AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Ja, faktisk! Jeg har ikke slike krav som henne, men jeg er nok kresen på den måten at jeg krever mer av en mulig partner enn av meg selv Mine krav er jo egentlig stikk motsatt: 1. Ikke mene at penger og karriere er alt. (Det gjør ikke jeg, og jeg liker å glede meg over campingferier feks.) 2. Ikke være treningsfanatiker (Det er ikke jeg, jeg elsker å se film i sofaen) Liker bamsekropp mye bedre enn tynne. 3. Ha førerkort (det er kanskje urimelig av meg, men for meg er det et tegn på selvstendighet. Jeg har førerkort og bil selv) 4. Være glad i å lage mat (jeg hater å lage mat, men er "flink" til det. Skulle gjerne byttet med noen som liker den jobben, jeg kan vaske istedet ) 5. Ikke for gammel Selv er jeg en ganske så dårlig catch. Jeg er lubben, har barn, dårlig (men stabil) økonomi og vært singel forferdelig lenge. Det positive jeg har å gi er godt humør, mye latter, uhøytidelig selskap, og en altfor høy sexlyst. Dessverre møter jeg fyrer som enten foretrekker de tre første, og dermed blir kompis, eller kun vil ha det siste Jeg er rett og slett ikke det menn vil ha i livet sitt, og de mennene som vil ha meg er stort sett 10-15 år eldre enn meg. Noe som funker dårlig siden jeg er grusomt barnslig, og vet jeg vil ha flere barn Anonymkode: 20d9d...46e 7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 I grunn ikke har endel krav men det går mer på personlighet og hvordan han behandler meg. Han kan være en feit faen og ikke eie noen verdens ting så lenge han behandler meg bra. Anonymkode: d293d...605 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, faktisk! Jeg har ikke slike krav som henne, men jeg er nok kresen på den måten at jeg krever mer av en mulig partner enn av meg selv Mine krav er jo egentlig stikk motsatt: 1. Ikke mene at penger og karriere er alt. (Det gjør ikke jeg, og jeg liker å glede meg over campingferier feks.) 2. Ikke være treningsfanatiker (Det er ikke jeg, jeg elsker å se film i sofaen) Liker bamsekropp mye bedre enn tynne. 3. Ha førerkort (det er kanskje urimelig av meg, men for meg er det et tegn på selvstendighet. Jeg har førerkort og bil selv) 4. Være glad i å lage mat (jeg hater å lage mat, men er "flink" til det. Skulle gjerne byttet med noen som liker den jobben, jeg kan vaske istedet ) 5. Ikke for gammel Selv er jeg en ganske så dårlig catch. Jeg er lubben, har barn, dårlig (men stabil) økonomi og vært singel forferdelig lenge. Det positive jeg har å gi er godt humør, mye latter, uhøytidelig selskap, og en altfor høy sexlyst. Dessverre møter jeg fyrer som enten foretrekker de tre første, og dermed blir kompis, eller kun vil ha det siste Jeg er rett og slett ikke det menn vil ha i livet sitt, og de mennene som vil ha meg er stort sett 10-15 år eldre enn meg. Noe som funker dårlig siden jeg er grusomt barnslig, og vet jeg vil ha flere barn Anonymkode: 20d9d...46e Om det var en kontaktannonse så kunne jeg blitt fristet til å svare :D Bortsett fra det med barn, der er jeg ferdig. Anonymkode: d3fe8...6b9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det var en kontaktannonse så kunne jeg blitt fristet til å svare :D Bortsett fra det med barn, der er jeg ferdig. Anonymkode: d3fe8...6b9 Ja, det er der det stort sett ryker Er du ferdig med barn er du vel også for gammel for meg gjetter jeg. Anonymkode: 20d9d...46e 3
SunnivaOslo Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Hehehe.... Men nei,kjenner meg ikke igjen. Tror nok det er mange som mangler selvinnsikt. En fyr på jobb er 50 og singel men snakker om damer dagen lang. Og da 20 åringer.....pleier visst å henge på den lokale puben i helgene og plage de stakkars damene,selv hevder han at de synes det er sååååå koselig og har selv uttalt at han er jo så ung i kropp og sinn....ehhh nei. 6
Silfen Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Seff, derfor jeg er evig singel. Ingen er bra nok for meg og jeg er ikke bra nok for noen.
OppNedPåAlt Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Næ, kjenner meg ikke igjen der, men kanskje jeg heller ikke har selvinnsikt nok? 😜 Har jo etterhvert minsket/fått andre krav til en eventuell partner, men mest fordi jeg har blitt voksen og begynner å skjønne hva som faktisk er viktig her i livet. Men jeg tror nok jeg er et bedre catch enn jeg egentlig er 🙈
Gjest Overrasket Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 Jeg kjenner meg helt klart igjen som et mannlig motstykke til "Sølvi", dette er meg altså. En kvinne for meg må ha livserfaringen til en barnløs 39-åring, modenheten til en 29-åring (altså det jeg ser på om en passe balanser mellom leken og seriøs personlighet), sexlysten til en 19-åring, utseendet til en filmstjerne, men være veldig jordnær og ha smilet til Christina Vukicevic.
Majott Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 Nei, hun var "skrekk og gru"! Men jeg kjenner flere menn som burde kjenne seg igjen i hun her! Med å ønske seg en fin kropp når man er mindre fin selv osv. Selv er jeg gift med en mann jeg elsker og er veldig fornøyd med også, og om jeg skulle bli skilt, så hadde jeg nok blitt veldig kresen. For det er ikke mange som er like gode som mannen min på de fleste områder. Så jeg hadde sikkert endt opp singel, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #11 Skrevet 3. februar 2017 Nei, jeg er forfengelig og selvkritisk, prøver å se bra ut, og har lavere krav til mannen enn hun har. Anonymkode: 021a9...6e3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #12 Skrevet 4. februar 2017 På 2.2.2017 den 12.27, Overrasket skrev: Jeg kjenner meg helt klart igjen som et mannlig motstykke til "Sølvi", dette er meg altså. En kvinne for meg må ha livserfaringen til en barnløs 39-åring, modenheten til en 29-åring (altså det jeg ser på om en passe balanser mellom leken og seriøs personlighet), sexlysten til en 19-åring, utseendet til en filmstjerne, men være veldig jordnær og ha smilet til Christina Vukicevic. Du bommer på den sexlysten til en 19 åring. Erfaringsmessig er kvinner mer kåte jo eldre de blir. På topp rundt 35-45 Anonymkode: b4f92...17b 2
Ulla Ullsokk Skrevet 4. februar 2017 #13 Skrevet 4. februar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bommer på den sexlysten til en 19 åring. Erfaringsmessig er kvinner mer kåte jo eldre de blir. På topp rundt 35-45 Anonymkode: b4f92...17b Jeg tenkte det samme
Gjest noe tilfeldig Skrevet 4. februar 2017 #14 Skrevet 4. februar 2017 Kjenner igjen dette i endel bekjente, både kvinner og menn. Det er nesten sport og status å vise til hvor kresen man er..
Drakan Skrevet 4. februar 2017 #15 Skrevet 4. februar 2017 Mine krav: Langt hår (eller i alle fall hår) Hygienisk aktiv Interessert i noe jeg liker (og jeg liker alt utenom sport, med mindre det er kampsport, svømming, basket, klatring, sykling.... ja generelt alt utenom fotball) Vil være ute, men kan også være inne (liker å game, men liker turer i park eller på fjell) Kan være sosial, men kan også være usosial (aka alene tid i hulen, eller på fest) Kommer aldri til å endre den lista. .__. 2 nederste er egentlig ikke krav, men liksom greit å ha klart. Og forsåvidt greit om en fyr er hyggelig. Et krav jeg har fast før jeg viser interesse, ingen spørsmål om sex før andre date som minimum. .__.
Derpderp Skrevet 4. februar 2017 #16 Skrevet 4. februar 2017 Haha, jeg vet om noen av de ass. Holder til like utenfor byen, som strømmen eller i heggedal, men der er det jo ingen passende menn - så de migrerer inn til oslo for å se etter mannfolk. Tror de stiger ut av lokaltoget med englekor i bakgrunnen og en lighter i hver lomme på joggebuksa, de har snudd ene røyken i tjuepakning for god fiskelykke og så setter de avgårde til egon for å legge slagplan. jeg har ikke så veldig mange single venninner, men tror bare det er éi som er noget urealistisk i sjekkinga si. De fleste har bena ganske godt planta på jorda, og alle ber hun kresne om å ta seg en bolle mannfolka jeg kjenner derimot, DER er det mange single med forhøya tanker om seg selv. min bror er heeeelt ute på viddene, det er nesten litt trist å høre ham snakke om alle kravene han har og hvor lite han er villig til å ikke bare tilby men også legge energi i det. sukk. 2
Sykkelkopp Skrevet 4. februar 2017 #17 Skrevet 4. februar 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du bommer på den sexlysten til en 19 åring. Erfaringsmessig er kvinner mer kåte jo eldre de blir. På topp rundt 35-45 Anonymkode: b4f92...17b ja så lenge det ikke er snakk om en mann hun har barn med Endret 4. februar 2017 av Sykkelkopp
Gjest canacas Skrevet 4. februar 2017 #18 Skrevet 4. februar 2017 14 minutter siden, Derpderp skrev: Haha, jeg vet om noen av de ass. Holder til like utenfor byen, som strømmen eller i heggedal, men der er det jo ingen passende menn - så de migrerer inn til oslo for å se etter mannfolk. Tror de stiger ut av lokaltoget med englekor i bakgrunnen og en lighter i hver lomme på joggebuksa, de har snudd ene røyken i tjuepakning for god fiskelykke og så setter de avgårde til egon for å legge slagplan. jeg har ikke så veldig mange single venninner, men tror bare det er éi som er noget urealistisk i sjekkinga si. De fleste har bena ganske godt planta på jorda, og alle ber hun kresne om å ta seg en bolle mannfolka jeg kjenner derimot, DER er det mange single med forhøya tanker om seg selv. min bror er heeeelt ute på viddene, det er nesten litt trist å høre ham snakke om alle kravene han har og hvor lite han er villig til å ikke bare tilby men også legge energi i det. sukk. Hahahahahahaha Disse kjenner jeg og!
melatonin Skrevet 4. februar 2017 #19 Skrevet 4. februar 2017 Nei, i og med at jeg er gift så kjenner jeg meg ikke igjen, uten om det med buddha.. Jeg er en buddha i senga.
Gjest Overrasket Skrevet 5. februar 2017 #20 Skrevet 5. februar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bommer på den sexlysten til en 19 åring. Erfaringsmessig er kvinner mer kåte jo eldre de blir. På topp rundt 35-45 Anonymkode: b4f92...17b Du må nok finne en mer vanntett argumentasjon før du kverulerer med meg. Ikke på noe vis skrev jeg at jeg antok at 19-åringer har i absolutt forstand størst sexlyst. Jeg la nok til grunn at de har den sexlysten som passer best for meg, uavhengig av om du mener at andre aldersgrupper har har størst sexlyst. Forøvrig kan det virke som om du kanskje tar dette litt vel seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå