Gå til innhold

Date flere samtidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Via amerikanske filmer er det tilsynelatende normalt å date flere samtidig. Hvordan er dette i norsk kultur? Innafor? Feks å dra på middag med flere forskjellige. Ok hvis det stopper der? Ok å ligge med to eller flere forskjellige, så lenge det ikke er avtalt noe forpliktende mellom en selv og noen av datene? 

Anonymkode: a2aa3...d41

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Nå er jeg latterlig gammeldags på dette, og jeg liker det sånn, men for meg personlig er det underforstått at man har sex kun med én sexpartner. Man kan selvfølgelig ta en kaffe eller hva nå med flere forskjellige, men i det øyeblikket sex er i bilde er man på en måte implisitt eksklusive, mener jeg. Så det jeg synes at nordmenn har importert fra Amerika er dette med å "ta praten om man er eksklusive".

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Via amerikanske filmer er det tilsynelatende normalt å date flere samtidig. Hvordan er dette i norsk kultur? Innafor? Feks å dra på middag med flere forskjellige. Ok hvis det stopper der? Ok å ligge med to eller flere forskjellige, så lenge det ikke er avtalt noe forpliktende mellom en selv og noen av datene? 

Anonymkode: a2aa3...d41

Bare å kjøre på, det:)

Anonymkode: f0c2b...4c4

Skrevet

Helt ok, når det ikke er fysisk, men det er ikke ok å ri flere hester på samme tid når det er gått videre. Man utsetter andre for sykdommer og det er ingen som vil dele en person de potensielt er interessert i, ei heller er noen seriøs når de ligger rundt. 

Anonymkode: 6beb5...be4

Skrevet

Har aldri sex med flere, men kan fint fare flere. Hvis det blir så seriøst at jeg vurderer sex, så slutter jeg å fare andre.

Anonymkode: 96a25...4c4

Skrevet

Man kan selvsagt date flere 1-2 ganger. Men deretter bør man begynne å redusere ned til en person som man vil sjekke ut ting videre med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...