Gå til innhold

Stringtruser avdanket ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom en H % M butikk her en dag for å kjøpe noe fint til sambos fødselsdag.  Ser at stativene bugner av det som skulle vere dødt og begravet.  Blant trusetypene er det masse string ! Det som er i stativene speiler vel det som selges ( og brukes ? ).:laugh: Dette er det sikkert mange som har bedre greie på en meg !

Anonymkode: 0b273...739

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo hva du selv/samboer liker. Liker du string, kjøp det. Hvis ikke, la være.

• Liker 5
Skrevet

Har ikke kjøpt noe annet siden jeg var 15, blir gal av å gå i vanlige truser hvor den ene siden vil gnage seg inn i ræva.

Anonymkode: faafc...aa3

• Liker 13
Skrevet

hater string. uhygienisk. det å gnikke trusa langt oppi rævva er ikke annet en ekkelt. 

Anonymkode: e08a4...2f7

• Liker 14
Skrevet

Har ikke brukt stringtruser siden jeg gikk på ungdomsskolen. Kan ikke tenke meg noe mer uhygienisk og ekkelt. Selv bruker jeg for det meste hipstere (som ikke går inn i rumpa).

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke kjøpt noe annet siden jeg var 15, blir gal av å gå i vanlige truser hvor den ene siden vil gnage seg inn i ræva.

For en string ganger seg jo ikke inn i ræva? :P

• Liker 22
Skrevet

Bruker nesten bare stringtruser, og det er ikke ekkelt, for jeg tørker meg i rompa når jeg har vært på do. 

Anonymkode: baca4...fef

• Liker 15
Skrevet

Jeg liker ikke stringtruser. Syns det er ubehagelig og er heller ikke så veldig hygienisk. Da vil jeg heller bruke det jeg tenker heter "halvstring". 

Anonymkode: fbe92...c82

• Liker 3
Skrevet

Mannen min elsker stringtruser på meg :lur:

Anonymkode: 299b2...947

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da er det bedre å kjøpe en truse hvor alt gnager seg inn i ræva...?

Anonymkode: 88da1...b88

• Liker 9
Skrevet

Jeg bruker enten string, bokser (men det finnes jo ingen bra til damer lenger) eller de sømløse. Kan ødelegge hele dagen for meg om jeg må gå med trusemerker midt på rumpa. Det ødelegger hele buksa man har over.

• Liker 8
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker nesten bare stringtruser, og det er ikke ekkelt, for jeg tørker meg i rompa når jeg har vært på do. 

Anonymkode: baca4...fef

Enig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker stringtruser, ingenting annet ser fint ut når jeg har på bukse. Under skjørt/kjoler bruker jeg gjerne hipster, men det er mest for å dekke til mer, i tilfelle noen titter under skjørtet/kjolen. 

Anonymkode: 5a2a2...0b0

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Clarity skrev:

For en string ganger seg jo ikke inn i ræva? :P

Den skal jo være der, vanlig truse må man dra og rette på.  og alltid bare en side, er irriterende.

• Liker 6
Skrevet

Må innrømme at jeg synes stringtruser er litt harry.

• Liker 16
Gjest kattehviskeren
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den skal jo være der, vanlig truse må man dra og rette på.  og alltid bare en side, er irriterende.

Da har du vel bare kjøpt feil truser, har aldri det problemet. Jeg bruker alt, men syns string er minst hygienisk, naturlig nok, og det handler ikke om at jeg ikke tørker meg i ræva. Men til en del bukser og kjoler er det definitivt penest.

Skrevet

Bruker string når jeg skal påføre selvbruning eller ta solarium. Men bruker hipster til vanlig, først  og fremst fordi det kler mine former best. Jeg tar for gitt at andre tar vurderingen av valg av truseform utifra lignende preferanser; altså passform og hva man synes er behagelig og behov. Tror det er en minoritet som henger seg kraftig opp i hva som er "in" i truseverden. 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper ikke akkurat bestemortruser heller, så det problemet har jeg ikke hatt. 

Til dere som bruker string fordi trusekanten ville vistes gjennom buksa: Man får kjøpt sømløse truser hvor kanten ikke vises :) 

• Liker 8
Skrevet

Hva er penest og best undertøy når man har store hofter og ikke helt flat mage? Synes ingenting er flatterende på meg..

Anonymkode: c9a11...a89

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da er det bedre å kjøpe en truse hvor alt gnager seg inn i ræva...?

Anonymkode: 88da1...b88

Til opplysning så er det mindre stoff i string, ja faktisk bare en string, lite , smalt og tynt, ergo ikke noe som gnager seg inn. Om du har prøvd og føler at string gnager seg inn, vil jeg tro du har hatt en for liten str, for ja da kan jeg sannelig tro det gnager! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...