AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg har en grå sofa, omtrent som denne fargen: http://www.skeidar.no/produkter/hedda-hjornesofa-apen-ende-hoyre jeg ønsker en lun farge på veggene, men den må være lys ettersom stua ikke er veldig stor. Jeg liker jordfarger, og tenker litt på en sandfarge. Men sofaen er grå, så kanskje jeg burde gå for lys grå vegger? Eller en helt annen farge? Har dere noen tips? Anonymkode: 3b762...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Del Skrevet 2. februar 2017 Ingen som har noen tips? Anonymkode: 3b762...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Del Skrevet 2. februar 2017 jeg er den som liker hvite vegger. enklere å inrede hvis basisfargen er nøytral Anonymkode: 87e4d...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Del Skrevet 2. februar 2017 Sjekk ut FB gruppen "Interiør- moderne, skandinavisk og minimalistisk" og spør der. Masse gode tips! Anonymkode: 3c52c...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersnella Skrevet 3. februar 2017 #5 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg liker godt når veggen går i omtrent samme fargeskala som sofaen, gjerne hakket mørkere men siden du vil ha lyse vegger går det helt fint med et hakk lysere og. Det vil gjøre at sofaen glir mer inn i interiøret enn om du feks velger en hvit vegg. Bare se på bilder av hjem der du syns det virker harmoniske, så er ofte vegg og sofa ganske like i fargen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 3. februar 2017 #6 Del Skrevet 3. februar 2017 Jeg ville gått for en lys farge. Det er mange fine lyse grønne eller blå farger du kan velge blandt og dette gir litt kontrast til sofaen din. Ta med deg noen prøvebokser hjem og mal små firkanter på veggen så du lan se fargene i ulikt lys gjennom dagen. Da kan du finne den som passer beat hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 3. februar 2017 #7 Del Skrevet 3. februar 2017 Anbefaler alle, spesielt gul eller blå, ikke soft peach. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå