Gå til innhold

Er 31 og 20 ok?  

64 stemmer

1. 1. Er 31 og 20 ok?

• OK
      48
    • IKKE OK
      16

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte mannen min når jeg var 20 og han 30. Nå har vi hus, stasjonsvogn, bikkje og 3 barn 😎😉

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene mine ble sammen som 22 og 33 åringer, de er lykkelig gift og har 20 års bryllupsdag i år! 

Anonymkode: 055e2...88d

• Liker 4
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

En 20-åring er jo bare en unge sammenlignet med en 30-åring. Det er VELDIG stor aldersforskjell når de er i tidlig 20- og 30-årene. 

Anonymkode: 468ab...02b

Slett ikke. Det kommer helt an på personen.

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke det er en stor aldersforskjell.  En 30 åring ligner mer på en i 20 årene enn en de som er 40 årene.  30 år er ungt. Hos nesten alle jeg kjenner er mannen mellom 5-10 år eldre.  Så da er det jo normalt.

Anonymkode: 67a01...5fa

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Koslig! Gratulerer:babygutt:

Anonymkode: 75dda...8c1

Takk for det :)  

kan du ikke fortelle litt om din situasjon da? ;) 

Anonymkode: 509ba...81b

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for det :)  

kan du ikke fortelle litt om din situasjon da? ;) 

Er egentlig bare ei på 20 som jeg er litt betatt av:) Kjenner henne ikke veldig godt enda.

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er dritsært. De har jo nettopp vært russ. En 30-åring er langt mer voksen enn 20-åring (burde være, hvertfall) Da tenker jeg han er evig ungkar som ikke vil noe seriøst, eller en enkel type som ikke får en på egen alder. Såri. 

Anonymkode: fb63b...41f

Nå er det jo ikke alle som er russ. Det er mange 19-åringer som tar avstand til denne tradisjonen da de ikke har noen interesse av det. Jeg vil også tro at mange av disse personene vil søke seg litt oppover i alder da det er mer sannsynlig å finne noen med tilsvarende interesser. 

Anonymkode: 2fd9e...944

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er egentlig bare ei på 20 som jeg er litt betatt av:) Kjenner henne ikke veldig godt enda.

Har du barn? :)

Anonymkode: 0bd16...7cd

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du barn? :)

Nei, det har jeg ikke.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har jeg ikke.

Da er det bare å kjøre på ;) Hadde vært litt skeptisk dersom det var barn inne i bildet (bare fordi jeg hadde blitt litt bekymret dersom det ble slutt mellom meg og faren til mine barn og han hadde funnet seg en 20 år gammel stemor til barna våre:tongue:). 

• Liker 1
Skrevet
På 2.2.2017 den 18.42, AnonymBruker skrev:

Lykke til hvertfall :) aldersforskjellen der er mulig, det er jeg og kjæresten et bevis på.

Skrevet

Ikke greit i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet

Helt ok.

Anonymkode: dbd84...ec5

• 2 uker senere...
Skrevet

Snakket med henne en del idag, og merket at kjemien var bra! Snakket om alt mulig og tøyset sammen. Var ikke nervøs i hennes nærvær, det var egentlig null stress og var bare koslig.

Men jeg er ikke akkurat forelska, men mer betatt. Vet ikke om jeg skal gjøre noe videre med dette.

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakket med henne en del idag, og merket at kjemien var bra! Snakket om alt mulig og tøyset sammen. Var ikke nervøs i hennes nærvær, det var egentlig null stress og var bare koslig.

Men jeg er ikke akkurat forelska, men mer betatt. Vet ikke om jeg skal gjøre noe videre med dette.

Artig at du oppdaterer :) 

Skrevet

Møtte han som er min mann når jeg var 21 og han 32. Vi har holdt sammen i 11 år :) 

Anonymkode: 8fe81...e3b

Skrevet

Synes det er stor aldersforskjell, så jeg hadde reagert, men hver sin smak.

Anonymkode: bdce0...422

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Artig at du oppdaterer :) 

:)

Skrevet

Jeg er 34 og holder på med ei dame på 20. Vi kommer utrolig godt overens, og er genuint glad i hverandre. Alder er irrelevant. Men det er kjempemorsomt å tøyse med henne om hvor ung hun er :) 

Anonymkode: d0fee...5a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...