftslott" pga. av sin produktive energi og utholdenhet. En Generator føler seg bare respektert, verdsatt og elsket når andre spør Generatoren om konkrete ting så Generatoren får mulighet til å bruke magefølelsen til å finne svaret. F.eks. "Er du sulten?" (Ikke: "Hva vil du spise til middag?"). En Generator er en sakral skapning som trenger å få kontakt med magesenteret sitt ved å gi respons på omgivelsene med "Hmm-lyder" som kommer fra magen. MAGEN er det mest intelligente organet for en Generator; IKKE hodet. De skal ikke ha ordrer og kommandoer; de trenger respektfulle og spesifikke Ja-/Nei-spørsmål. Høflighet og lydighet er ofte noe som Generatorene bør bestebe seg på å avlære seg slik at de lettere kan frigjøre seg fra denne tids undertrykking og "slaveri". En slik revolusjon krever ofte blod, svette og tårer; alt det som en Generator har alle forutsetninger for å kunne klare. En Generator har en stor, åpen og inkluderende aura: Hvem er jeg? De er her for å kjenne og forstå seg selv. Derfor skal de unngå frustrasjon og finne tilfredsstillelse. De føler tilfredshet med å utføre fysisk arbeid og skal ikke gå å legge seg før de er slitne. Generatorens strategi: Når beslutninger skal taes skal de VENTE til de kan gi en respons fra magen på omgivelsene. Det beste er om de får muligheten til å gi en respons fra magen med "Hmm"-lyder på direkte spørsmål eller konkrete situasjoner. Beslutninger skal ikke taes på grunnlag av en "tankeprosess" eller en innskytelse, men som et resultat av en respons som kan være et positivt eller negativt "grynt" alt ettersom hva slags magefølelse de får. Dette er en "no-brain" operasjon der mage-følelsen bestemmer !"http://www.humandesignstrategy.com/DE-4-TYPENE.html Det viktigste jeg har fått med meg om Generatorene (er selv en), er at arbeidet vi gjør må være personlig tilfredsstillende. Det nytter ikke om det har "mening" i et større perspektiv, for om det ikke føles tilfredsstillende for en selv, så har en rett og slett ikke energi for det. Energien må respondere, den må stige i kroppen og si "ja" til det en skal gjøre, hvis ikke blir det drenerende på lang sikt, og slik kan Generatorer brenne seg ut. Men hvis det en gjør er personlig tilfredsstillende, så har en nermest u-uttømmelig energi for det, og livet blir gøy. Sakral autoritet: Slik som jeg har skjønt det er Sakral-senteret både hara og rot i det "vanlige" chakra-systemet om du kjenner til det. Det er liksom hele bekken-området, og det er herfra energien stiger, så det er herfra lydene kommer for "ja" eller "nei". Her er en demonstrasjon av hvordan denne autoriteten fungerer (for noen, ikke alle har disse lydene, noen føler bare energien åpne seg eller stige, mens andre kan svare ja eller nei med ord): https://www.youtube.com/watch?v=0LL4qtN6wdQ Autoriteten din er den måten som du tar pålitelige avgjørelser i livet, som deg selv. Det er endel ting som kan oppleves som en selv, men som ikke er det. F.ex. hos deg så har du et åpent hode (hvit trekant på toppen), noe som gjør at du kan ha mange tanker i hodet som ikke nødvendigvis er dine. Om du går på julehandel f.ex., eller bare går og handler, så vil du hele tiden "høre" andres tanker i hodet, så det er lurt å ha en handlelapp, og å ikke gå når det er helt stappet med folk så du ikke blir helt forvirret av alle andres stressende tanker om hva de må huske å kjøpe. Du har også åpne følelser/Solar Plexus (hvit trekant til høyre), noe som betyr at følelsene dine heller ikke alltid er dine egne. Om du føler deg overveldet av følelser, så se rundt deg for å finne ut hvem de kan komme fra. Kom deg ut av denne personens aura (minst 4 meter fra dem) og se hva du føler da. Andre kan også presse deg med følelsene sine, så det er lurt å regelmessig være ute av auraen til folk, slik at du vet hva som er deg og hva som er dem. Å sove alene er også veldig lurt (det er generelt anbefalt i HD). Disse to senterne, Hodet og Solar Plexus er i tillegg helt åpne hos deg, altså du har ingen Gates/Porter (nummerne) definerte på dem heller, de er totalt hvite, så det du tar inn vil føles veldig sterkt, også fordi alle de andre senterne dine er definerte (farget inn). Jeg kan tenke meg at med dette designet kan tankene trigge følelsene, som igjen setter igang flere tanker, og så har man plutselig et løpsk godstog av tanker og følelser som føles reelle men som ikke har noe med virkeligheten å gjøre i det hele tatt. Så om det skulle skje, så kom deg ut av folks aura, for det er ikke ditt! Men Sakralsenteret ditt er farget inn, så sakralresponsen er alltid din. Du skal altså ikke ta avgjørelser med hodet eller følelsene, men med den ja/nei responsen fra kroppen og Sakralen, det er dette som er "deg" gjennom livet. Right Angle Cross of The Unexpected:http://loveyourhumandesign.com/2011/11/28/incarnation-cross-of-the-unexpected/ Profile: 4/6http://loveyourhumandesign.com/2010/02/26/the-opportunist-and-role-model-the-profile-4-6/ "Dette er svært oppmerksomme observatører i sine sosiale omgivelser selv om de ofte kan oppleve seg selv litt på utsiden. De er fantastiske nettverksarbeidere som liker å formidle sine observasjoner i vennekretsen, fellesskapet og familien. Andre oppfatter dem ofte som svært ambisiøse og fokuserte mennesker like mye som vennlige og sosiale individer med veldig mye på hjertet. Egentlige setter de stor pris på privatlivet sitt og ønsker ikke så stort engasjement i andre menneskers liv. De opplever svik som det mest smertefulle(også sitt eget svik) og de setter derfor et ekte vennskap som de kan stole fullt og helt på aller høyest. Det er også gjennom vennskapet de til slutt vil finne den store kjærligheten når tiden er moden for dem til å praktisere som ekte og troverdig rollemodeller. 4/6- skygge: (avvisning / isolasjon) De føler seg ikke akseptert fordi de er avskåret og har mistet kontakten med venner og omgivelser. De prøver å være perfekte rollemodeller for andre for å bøte på, skjule og benekte deres dype frykt for ikke å bli akseptert. De opprettholder en uklanderlig, stram og uavhengig stil for å dekke over sin sårbarhet. Dette isolerer dem og gjør det bare enda mer vanskelig for andre å nå inn til dem eller å få ”menneskelig” kontakt."http://www.humandesignstrategy.com/DE-12-PROFILENE.html Håper noe av dette ga mening for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå