AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Vi er 5stk som skal reise litt senere i år, da en lang tur som krever at man er litt god i form. "Vi" er meg og min kjæreste (la oss kalle ham Oskar), ei venninne av meg (la oss kalle henne Sara), og ei annen venninne og hennes kjæreste (la oss kalle dem Kari og Per). Jeg og Sara har kjent hverandre i mange år. Sara ble kjent med Kari for noen år siden, og nå er vi alle veldig gode venninner. Vi har planlagt alt til minste detalj, men har ikke bestilt billetter eller inngått noen annen form for økonomisk binding. Det blir neste step i planlegginga. Problemet nå er at Sara har skadet seg i en ulykke. Ikke noe ordentlig alvorlig, men alvorlig nok til å revurdere turen. Hun tror ikke at hun vil greie å være i form til vi skal reise, og har ikke gode muligheter til å spare til turen heller. Så spørsmålet er jo nå; hva gjør vi? Skal gjengen reise uten henne? Jeg føler det blir litt feil i og med at jeg og Kari ikke er de beste av de beste vennene. Vi er jo gode venner, men Sara er på et vis limet likevel. Hva synes dere? Det har vært snakk om å utsette turen i et år, men det blir vanskelig for oss da jeg og Oskar planlegger barn om ikke veldig lenge, og det kan være jeg enten er gravid eller har barn på den tiden. Vi skal også bygge hus senere i år og dersom vi utsetter så vil turen krasje med NOE annet. Jeg kjenner at jeg vil angre hele livet dersom jeg ikke tar denne turen. Hva gjør vi? Anonymkode: fef0a...3b7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Reis uten henne nå. Og prøv å få til en tur med alle senere. Anonymkode: 97341...407 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Om ikke Sara klarer å spre opp til den turen, så gir resultatet seg selv. Gjør det ikke? Anonymkode: 1962d...447 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Dra på tur, er hun en god venn vil hun forstå.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Det er ikke noe galt i å ta turen nå. Det var jo det dere hadde avtalt, og selv om det er kjedelig å være syk, er det å gå glipp av slikt litt av pakken dessverre. Når det er sagt ville jeg personlig ha utsatt det. Anonymkode: 3ceb6...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå