AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Jeg skal ha på denne kjolen på en fest,men er så usikker på stylingen.. http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/french-connection-117/viven-lace-sleeve-dress-132695-426/ Jeg liker kjolen,men føler den er ganske avslørende,spesielt rundt rumpe og mage.Har ikke stor mage men litt "flesk".Jeg har kjøpt den i str.36,og den sitter som et skudd,men jeg må ha en hold inn strømpebukse under.I tillegg føler jeg at jeg må ha noe utenpå,som tilbehør.En slags dressjakke,cadigan eller et sjal for å skjule litt.Noen som har innspill og tips til hvordan denne kjolen kan styles? Anonymkode: b221b...8a0
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Bruk en sort underkjole eller trøye under? Anonymkode: 7c06a...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Jeg synes ikke den kjolen kler verken sjal eller jakke, i alle fall ingen cardigan. Sitstnevnte er noe av det styggeste jeg ser på fest, flotte damer i flotte kjoler, som hiver på seg en cardigan for å skjule seg litt og ikke virke for overpyntet. Mulig et pent, tynt, sort kashmirsjal over skuldrene hvis det er kjøling under middagen. Sorte strømper, og lavere hæler - ca 6cm, gjør at det blir mindre sexy. Anonymkode: 503b8...f40
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruk en sort underkjole eller trøye under? Anonymkode: 7c06a...ff6 Vil helst ikke ha noe underkjole,for da blir blondeinfellingen usynlig. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke den kjolen kler verken sjal eller jakke, i alle fall ingen cardigan. Sitstnevnte er noe av det styggeste jeg ser på fest, flotte damer i flotte kjoler, som hiver på seg en cardigan for å skjule seg litt og ikke virke for overpyntet. Mulig et pent, tynt, sort kashmirsjal over skuldrene hvis det er kjøling under middagen. Sorte strømper, og lavere hæler - ca 6cm, gjør at det blir mindre sexy. Anonymkode: 503b8...f40 Jeg er enig nå som jeg tenker over det.Det med cardigan blir fort ganske kjerringaktig.Skoene mine er vel ca.6-7 cam.Et pent tynt sjal var en god ide:) Takk for tips. Anonymkode: b221b...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå