AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #41 Skrevet 18. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 34 og holder på med ei dame på 20. Vi kommer utrolig godt overens, og er genuint glad i hverandre. Alder er irrelevant. Men det er kjempemorsomt å tøyse med henne om hvor ung hun er Anonymkode: d0fee...5a9 Det gjorde eksen min også, og han var en narsissistisk psykopat. Anonymkode: 0bd16...7cd
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #42 Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det gjorde eksen min også, og han var en narsissistisk psykopat. Anonymkode: 0bd16...7cd Ja...alle som tøyser med noen er psykopater. Move on ass.. Anonymkode: d0fee...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #43 Skrevet 18. februar 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Artig at du oppdaterer Anonymkode: 509ba...81b Bare hyggelig. Jeg tror igrunn ikke jeg skal gjøre noe mer med det enn å fortsette å snakke vanlig med henne. Jeg skal ikke prøve meg, tror jeg. Tror nok ikke jeg har sjans, men det er ikke ofte jeg "klikker" så bra med en jente. Veldig lett å snakke med. Anonymkode: 75dda...8c1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #45 Skrevet 18. februar 2017 Fungerte greit da jeg var 19 og ble sammen med en på 28, tok slutt etter 9 år da vi ville forskjellige ting, så følte jeg at han var blitt så altfor "gubbete" med årene, så nå har jeg en yngre kjæreste..Ikke bli for gubbete for ellers kan dama gå lei Anonymkode: 662c8...221
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #46 Skrevet 18. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare hyggelig. Jeg tror igrunn ikke jeg skal gjøre noe mer med det enn å fortsette å snakke vanlig med henne. Jeg skal ikke prøve meg, tror jeg. Tror nok ikke jeg har sjans, men det er ikke ofte jeg "klikker" så bra med en jente. Veldig lett å snakke med. Anonymkode: 75dda...8c1 Er ikke sikkert du trenger å prøve om dere har gjevnlig kontakt og kommer godt overens Anonymkode: 509ba...81b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå