Gå til innhold

Human design personlighetsreadings - eksperiment

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

RaveChartGenerator.php?Time=623467650000000000

Profile: 1/3

Type: Projector

Strategy: Wait for the Invitation

Signature: Success

Not-Self Theme: Bitterness

Inner Authority: Splenic Authority

Incarnation Cross: Right Angle Cross of Rulership (47/22 | 45/26)

Anonymkode: d5190...80e

Kjære deg, du er en Projektor :) 
Verden består av 70% Generatorer, 8% Manifestorer, 1% Reflektorer og 20% Prosjektorer. Generatorene og Manifestorene er dem man kaller for energityper. De virker som de har energi hele tiden, noe som er uforståelig for en Projektor eller en Reflektor, som ikke genererer denne energien konstant, fordi de ikke har en definert Sakral (nest nederste firkant på grafen er hvit). Dere Projektorer må legge dere og hvile når dere ikke har energi, dette er veldig viktig. Det er også viktig å legge seg ca. en time før man egentlig skal sove, for å "gire ned", da de andre typene kan gire en opp, så en ikke får sove. Om du sitter i et rom fullt av Generatorer, kjenner du ikke at du er trøtt engang, så du må se på klokka og si "nå må jeg gå og legge meg". De andre vil protestere for DE er jo ikke trøtte, men dette handler om din energi, og ditt liv. Dette er veldig viktig.

Om Projektorer:
https://www.youtube.com/watch?v=Njz7_NsQLVQ

Om Splenic Authority/Milt-autoritet:
https://www.youtube.com/watch?v=7nZMjjmTJ8A

Om de forskjellige auratypene, Generator, Manifesting Generator, Manifestor, Projektor og Reflektor:
http://loveyourhumandesign.com/2010/08/28/the-5-types/

På norsk:

"PROJEKTOR:( 21%)

Dette er typen som kan lede og veilede andre mennesker og da spesielt Generatorer. De er som regel godt synlige for andre og liker å få oppmerksomhet. De må behandeles med respekt og setter stor pris på å få invitasjoner. En Projektor har ikke noe plass for kompromisser og er avhengig av å ha mennesker i livet sitt som kan anerkjenne dem for den de er og deres egenskaper og talenter.

De har sterk tiltrekningkraft og er dyktige ledere fordi de kan lese og forstå hvert enkelt menneske sin energetiske struktur. Fordi de har problemer med å se sitt eget potensiale og sine egne behov, trenger de hjelp fra andre til å oppdage seg selv og sitt eget talent. En Prosjektor som er oppdaget og gjenkjent for sine strålende evner og talenter kan oppnå uvanlig spektakulære bragder og suksesser i livet som selvfølgelig blir lagt godt merke til.

Projektoren er ofte sårbar fordi mange av dem kan være svært mottagelig for påvirkning fra andre mennesker og trenger derfor å være svært nøye med hvilke mennesker de knytter til seg i livet. Projektorer bør pga. sin mottagelighet og synlighet kun oppholde seg og eksponere seg i miljøer og foraer der de er anerkjent og der hvor mennesker er åpne og oppmerksomme på deres spesifikke energetiske uttrykk og veiledning.

Vær oppmerksom på at det kan ta lang tid for en Projektor å få den RETTE invitasjonen. En Projektor som forsøker å tiltrekk seg oppmerksomhet kan ende opp med å omgi seg med feil mennesker som er svært skadelig for dem. Pga. dette er Projektoren den typen som kan ha kommet lengst vekk fra seg selv. En ensom reise kan det bli i starten, men den kan vise seg å bli svært fruktbart.

En Projektor har en fokusert, gjennomtrengende og absorberende aura og fungerer best ved å forholde seg til en om gangen:

Hvem er du?

De er her for å forstå den andre.

Derfor skal de unngå bitterhet og finne sin suksess.

De er ikke her for å utføre hardt arbeid.

De skal legge seg før de blir trøtte og sove alene.

Projektorens strategi:

De må vente med å ta betydningsfulle beslutninger før de har fått en formell INVITASJON av den andre og samtidig blitt gjenkjent og anerkjent for den de er.

I det daglige kan de vente til de blir spurt på en respektfull og gjerne formell måte."
http://www.humandesignstrategy.com/DE-4-TYPENE.html

Anonymkode: 7f937...b9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Den Lille Heksa
7 minutter siden, Polly Ester skrev:

Eller Manifesting Generator 

Jeg er MG 5/1 med sacral autoritet, slit definition, left angle of dominion (2)

Jeg kjøpte en laaaaang rapport skreddersydd til meg, men har ikke fått lest så mye enda. Det er kjempefint med forklaringer på norsk som du skriver i denne tråden.

Jeg har studert Human Design et års tid eller noe sånt og syns det er kjempeinteressant. Jeg syns det er fryktelig mye å sette seg inn i, og det jeg gjerne skulle lært mer om er linjene og transits og "sånn". :) 

Ja eller Manifesting Generator selvsagt :P 

Så kult! Jeg er Emosjonell Generator 6/2, single definition, left angle cross of education :) 
Jeg syns også det er kjempeinteressant, men blir lett overveldet av at det er så enormt mye informasjon, og kan bare ta inn små biter her og der. Jeg har faktisk ikke kjøpt en rapport enda :P 

Linjene og transits og mere detaljerte ting har jeg ikke satt meg så mye inn i, bortsett fra at jeg sjekker av og til "Just now chart" på Jovian Archive. Men det er ikke så veldig mye jeg forstår av det uansett. Jeg prøver egentlig fortsatt å forstå strategien min og lære meg sakralresponsen. Livet mitt ble mye enklere når jeg skjønte det med emosjonell autoritet iallefall, at jeg må veeente gjennom bølgen og ikke hoppe på alt mulig fordi det høres kult ut der og da. Skriver denne posten med nick. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh ja, hei jeg er den personen som skrev tråden om å kjenne et trykk når folk er sinte på meg. Dette virker litt sprøtt men jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen av prosjektor. Jeg er god på folk og se hva som låser de fast i problemer. Jeg "kjenner" liksom problemet ved å sette meg inn i deres situasjon. Føler meg ofte avvist, får ikke komme til..

Anonymkode: b9eb2...49b

Det høres veldig ut som en Prosjektor, kunne du tenke deg å lage et kart så kan jeg se på det? Det er flere sider man kan lage kart på, og noen av dem gir litt gratis info også: 
https://humandesignamerica.com/chart

https://www.jovianarchive.com/Get_Your_Chart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg inviterer dem som er skeptiske til å gå på en av disse sidene og lage en graf og poste i tråden og be om en lesning. Kanskje dere blir overrasket: 

Post gjerne som anonym, for jeg skriver noen ganger litt personlige ting også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg inviterer dem som er skeptiske til å gå på en av disse sidene og lage en graf og poste i tråden og be om en lesning. Kanskje dere blir overrasket: 

Post gjerne som anonym, for jeg skriver noen ganger litt personlige ting også.

Strategy: Wait for the invitation

Inner Authority: No Authority

Incarnation Cross: Right Angle Cross of The Unexpected (31/41 I 27/28)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Den Lille Heksa skrev:

Ja eller Manifesting Generator selvsagt :P 

Så kult! Jeg er Emosjonell Generator 6/2, single definition, left angle cross of education :) 
Jeg syns også det er kjempeinteressant, men blir lett overveldet av at det er så enormt mye informasjon, og kan bare ta inn små biter her og der. Jeg har faktisk ikke kjøpt en rapport enda :P 

Linjene og transits og mere detaljerte ting har jeg ikke satt meg så mye inn i, bortsett fra at jeg sjekker av og til "Just now chart" på Jovian Archive. Men det er ikke så veldig mye jeg forstår av det uansett. Jeg prøver egentlig fortsatt å forstå strategien min og lære meg sakralresponsen. Livet mitt ble mye enklere når jeg skjønte det med emosjonell autoritet iallefall, at jeg må veeente gjennom bølgen og ikke hoppe på alt mulig fordi det høres kult ut der og da. Skriver denne posten med nick. TS

Jeg har definert både head, ajna og throat og jeg leste et sted at det betyr at jeg tenker hele tiden, konstant, i ett kjør. Om jeg blir ferdig med en problemstilling så fortsetter jeg med noe nytt, for jeg bare MÅ ha noe å tenke på. Og det stemmer.

Det gjør det litt vanskelig når jeg også har sacral autoritet, som går på å ikke tenke, men føle. Og dette med å vente for å respondere ja eller nei. Det har jeg ikke skjønt så mye av enda. Jeg skjønner ikke hvordan det går an å vente på å respondere i hytt og pine. Er det meningen at jeg skal passivt bare vente på invitasjoner, forespørsler etc.? Og så svare ja eller nei på det? Er det meningen at jeg ikke skal ta kontakt med ei venninne f.eks og spørre om vi skal på kino? For da har jeg initiert noe, ikke ventet på invitasjon. Og hva da om hun også er en Generator eller MG, da skal hun i utgangspunktet også vente?

Dette med sacrale lyder syns jeg er litt morsomt. Jeg har alltid vært veldig var for lyder, og blir gal av smatting eller snorking eller noen som tapper med kulepenn eller andre klikke-tappelyder. Men, så er det disse lydene for ja og nei. Jeg sier jo mmm-mmm for både ja og nei og jeg nynner omtrent alltid når jeg sitter med noe. Eller hhhmmm for tenkelyder og mmm for godlyder når jeg spiser mat osv. Har fått et helt nytt perspektiv på det.

Jeg laget en profil hos Jovian og kjøpte et par ekstra moduler, så nå har jeg modulene for transit/here and now, og lines. Men, jeg skjønner fortsatt ikke så mye av det.

Og jeg kjenner ingen som driver med dette. Så det var så morsomt å se at det ble laget en tråd om dette på KG. :) 

Hvor lenge har du drevet med dette? 

Det at du har cross of education - betyr det at du er drevet av å lære andre? At læreryrket er det riktige for deg f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nøste~ skrev:

Strategy: Wait for the invitation

Inner Authority: No Authority

Incarnation Cross: Right Angle Cross of The Unexpected (31/41 I 27/28)

Nå prøvde jeg i tillegg den andre linken og fikk helt andre ting, blant annet så gikk jeg fra å være Projector til Manifestor. Like seriøst som stjernetegn med andre ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, du er en Projektor :) 

*Fjernet resten av innlegget ditt for å ikke ta opp plass*

Tusen takk for at du tok deg tid! Utrolig snilt av deg å gjøre dette for andre :)  Jeg kjente meg godt igjen og kommer til å lese mer om human design. Mange gode råd her!

Vet du hva right angle cross of rulership vil si? Det høres så diktatorisk ut og jeg fant ikke så mye mer om det enn at Osama Bin Laden og doktor House hadde det samme. Ikke så veldig betryggende :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Nøste~ skrev:

Nå prøvde jeg i tillegg den andre linken og fikk helt andre ting, blant annet så gikk jeg fra å være Projector til Manifestor. Like seriøst som stjernetegn med andre ord. 

Det skal være likt uansett hvilken side man bruker for å kalkulere. Sikker på at du skrev inn riktig?

Anonymkode: b24e3...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal være likt uansett hvilken side man bruker for å kalkulere. Sikker på at du skrev inn riktig?

Anonymkode: b24e3...4c1

Ja. Gjorde til og med en kjapp en nå på begge sidene. Får opp forskjellige ting, men det jeg får opp er fast på hver av sidene. For eksempel er jeg alltid Projector på første link og alltid Manifestor på andre link. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nøste~ skrev:

Ja. Gjorde til og med en kjapp en nå på begge sidene. Får opp forskjellige ting, men det jeg får opp er fast på hver av sidene. For eksempel er jeg alltid Projector på første link og alltid Manifestor på andre link. 

Så rart. Skulle nesten testet ut et tredje sted også... for å se. 

Hva om du prøver denne siden f.eks: https://livingbyhumandesign.com/free-human-design-chart/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nøste~ skrev:

Det er mye der jeg ikke vet, som f. eks når på dagen jeg ble født, AM og PM osv. Gidder det ikke. 

Da går det ikke, du må ha nøyaktig fødselstidspunkt da det kan skifte mye gjennom døgnet.
Hvis du har fått forskjellig på to forskjellige sider, så har du tastet inn ulike data på dem. Det er usannsynlig at det er noe feil på ett av sidene da dataprogrammet de bruker er det samme. Jeg får nøyaktig det samme på begge sidene, som jeg alltid har gjort, ned til hvert eneste tall. Mulig du taster inn dag først på Human design America, det skal være måned først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bossa Nova skrev:

Det stemte veldig dårlig på meg, dessverre.

Det beste er å poste grafen som du får opp. Noen andre gjorde meg oppmerksom på at du kan også være Manifesting Generator, da blir det litt annerledes. Jeg trenger mere opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da går det ikke, du må ha nøyaktig fødselstidspunkt da det kan skifte mye gjennom døgnet.
Hvis du har fått forskjellig på to forskjellige sider, så har du tastet inn ulike data på dem. Det er usannsynlig at det er noe feil på ett av sidene da dataprogrammet de bruker er det samme. Jeg får nøyaktig det samme på begge sidene, som jeg alltid har gjort, ned til hvert eneste tall. Mulig du taster inn dag først på Human design America, det skal være måned først.

Jeg klarer da å lese hva som skal først og sist når det til og med står i grått hvordan jeg skal gjøre det. Jeg har uansett mistet interessen av dette, synes fremdeles det bare er tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for at du tok deg tid! Utrolig snilt av deg å gjøre dette for andre :)  Jeg kjente meg godt igjen og kommer til å lese mer om human design. Mange gode råd her!

Vet du hva right angle cross of rulership vil si? Det høres så diktatorisk ut og jeg fant ikke så mye mer om det enn at Osama Bin Laden og doktor House hadde det samme. Ikke så veldig betryggende :fnise: 

Så bra! Dette kan være spesielt nyttig for Prosjektorer da de virker så annerledes enn de andre typene, helt motsatt nesten. Og Generatorene forstår dem rett og slett ikke, så man kan av og til føle seg litt rar. Men dere er uvurderlige for oss Generatorer som løper rundt og bruker energien vår på ofte helt meningsløse ting, vi trenger sårt litt veiledning av og til. Kjenner etpar Projektorer som gjør intuitive readings og de er bare helt rå.
Jeg vet ikke noe om det inkarnasjonskorstet, finner lite om korsene på nettet. Står ikke så mye i boken jeg har heller. De må være laget for å lede iallefall, men som Prosjektorer må de bli invitert til det. Det skal visst komme flere Prosjektorer i lederstillinger fremover. Obama er Prosjektor (om fødselsdataene hans stemmer da).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2017 den 16.57, AnonymBruker skrev:

Incarnation Cross: Right Angle Cross of Rulership (47/22 | 45/26)

Her er det som står i The Definitive Book of Human Design: "People who are here to be offered (or to exercise) power. In current times this translates to the boardrooms of the corporate world as CEO's."

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er å poste grafen som du får opp. Noen andre gjorde meg oppmerksom på at du kan også være Manifesting Generator, da blir det litt annerledes. Jeg trenger mere opplysninger.

Du hadde rett i at jeg er generator, analysen stemte bare ikke på meg. Men takk for at du tok deg tid. 

Jeg er åpen for det alternative, men dette analysesystemet var ikke noe for meg. Synes det virket rart, spesielt det med mmmm når vi mener ja. Skal liksom 70 % av befolkningen oppføre seg sånn...

Og det med evighetsmotor og aktivitetsnivå, er ikke meg i det hele tatt, selv ikke i barndommen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...