AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Del Skrevet 1. februar 2017 Egentlig burde denne stått på vitenskap, for Human Design er vitenskap, men vet jeg blir lynsjet der inne så jeg setter det her. Idèen er at du går på denne siden og lager et kart: https://humandesignamerica.com/ Og det jeg trenger er disse opplysningene som står på venstre side av det bildet du får opp, at du kopierer og limer dem inn sånn: Profile: 2/4 Type: Manifesting Generator Strategy: To Respond Signature: Satisfaction Not-Self Theme: Frustration Inner Authority: Emotional Authority Incarnation Cross: Right Angle Cross of The Vessel of Love (25/46 | 10/15) Om du vil kan du laste ned bildet du får opp og poste det her også, så får jeg flere detaljer. Så tenkte jeg jeg skulle gi en kort reading basert på det. Jeg vet ikke hvor mange readings jeg orker eller hvor lett det er å gjøre det, så derfor skriver jeg at det er et eksperiment. Jeg kommer til å legge ved linker og klippe fra nettsider også. Dette er IKKE reklame, du skal IKKE kjøpe noe. Jeg er ikke involvert i Human Design på noen som helst slags måte utover å ha lest en bok om det, og lest mye om mitt eget design på nettet. Så jeg er ingen ekspert altså, dette er bare en selskapslek Anonymkode: 7f937...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Del Skrevet 1. februar 2017 Du kan også poste her i tråden: Fødselsdato Fødselstid Fødselssted Så lager jeg et kart utfra det. Anonymkode: 7f937...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #3 Del Skrevet 3. februar 2017 22.08.78 13.20 Bodø Anonymkode: e08da...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 3. februar 2017 #4 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg skjønner ikke helt, hva skal du frem til ved å gjøre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. februar 2017 #5 Del Skrevet 3. februar 2017 Kan du si noe om hva det betyr å ha Inner Sacral Authority? Det var det jeg fikk opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #6 Del Skrevet 3. februar 2017 Profile: 2/4 Type: Generator Strategy: To Respond Signature: Satisfaction Not-Self Theme: Frustration Inner Authority: Sacral Authority Incarnation Cross: Right Angle Cross of Service (18/17 | 52/58) Anonymkode: 20ed8...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 3. februar 2017 #7 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Profile: 5/1 Type: Generator Strategy: To Respond Signature: Satisfaction Not-Self Theme: Frustration Inner Authority: Emotional Authority Incarnation Cross: Left Angle Cross of Upheaval (18/17 | 39/38) Dette ga ekstremt lite mening for meg, hva er greia med alle tallene Endret 3. februar 2017 av Raindrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #8 Del Skrevet 3. februar 2017 Profile: 1/3 Type: Projector Strategy: Wait for the Invitation Signature: Success Not-Self Theme: Bitterness Inner Authority: Splenic Authority Incarnation Cross: Right Angle Cross of Rulership (47/22 | 45/26) Anonymkode: d5190...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #9 Del Skrevet 3. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 22.08.78 13.20 Bodø Anonymkode: e08da...40a Vet ikke om denne linken virker til kartet...? https://humandesignamerica.com/chart?task=getpdfchart Jeg skal ta noen av de viktigste tingene. Du er det man kaller en Manifesterende Generator med 5/1-profil og emosjonell autoritet. Her er det jeg finner på norsk: "Manifesterende Generator: En kraftpakke som det sjelden er mulig å overse er en beskrivelse som passer godt på en MG. Dette er en Manifestor og en Generator i en og samme kropp. Det sier seg selv at dette er et eksplosivt og utålmodig menneske full av energi og kreativitet som ikke kan vente med å gå dagen imøte. Fordi dette er et menneske som har et konstant behov for fysisk eller verbalt å uttrykke energien sin kan dette bli et liv med lite kompromisser og mye dramatikk og utfordrende situasjoner. Tiden går så altfor sakte for en MG hvis det er noe de ser fram til. Fordi MG kjeder seg så lett sørger de ofte for å fylle tiden med så mange prosjekter på en gang at tiden ikke strekker til. Underveis hender det ofte at de går glipp av eller glemmer ting på veien som de blir nødt til rette opp senere. Pga. farten og kraften har MG rett og slett ikke tid til å dvele for lenge ved detaljene fordi de må videre. En MG kan kjennetegnes som en utålmodig og sta pådriver og har et potensiale til å nå så langt som det er mulig å komme og gjerne i ung alder dersom kreftene blir fokusert og brukt riktig. Det viktigste er timingen for i likhet med rene Generatorer må de vente på en positiv respons fra magen og kroppen før de kan gå igang. Men fordi MG har en så kollosal sterk og fokusert energi, er de også i besittelse av et backup system: De trenger en endelig bekreftende respons/ god magefølelse før de tråkker på gasspedalen. Dersom den første gode responsen/ kicket dør ut og lysten til å gå videre blir borte, må hele prosjektet bråstoppes; akkurat som en rakettoppskytning som må avbrytes i siste sekund pga. en liten feil som kunne fått katastrofale konsekvenser for hele besetningen ombord. Dette er MG i et nøtteskall. Tålmodighet, årvåkenhet og timing er mesterprøven for en MG. Alt eller ingenting, suksess eller fiasko blir det uunngåelige resultatet. En MG har en fleksibel, åpen og utvidende aura: Hvem er jeg og hvordan opplever du meg? De er her for både å forstå deres innflytelse på andre og å kjenne seg selv. Derfor skal de unngå både sinne og frustrasjon og finne både fred og tilfredsstillelse. De føler tilfredshet med å utføre fysisk arbeid og skal ikke gå å legge seg før de er slitne. MGs strategi: Når beslutninger skal taes skal de i likhet med rene Generatorer vente til de kan gi en respons på omgivelsene fra magen, før de bestemmer seg. Responsen for en MG er sterkere enn for en Generator og varer også lenger. Dersom magefølelsen ikke forandrer seg underveis er det bare å tråkke på gassen. Ikke vær redd for å ombestemme deg dersom magefølelsen plutselig ikke føles bra. Dette er en "no-brain" operasjon der mage-følelsen bestemmer ! Og en ting til: Når noen pirker deg på skulderen og gjør deg oppmerksom på noe som mangler eller noe som bør korrigeres: Vennligst lytt til deres anbefalinger om å rydde opp og tette igjen hullene så fort du har muligheten for det tar jo likevel ikke så lang tid for deg. Dette er viktig fordi påminnelser fra omgivelsene er en del av ditt støtteapparat som gjør at andre lettere kan akseptere din kraftfulle energi. Det lønner seg å være tålmodig og forståelsesfull med dine omgivelser!" http://www.humandesignstrategy.com/DE-4-TYPENE.html Og her om profilen: "5/1: (anvendelsen av oppdagelsen) Blant disse finner vi ofte våre mest forføreriske ledere, generaler og guruer fordi de er naturlige ledere. De er egentlig ganske private mennesker, men er det behov for det kan de gi oss funksjonelle løsninger for organisasjoner, myndigheter og samfunnet som helhet. Disse menneskene har enten et veldig bra eller dårlig rykte avhengig av om de har klart å oppfylle de skyhøye forventningene folk har til dem. Det viktigste for dem vil alltid være om de kan klare å komme opp med nyttige og praktiske løsninger på et viktig og grunnleggende problem slik at de kan opprettholde et godt omdømme. 5/1- skygge: (mistenksomhet / usikkerhet) De er mistenksomme og redde for å fremstå som usikre og useriøse. De prøver å skjule sin usikkerhet ved å være aktive. Det eneste de oppnår er å tiltrekke seg mer oppmerksomhet slik at det blir pinlig åpnbart for alle at de egentlig er redde. Jo mer de eksponerer sin usikkerhet, jo mer vil de ønske å gjemme seg." Noe jeg kan si ved å se på kartet er at du er tiltrekkende, folk liker deg, og kan gjerne bli forelsket i deg og misforstå din vennlighet som at du er interessert i dem. Du har også selvtillit og lar deg ikke så lett vippe av pinnen. Du kan kanskje slite med litt negative tanker som du ikke skjønner hvor kommer fra, og disse tankene/tankekjøret er faktisk ikke dine. Bli flink til å kjenne igjen tanker som du rett og slett ikke vil ha, og let gjerne etter HVEM rundt deg som går og tenker dette. Kom deg litt på avstand fra dem innimellom så vil tankene avta. Du kan også føle deg presset til å gjøre ting. Dette presset trenger du ikke gi etter for, kjenn heller etter om du virkelig har lyst til å gjøre dette, ellers kan du stå i fare for å brenne deg ut. Du vil føle press selv om du ikke trenger å gjøre det i det hele tatt. Tenk: er det virkelig nødvendig? Din indre autoritet er emosjonell, den høyre trekanten på kartet ditt er altså farget inn, det betyr at solar plexus er definert, og du har en konstant, pålitelig emsjonell bølge som går litt opp og ned og kan gjøre deg litt deprimert til tider, men også veldig glad. Andre kan bli tiltrukket av deg på grunn av måten denne er definert på hos deg (mating channel). Det at dette er din autoritet betyr at det er følelsene du skal høre på når du skal ta en avgjørelse, men IKKE følelsene i øyeblikket. Du skal vente til bølgen har flatet seg ut, ikke ta en avgjørelse på en høy eller lav bølge, dette kan ta tid, så vær tålmodig. Når bølgen er ferdig med å gå opp og ned i forhold til det du skal avgjøre, kan du ta en avgjørelse. Men en Manifesterende Generator er gjerne utålmodig og kan ta avgjørelse på impuls. Dette er ingen krise, funker ikke det du har bestemt deg for, må du bare gå tilbake og prøve noe annet. Det er naturlig for en MG å være impulsiv (om enn ikke tilrådelig). Her er en bra video om det, jeg finner ikke noe på norsk som jeg kan linke til: Anonymkode: 7f937...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #10 Del Skrevet 3. februar 2017 Her er en introduksjon til Human Design, om dere er interessert i å se den, så skal jeg ta flere kart og spørsmål etter hvert Anonymkode: 7f937...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #11 Del Skrevet 3. februar 2017 Her er mere gratis informasjon: https://www.jovianarchive.com/Media_Library/Videos/19/The_Human_Design_System Anonymkode: 7f937...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #12 Del Skrevet 3. februar 2017 Profile: 4/6 Type: Manifesting Generator Strategy: To Respond Signature: Satisfaction Not-Self Theme: Frustration Inner Authority: Emotional Authority Incarnation Cross: Right Angle Cross of The Sphinx (2/1 | 13/7) Hva er dette for noe?:p Anonymkode: fea3a...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #13 Del Skrevet 4. februar 2017 Eh ja, hei jeg er den personen som skrev tråden om å kjenne et trykk når folk er sinte på meg. Dette virker litt sprøtt men jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen av prosjektor. Jeg er god på folk og se hva som låser de fast i problemer. Jeg "kjenner" liksom problemet ved å sette meg inn i deres situasjon. Føler meg ofte avvist, får ikke komme til.. Anonymkode: b9eb2...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 4. februar 2017 #14 Del Skrevet 4. februar 2017 Det ble for mye tekst og teori her. Kunne du gitt en enkel forklaring på dette: 22 timer siden, Bossa Nova skrev: Kan du si noe om hva det betyr å ha Inner Sacral Authority? Det var det jeg fikk opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #15 Del Skrevet 4. februar 2017 På 3.2.2017 den 12.11, Bossa Nova skrev: Kan du si noe om hva det betyr å ha Inner Sacral Authority? Det var det jeg fikk opp. Hvis du har Sacral authority så er du en Generator. For å si det med mine egne ord er Generatoren her for å gi energi til det de har lyst til. Hva du har lyst til er ikke en logisk beslutning, men en følelse i kroppen der du kjenner at energien stiger og du føler entusiasme for det du vil, og om det er noe du ikke vil så trekker energien seg tilbake, og noe inni deg føles mørkt og sammentrukket. Dette kan også komme ut som lyder fra kroppen, generatorbarn svarer gjerne ikke ja eller nei, de rister på hodet eller nikker og grynter noe, og dette er det direkte svaret fra kroppen. Voksne har gjerne (dessverre) lært å si ja eller nei. Det er altså dette som er din indre autoritet. Om man prøver å overstyre denne autoriteten og argumentere med hodet for at man må gjøre ditt og datt kan man brenne seg ut. Om man følger autoriteten, har man alltid energi. Generatoren trenger bare å sove en natt, så er de fulle av energi og klare for livet igjen, om de er friske. De må bruke opp energieni løpet av dagen for å få sove godt, og bør være trøtte når de legger seg. Det viktigste i HD-systemet er strategi og autoritet. Generatorens strategi er å vente på at livet skal komme til dem, eller som andre har sagt det i HD, å leve i respons. Det å vente kan misforstås som å sitte og ikke gjøre noe, men det er ikke det det betyr. Det betyr at man konstant responderer på omgivelsene, man ser f.ex. at oppvasken flommer over, og går og tar den, man ser ut vinduet og ser at det er sol, og går ut, der ser man bilen og lurer på om man skulle kjørt en tur etc., det er å leve i konstant respons til omgivelsene og ikke nødvendigvis vite neste steg når man gjør noe. Generatoren VIL få tilbud fra andre, jobbtilbud eller spørsmål om det ene eller det andre, og dette skal de respondere med, med et "ja" eller "nei" fra kroppen til. Skal de f.ex. finne et annet sted å bo vil det som regel være bedre å sette inn en annonse selv enn å ringe på hus, da det er lettere å respondere når noen tar kontakt, enn når man tar kontakt selv. Det er lettere å føle hva man vil gjøre nåt man blir spurt om man vil det eller ei. "37% Rene Generatorer: Dette er selveste arbeidskraften i samfunnet. De er evighetsmotorer som kan stå på til de stuper om kvelden og våkne uthvilte og opplagte neste morgen klare for nye tunge løft og utfordringer. Generatoren er den seigeste av alle typer på både godt og ondt. De har mye sensuell og sexsuell energi i seg som kan virke veldig atraktivt og tiltrekkende spesielt på de andre typene. De kan ofte sitte fast i frustrerende forhold, ekteskap, jobber og prosjekter i årevis. Derfor kan livet for Generatorer som har mistet kreativiteten sin, ofte havne inn i et kjedelig og rutinepreget liv der alt dreier seg om arbeid, mat og familie. Men de kan likevel bygge enorme byggverk og "luftslott" pga. av sin produktive energi og utholdenhet. En Generator føler seg bare respektert, verdsatt og elsket når andre spør Generatoren om konkrete ting så Generatoren får mulighet til å bruke magefølelsen til å finne svaret. F.eks. "Er du sulten?" (Ikke: "Hva vil du spise til middag?"). En Generator er en sakral skapning som trenger å få kontakt med magesenteret sitt ved å gi respons på omgivelsene med "Hmm-lyder" som kommer fra magen. MAGEN er det mest intelligente organet for en Generator; IKKE hodet. De skal ikke ha ordrer og kommandoer; de trenger respektfulle og spesifikke Ja-/Nei-spørsmål. Høflighet og lydighet er ofte noe som Generatorene bør bestebe seg på å avlære seg slik at de lettere kan frigjøre seg fra denne tids undertrykking og "slaveri". En slik revolusjon krever ofte blod, svette og tårer; alt det som en Generator har alle forutsetninger for å kunne klare. En Generator har en stor, åpen og inkluderende aura: Hvem er jeg? De er her for å kjenne og forstå seg selv. Derfor skal de unngå frustrasjon og finne tilfredsstillelse. De føler tilfredshet med å utføre fysisk arbeid og skal ikke gå å legge seg før de er slitne. Generatorens strategi: Når beslutninger skal taes skal de VENTE til de kan gi en respons fra magen på omgivelsene. Det beste er om de får muligheten til å gi en respons fra magen med "Hmm"-lyder på direkte spørsmål eller konkrete situasjoner. Beslutninger skal ikke taes på grunnlag av en "tankeprosess" eller en innskytelse, men som et resultat av en respons som kan være et positivt eller negativt "grynt" alt ettersom hva slags magefølelse de får. Dette er en "no-brain" operasjon der mage-følelsen bestemmer!" http://www.humandesignstrategy.com/DE-4-TYPENE.html Anonymkode: 7f937...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #16 Del Skrevet 4. februar 2017 På 3.2.2017 den 12.16, AnonymBruker skrev: Profile: 2/4 Type: Generator Strategy: To Respond Signature: Satisfaction Not-Self Theme: Frustration Inner Authority: Sacral Authority Incarnation Cross: Right Angle Cross of Service (18/17 | 52/58) Anonymkode: 20ed8...f71 Se linkene og teksten over i den forrige posten, det gjelder også for deg, da du er Generator med Sacral Authority. Du har 2/4 profil. Denne profilen trenger å ha et nettverk av mennesker rundt seg, de får ofte tilbud av folk de kjenner, eller via folk de kjenner, som jobb og bolig-tilbud. Derfor er det viktig for 2/4 å beholde omgangskretsen, å ta vare på de venner og bekjente de har, de blir også gjerne kjent med nye mennesker gjennom de de allerede kjenner. De liker å være sosiale, men de må også kunne være "eremitter", det vil si at de må kunne trekke seg tilbake fra mennesker når de føler for det. De vil også gjerne ha noe nytt på plass før de forlater det gamle (huset, jobben, kjæresten). http://loveyourhumandesign.com/2010/01/14/profile-2-4-come-out-come-out-where-ever-you-are/ Anonymkode: 7f937...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #17 Del Skrevet 4. februar 2017 På 3.2.2017 den 12.16, AnonymBruker skrev: Profile: 2/4 Type: Generator Strategy: To Respond Signature: Satisfaction Not-Self Theme: Frustration Inner Authority: Sacral Authority Incarnation Cross: Right Angle Cross of Service (18/17 | 52/58) Anonymkode: 20ed8...f71 Cross of Service: http://loveyourhumandesign.com/2011/09/07/incarnation-cross-of-service/ Anonymkode: 7f937...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #18 Del Skrevet 4. februar 2017 På 3.2.2017 den 12.17, Raindrops skrev: Profile: 5/1 Type: Generator Strategy: To Respond Signature: Satisfaction Not-Self Theme: Frustration Inner Authority: Emotional Authority Incarnation Cross: Left Angle Cross of Upheaval (18/17 | 39/38) Dette ga ekstremt lite mening for meg, hva er greia med alle tallene (Jeg klipper og limer litt fra det jeg har skrevet før i tråden.) Generatorens strategi er å vente på at livet skal komme til dem, eller som andre har sagt det i HD, å leve i respons. Det å vente kan misforstås som å sitte og ikke gjøre noe, men det er ikke det det betyr. Det betyr at man konstant responderer på omgivelsene, man ser f.ex. at oppvasken flommer over, og går og tar den, man ser ut vinduet og ser at det er sol, og går ut, der ser man bilen og lurer på om man skulle kjørt en tur etc., det er å leve i konstant respons til omgivelsene og ikke nødvendigvis vite neste steg når man gjør noe. Generatoren VIL få tilbud fra andre, jobbtilbud eller spørsmål om det ene eller det andre, og dette skal de respondere med, med et "ja" eller "nei" fra kroppen til. Skal de f.ex. finne et annet sted å bo vil det som regel være bedre å sette inn en annonse selv enn å ringe på hus, da det er lettere å respondere når noen tar kontakt, enn når man tar kontakt selv. Det er lettere å føle hva man vil gjøre når man blir spurt om man vil det eller ei. "37% Rene Generatorer: Dette er selveste arbeidskraften i samfunnet. De er evighetsmotorer som kan stå på til de stuper om kvelden og våkne uthvilte og opplagte neste morgen klare for nye tunge løft og utfordringer. Generatoren er den seigeste av alle typer på både godt og ondt. De har mye sensuell og sexsuell energi i seg som kan virke veldig atraktivt og tiltrekkende spesielt på de andre typene. De kan ofte sitte fast i frustrerende forhold, ekteskap, jobber og prosjekter i årevis. Derfor kan livet for Generatorer som har mistet kreativiteten sin, ofte havne inn i et kjedelig og rutinepreget liv der alt dreier seg om arbeid, mat og familie. Men de kan likevel bygge enorme byggverk og "luftslott" pga. av sin produktive energi og utholdenhet. En Generator føler seg bare respektert, verdsatt og elsket når andre spør Generatoren om konkrete ting så Generatoren får mulighet til å bruke magefølelsen til å finne svaret. F.eks. "Er du sulten?" (Ikke: "Hva vil du spise til middag?"). En Generator er en sakral skapning som trenger å få kontakt med magesenteret sitt ved å gi respons på omgivelsene med "Hmm-lyder" som kommer fra magen. MAGEN er det mest intelligente organet for en Generator; IKKE hodet. De skal ikke ha ordrer og kommandoer; de trenger respektfulle og spesifikke Ja-/Nei-spørsmål. Høflighet og lydighet er ofte noe som Generatorene bør bestebe seg på å avlære seg slik at de lettere kan frigjøre seg fra denne tids undertrykking og "slaveri". En slik revolusjon krever ofte blod, svette og tårer; alt det som en Generator har alle forutsetninger for å kunne klare. En Generator har en stor, åpen og inkluderende aura: Hvem er jeg? De er her for å kjenne og forstå seg selv. Derfor skal de unngå frustrasjon og finne tilfredsstillelse. De føler tilfredshet med å utføre fysisk arbeid og skal ikke gå å legge seg før de er slitne. Generatorens strategi: Når beslutninger skal taes skal de VENTE til de kan gi en respons fra magen på omgivelsene. Det beste er om de får muligheten til å gi en respons fra magen med "Hmm"-lyder på direkte spørsmål eller konkrete situasjoner. Beslutninger skal ikke taes på grunnlag av en "tankeprosess" eller en innskytelse, men som et resultat av en respons som kan være et positivt eller negativt "grynt" alt ettersom hva slags magefølelse de får. Dette er en "no-brain" operasjon der mage-følelsen bestemmer!"http://www.humandesignstrategy.com/DE-4-TYPENE.html Din indre autoritet er emosjonell, den høyre trekanten på kartet ditt er altså farget inn, det betyr at solar plexus er definert, og du har en konstant, pålitelig emsjonell bølge som går litt opp og ned og kan gjøre deg melankolsk til tider, men også veldig glad. Det at dette er din autoritet betyr at det er følelsene du skal høre på når du skal ta en avgjørelse, men IKKE følelsene i øyeblikket. Du skal vente til bølgen har flatet seg ut, ikke ta en avgjørelse på en høy eller lav bølge, dette kan ta tid, så vær tålmodig. Når bølgen er ferdig med å gå opp og ned i forhold til det du skal avgjøre, kan du ta en avgjørelse. https://www.youtube.com/watch?v=4sL0kwVNysU Og her om profilen: "5/1: (anvendelsen av oppdagelsen) Blant disse finner vi ofte våre mest forføreriske ledere, generaler og guruer fordi de er naturlige ledere. De er egentlig ganske private mennesker, men er det behov for det kan de gi oss funksjonelle løsninger for organisasjoner, myndigheter og samfunnet som helhet. Disse menneskene har enten et veldig bra eller dårlig rykte avhengig av om de har klart å oppfylle de skyhøye forventningene folk har til dem. Det viktigste for dem vil alltid være om de kan klare å komme opp med nyttige og praktiske løsninger på et viktig og grunnleggende problem slik at de kan opprettholde et godt omdømme. 5/1- skygge: (mistenksomhet / usikkerhet) De er mistenksomme og redde for å fremstå som usikre og useriøse. De prøver å skjule sin usikkerhet ved å være aktive. Det eneste de oppnår er å tiltrekke seg mer oppmerksomhet slik at det blir pinlig åpnbart for alle at de egentlig er redde. Jo mer de eksponerer sin usikkerhet, jo mer vil de ønske å gjemme seg." http://www.humandesignstrategy.com/DE-12-PROFILENE.html Det tallene betyr er litt komplisert å forklare. Det angir kort fortalt hvor alle himmellegemer i solsystemet vårt befant seg idèt du ble født. Jeg tror denne videoen som jeg linket til lenger opp i tråden skal forklare det: https://www.youtube.com/watch?v=MrChJPUYyi4 De hvite feltene på grafen din er de senterne som er såkalt udefinerte/åpne. Du har åpen G og Ego blant annet, og dette kan gjøre at du ser til andre for retning og kjærlighet i livet, og kan føle deg litt "lost" når et forhold tar slutt f.ex., fordi du føler at du mister retningen og kjærligheten. Dette er en naturlig prosess, men kan gjøre at du holder fast i noen som du føler gir deg dette. Du må liksom våge å gi slipp, følelsen av retning/kjærlighet vil komme tilbake igjen. Du kan også ha varierende grad av selvtillit. En dag kan du være full av selvtillit, mens neste kan den være helt i kjelleren. Dette er også natulig, og du må ikke begynne å tenke negative tanker pga at du har litt dårlig selvtillit en dag, den vil også komme tilbake. Anonymkode: 7f937...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 4. februar 2017 #19 Del Skrevet 4. februar 2017 Huh, interessant. Takk for at du tok deg tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 4. februar 2017 #20 Del Skrevet 4. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har Sacral authority så er du en Generator. Anonymkode: 7f937...b9e Eller Manifesting Generator Jeg er MG 5/1 med sacral autoritet, slit definition, left angle of dominion (2) Jeg kjøpte en laaaaang rapport skreddersydd til meg, men har ikke fått lest så mye enda. Det er kjempefint med forklaringer på norsk som du skriver i denne tråden. Jeg har studert Human Design et års tid eller noe sånt og syns det er kjempeinteressant. Jeg syns det er fryktelig mye å sette seg inn i, og det jeg gjerne skulle lært mer om er linjene og transits og "sånn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå