Gå til innhold

Styling av sort blondekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha på denne kjolen på en fest,men er så usikker på stylingen..

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/french-connection-117/viven-lace-sleeve-dress-132695-426/

132695-0426_1?$nelly_64x85$&cropN=0.02,0

Jeg liker kjolen,men føler den er ganske avslørende,spesielt rundt rumpe og mage.Har ikke stor mage men litt "flesk".Jeg har kjøpt den i str.36,og den sitter som et skudd,men jeg må ha en hold inn strømpebukse under.I tillegg føler jeg at jeg må ha noe utenpå,som tilbehør.En slags dressjakke,cadigan eller et sjal for å skjule litt.Noen som har innspill og tips til hvordan denne kjolen kan styles?

Anonymkode: b221b...8a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk en sort underkjole eller trøye under? 

Anonymkode: 7c06a...ff6

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke den kjolen kler verken sjal eller jakke, i alle fall ingen cardigan. Sitstnevnte er noe av det styggeste jeg ser på fest, flotte damer i flotte kjoler, som hiver på seg en cardigan for å skjule seg litt og ikke virke for overpyntet.

Mulig et pent, tynt, sort kashmirsjal over skuldrene hvis det er kjøling under middagen. 

Sorte strømper, og lavere hæler - ca 6cm, gjør at det blir mindre sexy. 

Anonymkode: 503b8...f40

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruk en sort underkjole eller trøye under? 

Anonymkode: 7c06a...ff6

Vil helst ikke ha noe underkjole,for da blir blondeinfellingen usynlig.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke den kjolen kler verken sjal eller jakke, i alle fall ingen cardigan. Sitstnevnte er noe av det styggeste jeg ser på fest, flotte damer i flotte kjoler, som hiver på seg en cardigan for å skjule seg litt og ikke virke for overpyntet.

Mulig et pent, tynt, sort kashmirsjal over skuldrene hvis det er kjøling under middagen. 

Sorte strømper, og lavere hæler - ca 6cm, gjør at det blir mindre sexy. 

Anonymkode: 503b8...f40

Jeg er enig nå som jeg tenker over det.Det med cardigan blir fort ganske kjerringaktig.Skoene mine er vel ca.6-7 cam.Et pent tynt sjal var en god ide:) Takk for tips.

Anonymkode: b221b...8a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...